65Selander Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 7 timmar sedan, skrev 65Selander: Lugnar nerverna med öl En vettvilling körde på en grupp människor vid Strohmarkt/Mannheim. två klarade sig men en är nog död. Jag var i jämnhöjd men som tur så var jag på andra sidan. Lite väl hög puls ännu. Får trycka ner ett gäng öl. En syn som blir svårt att tvätta bort. Motorn som rusar å skriken innan idioten träffar folket. Gjorde det jag kunde men såg att han inte andades. Kom fram någon som var kunnig i yrket så jag backade. Idioten klippte flera mot riktningen Paradenplatz. Skall visst vara en idiot med ohälsa. https://www.rtl.de/news/todesfahrer-von-mannheim-alexander-s-schoss-auf-seine-verfolger-dann-richtete-er-die-waffe-gegen-sich-selbst-id2120554.html?fbclid=IwY2xjawIy149leHRuA2FlbQIxMQABHdeNZDcrk40eEJOx1F8GUfLxHPU39PC-PtmUrefZ_pThFz2Z74Vxz-i0dQ_aem_e4hXespIqfOjSUjboBSFog&sfnsn=scwspwa 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 5 Dela Inlagd Mars 5 Massor av massor. Från flera dagar sen... 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 5 Dela Inlagd Mars 5 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Massor av massor. Från flera dagar sen... 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Mars 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 5 Allt uppfyllt med sämre fyllnadsmassor, blir ett litet varv till med bättre material. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Torsdag kl 06:20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 06:20 Skickar ett nytt vykort från Thailand till Er i Sverige som längtar... och kanske känner igen en del..🙃 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Torsdag kl 06:49 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 06:49 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Torsdag kl 07:25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 07:25 Firar att skattegudarna var på min sida i år. 13 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Fredag kl 02:57 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 02:57 Sista varvet. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 02:59 Dela Inlagd Fredag kl 02:59 Veckans sista security uppdrag. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Fredag kl 09:57 Dela Inlagd Fredag kl 09:57 On 2025-03-06 at 13:49, skrev kolla min fot: Kan du inte berätta vad detta är för tjusigt ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Fredag kl 10:12 Dela Inlagd Fredag kl 10:12 14 minuter sedan, skrev lasseiudon: Kan du inte berätta vad detta är för tjusigt ställe. Centre point prime, Naklua 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Lördag kl 08:05 Dela Inlagd Lördag kl 08:05 Är och tittar till frugans grabb och barnbarns leksaker. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Lördag kl 13:02 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 13:02 Dags för killerpool på Candy bar 2. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Lördag kl 17:13 Dela Inlagd Lördag kl 17:13 Förberedelser, lammracks som får gotta sig med olja, vitlök, timjan, svartpeppar och en liten klick balsamvinäger och en sipp fond! 💕 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Lördag kl 19:17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 19:17 Alldeles strax.. 💕 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Igår kl. 04:16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 04:16 Vi börjar med igår. Då gjorde jag just nu besök på ett bröllop. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Igår kl. 04:23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 04:23 Nu börjar det se ut som det blir klart med gästhuset innan vi åker till Sverige. Vi har tagit det lugnt. Som pensionärer känns det fel att stressa. Planterade lite jasmine igår em. En sak som återstår är ju att snygga till marken lite. Var nyligen iväg och köpte lite golvlister. Det finns lite jobb kvar. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Igår kl. 04:29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 04:29 Ett spontanköp av en solcellslampa. Kändes att det behövs lite ljus som sköter sig självt. Nu när vatten är framdragit och toan provsutten och provpinkad. Vi har provisorisk el framdragen men den har vi snott från frugans syrra. Väntar på att de ska belägga vägen. Då sätter de upp elstolparna lite mera permanent. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Igår kl. 05:38 Dela Inlagd Igår kl. 05:38 Provisorisk montering och provkörning av solcellslampan. Den laddar och går att köra med fjärrkontrollen. Få se hur länge den lyser i natt. Sedan blir det uppmontering för permanent drift. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 07:36 Dela Inlagd Igår kl. 07:36 On 2025-03-06 at 08:25, skrev MickeN: Firar att skattegudarna var på min sida i år. en annan får ta en gravöl, tur man lagt undan enis enis 5 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Igår kl. 07:42 Dela Inlagd Igår kl. 07:42 On 2025-03-07 at 03:57, skrev Surin P3: Sista varvet. Landnings bana för El Chapo?😝 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 09:08 Dela Inlagd Igår kl. 09:08 lounge:ar enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Igår kl. 09:20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 09:20 On 2025-03-03 at 20:56, skrev 65Selander: En syn som blir svårt att tvätta bort. Motorn som rusar å skriken innan idioten träffar folket. Gjorde det jag kunde men såg att han inte andades. Kom fram någon som var kunnig i yrket så jag backade. Idioten klippte flera mot riktningen Paradenplatz. Skall visst vara en idiot med ohälsa. https://www.rtl.de/news/todesfahrer-von-mannheim-alexander-s-schoss-auf-seine-verfolger-dann-richtete-er-die-waffe-gegen-sich-selbst-id2120554.html?fbclid=IwY2xjawIy149leHRuA2FlbQIxMQABHdeNZDcrk40eEJOx1F8GUfLxHPU39PC-PtmUrefZ_pThFz2Z74Vxz-i0dQ_aem_e4hXespIqfOjSUjboBSFog&sfnsn=scwspwa Har gått 1v nu så man får fortfarande flashbacks över bilen som accelerar, träffen, skriken... men går hos en företagspsykolog så man tar en dag i sänder. 1:a bilden är bilen som en taxichafför fick stopp på innan polisen kom ifatt, han har mejat folk på vänster sida bara. 2: Bilden är den bild som jag tog och min skyddsängel fick mig att gå på höger sida, här svänger han upp på gatan för att göra sitt vansinnes dåd. (uppförstorad) 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 10:24 Dela Inlagd Igår kl. 10:24 nästa tåg ett sunkigt x2000 enis 4 3 1 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu