65Selander Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 Blir fuller I Ladenburg, jobbar mig hemåt till Mannheim 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Mars 1 Dela Inlagd Mars 1 På väg mot människobyn för att kolla på bästa laget...Brynäs 😃🥳🍻 7 1 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1 Dela Inlagd Mars 1 Väntar...😎 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1 Dela Inlagd Mars 1 16 minuter sedan, skrev ellim63: Väntar...😎 Börjar det bli dags för vårbruket? 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1 Dela Inlagd Mars 1 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Börjar det bli dags för vårbruket? Vi ska hälsa på kompisar! 🌹 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Mars 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 1 (ändrad) Trevligt hak, dom hyr även ut rum ovanpå restaurangen. 8500 baht/månad excl. El och vatten. Beläget snett över tukcom. Ändrades Mars 1 av kolla min fot Säär skriv ning 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 1 Dela Inlagd Mars 1 Köpt ny tisha å kepa. 7 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Gårdagen 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2 Dela Inlagd Mars 2 Straffkommendering igen. Fan, vi har ju 2 torktumlare. Men hänga ute är tydligen bättre. Suck 9 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2 Dela Inlagd Mars 2 Ska kolla på starten av Vasaloppet 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Drakfestival på beachen. Varmt som Sa*an 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Skulle just gå hem så ringer en dam i klockan 11 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 2 Dela Inlagd Mars 2 42 minuter sedan, skrev rolba: Skulle just gå hem så ringer en dam i klockan Spännade! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2 Dela Inlagd Mars 2 1 timme sedan, skrev Wangthong: Spännade! Gick käpprätt åt helvete. Hon slet i klockan en gång till. Sen var de tre stycken som bar ut henne. 4 1 2 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 2 Dela Inlagd Mars 2 Avslutar helgen på bästa sätt på lokalhaket 😁 7 3 2 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Brände på en skinkstek som fick resa vidare till en kastrull med rotselleri och morötter... Dom sista egenodlade rödlökarna, vitlök och purjo gjorde steken sällskap efter nån timme.. hoppas och tror att det blir fantastiskt gott 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Då var det dags igen... Hur ung den fagra damen blev fick vi inte reda på. Dock fick hon lära sig att säga Grattis på Fylledagen när hon framigenom träffar Skandinaver som har kalas för att fira "böört day" 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Mars 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 2 Vid lunchtid igår åkte vi till Sarkasm, för att låta barnbarn och kompis bada lite och att vi skulle få lite mat. Sedan hem för att byta bil och sällskap. Blev en runda in till Kalasin där det är en jätte marknad i 12 dagar. Säljs allt från växter, köksredskap, kläder, mat SC, moppar, bilar traktorer. Var ett nöjesfält med åkattraktion er och jag såg minst 3 olika scener. Lite random bilder därifrån. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 Gulingen ska ha sitt. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 Jag är väl en utav få människor som inte dricker kaffe. Däremot gärna te, skulle kanske lika gärna bara dricka vatten, men det får lite smak utav teet. Kan dricka flera muggar på samma påse. Tyckte att det var dyrt när jag var nere förra året ca 175 Thb för 25 påsar. Så i år fick det följa med i packningen. Mellan 20 och 30 Sek / 100 påsar. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 Konstaterar att vi fått lyktstolpar på vägen utanför fastigheten. Tidigare fans det 2 st 7/11 och en Lotus i samma storlek. Nu såg jag att vi fått en Big C mini också. Går framåt. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 18 timmar sedan, skrev rolba: Skulle just gå hem så ringer en dam i klockan Jasså, vill dom ha manlig massage nu?😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 2 timmar sedan, skrev gorjos: Jag är väl en utav få människor som inte dricker kaffe. Däremot gärna te, skulle kanske lika gärna bara dricka vatten, men det får lite smak utav teet. Kan dricka flera muggar på samma påse. Tyckte att det var dyrt när jag var nere förra året ca 175 Thb för 25 påsar. Så i år fick det följa med i packningen. Mellan 20 och 30 Sek / 100 påsar. Jag brukar handla Lipton från Lazada eftersom det oftast är slut på stormarknaderna. Runt 180 baht för ett paket med 100 påsar, lite mer om du väljer ett paket med individuellt förpackade påsar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 3 minuter sedan, skrev Mickey1969: Jag brukar handla Lipton från Lazada eftersom det oftast är slut på stormarknaderna. Runt 180 baht för ett paket med 100 påsar, lite mer om du väljer ett paket med individuellt förpackade påsar. Tack för tipset. Har så jag klarar mig denna rundan, men slipper ju släpa med mig nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 Lugnar nerverna med öl En vettvilling körde på en grupp människor vid Strohmarkt/Mannheim. två klarade sig men en är nog död. Jag var i jämnhöjd men som tur så var jag på andra sidan. Lite väl hög puls ännu. Får trycka ner ett gäng öl. 3 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu