glimten66 Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Ja det va uber 625 fast pris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Clion har humor och självdistans! Har du inte sett fotot som Clion själv har postat tidigare, där han står på en pall för att nå upp och släta bruden från Gahna? Både stol och Hennes högklackade När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Allting ligger ju i betraktarens ögon . Detta Gäller inte bara det inlägget , tror nog inte han tycker det är så roligt innerst inne . Nog sagt om detta . Jag tål sånt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Jag tål sånt OK my bad . My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Både stol och Hennes högklackade Satan Clirre vi har samma klädsmak om ej samma kvinnosmak! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Fint ska det vara när pöbeln ger hov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Mja han har chaufförsmössa och vita handskar, typ. . . ja tänk jönssonligan precis som månes limousineservice då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 dricker en finöl i väntan på.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Tar hjälp av stegbilen så man kan ta sig ur dunderklumpen då ingenting verkar fungera som det ska på Nödlanda! //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Five Horse Johnson ljuder gott i den lilla högtalaren o ölen rinner fort nerför strupen, fy fan va jag älskar en sån här Svensk sommarkväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 "Five Horse Johnson"....tack, kanon ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Dricker en kopp kaffe och lyssnar på blåblå.dif.se Livet e gött ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Roddar med nedkörd portal vid Västertorp Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Roddar med nedkörd portal vid Västertorp det var väl inte 33:an som var framme och fixade jobb åt dig? ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 det var väl inte 33:an som var framme och fixade jobb åt dig? ;-) Han är för kort för att nå upp dit så det måste ha varit någon lång rackare Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Roddar med nedkörd portal vid Västertorp Vad var det för lastbil såg du det nej då jag är i startspåren att åka snart ,busa lite med trollet och hunden först Stämmer ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Vad var det för lastbil såg du det nej då jag är i startspåren att åka snart ,busa lite med trollet och hunden först Stämmer ha ha Asfaltläggare står det i Expressen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Roddar med nedkörd portal vid Västertorp Roddar med detta. Så att Mankan kan åtgärda ev problem med sin mus eller dyligt. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 (ändrad) Vad var det för lastbil såg du det Jo jag har det inspelat. Någon typ av tankbil med släp. Tydligen någon form av asfalt eller bitumen Ändrades Juli 10, 2014 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Asfaltläggare står det i Expressen. Ja dom börjar väl bli ,trötta på morningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Roddar med detta. Mankan.jpg Så att Mankan kan åtgärda ev problem med sin mus eller dyligt. /Enis Precis då kan han samordna räddning bärgning osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Enl Aftonbladet är det en olycka till där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Lastar på packåsnan aka barnvagnen för en tur ut i skärgården idag. Hela familjen tänkte ta en dag på Utö med fiske, bad, mat och nån bira. Bredvid barnvagnen syns Virrpannans fågelbad som numera är Kevins och PiBaengs swimming pool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Lastar på packåsnan aka barnvagnen för en tur ut i skärgården idag. Hela familjen tänkte ta en dag på Utö med fiske, bad, mat och nån bira. utö.jpg Bredvid barnvagnen syns Virrpannans fågelbad som numera är Kevins och PiBaengs swimming pool. bad.jpg Vad har virrpanban gjort av hönan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Åker tåg... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu