gst Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Med tanke på allt tjat så kan man ju inte annat än ImageUploadedByMaipenrai1373060013.561176.jpg Enis da retsticka Nu blev jag ju nyfiken då jag inte fick e bilden /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 (ändrad) Jag köpte ju en bil av städerskan på jobbet osett. den hade automatlåda och var liten. perfekt för att ta körkort i tyckte jag. Lätt att ta körkort, växla över till växellåda då man kört några år i trafiken. 1000kr osett. Gick igenom besiktiningen förra året, nu i år blev det genast lite besvärligare, men nu är den besiktad å klar. Broms (panikpedal) istallerad. ((Jag bygger dom efter order om någon vill ha.)) monteras med 2 skruvar i torpedvägg och en klämma runt bromspedal. Så nu går bilen till september nästa år. Eftersom bilen var en skrotbil så vill man försöka få den att se hyfsad ut, skärmkanter bak fixas med glasfiberspackel. Ändrades Juli 6, 2013 av scorpio63 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Nu blev jag ju nyfiken då jag inte fick e bilden /GSt Retade finsmakaren Odin "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Utlurad av frugan i mygg, broms och flughelvetet ImageUploadedByMaipenrai1373112377.861931.jpg Enis Vad är värst, frugan eller myggen, hehe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Förbereder dagens haik, men det regnar för tillfället här i Chiang mai så kanske vi får ställa in. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Vad är värst, frugan eller myggen, hehe? Attackmyggen. de jagade i flock efter bilen. Sant inget påhitt... bilen var väl varm /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Attackmyggen. de jagade i flock efter bilen. Sant inget påhitt... bilen var väl varm /Enis Ja, farangmyggen är värre än thaimyggen, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Väntar på nästa färja som går om en evighet Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Jag köpte ju en bil av städerskan på jobbet osett. den hade automatlåda och var liten. perfekt för att ta körkort i tyckte jag. Lätt att ta körkort, växla över till växellåda då man kört några år i trafiken. 1000kr osett. Gick igenom besiktiningen förra året, nu i år blev det genast lite besvärligare, men nu är den besiktad å klar. Broms (panikpedal) istallerad. ((Jag bygger dom efter order om någon vill ha.)) monteras med 2 skruvar i torpedvägg och en klämma runt bromspedal. Så nu går bilen till september nästa år. Eftersom bilen var en skrotbil så vill man försöka få den att se hyfsad ut, skärmkanter bak fixas med glasfiberspackel. Om man tar sitt körkort med automat så får man det som villkor i sitt körkort och kan inte "växla över till växellåda då man kört några år i trafiken" tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Om man tar sitt körkort med automat så får man det som villkor i sitt körkort och kan inte "växla över till växellåda då man kört några år i trafiken" tyvärr. Man får göra en ny uppkörning utan teoriprov, dom kollar om kan handskas med en manuell låda.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Precis varit några minuter i jordgubbslandet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Sitter på tg 961 snart dax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Sitter på tg 961 snart dax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Fikar i Hova och planerar tur med Birka Princess Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Bytte precis bromsar på slitvargen. Men insåg ju att det kanske var lite för tidigt. Nog hade väl klossarna funkat i ytterligare några tusen mil till?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Båda hjulhusen bak är färdiga. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Båda hjulhusen bak är färdiga.ser ju bra ut:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Båda hjulhusen bak är färdiga. Det ser kalas ut på bilderna! Inte lätt att fixa så snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 dricker lite öl... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Njuter av första semesterdagen, skön middag gös med färskpotatisstomp champinjoner, tomat och lök i bryntsmör och pepparrot nu njuter jag uppe i pergolan med ett glas vin och en cig! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 dricker lite öl... 2013-07-07 20.29.33.jpg Mmm Kvalitetsöl, halleluja det finns hopp om mänskligheten... Åhh höga kusten, de var ett tag sedan. Men fan va den är god... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Ähh fan nu kommer IOGT-maffian å tragglar http://youtu.be/r-brGKHO2qQ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 7, 2013 Dela Inlagd Juli 7, 2013 Mmm Kvalitetsöl, halleluja det finns hopp om mänskligheten... Åhh höga kusten, de var ett tag sedan. Men fan va den är god... Nää det är nog svenska Allmäna-folk-fylleligan som skriker mer S*fi**o åt folket. Eller öl smugglad från tyskland, tillverkad i Sverige. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 (ändrad) Just nu sitter jag i bilen och provar vårt nya mobila bredband en liten bit utanför Pak Chong, där vi varit hela natten i templet Wat Klong Talong. Kan satt och bad hela natten, men vilar nu en stund i bilen. Jag sov några timmar i en särskild sovsal och Biby sov också en stund, bredvid Kan i den stora tempelsalen. Nedan kommer ett par morgonbilder mot Khao Yai tagen från templet, samt en bild på Kan och Biby framför huvudmunken, som jag och Biby faktiskt också fick hälsa på personligen strax innan vi åkte därifrån. Ändrades Juli 8, 2013 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 Ser till att jag har lite gott snus dom närmsta veckorna... lite vatten o salt i röran.. in i ugnen o sen upp i 90gr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu