Detta inlägg gillas... M33 Inlagd 16 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 16 timmar sedan Tar en GT på Penthouse. Park Hyatt Embassy. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... NilsGJ Inlagd 16 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 16 timmar sedan Nu är vi på Emsphere (Sukhumvit), första gången vi är här och hittills trevligt köpcentrum. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Önskar att jag hade kammat mej!!! Tog väl 40 minuter att spela in det som blev nyheter idag, börjar vid 0.55 i inslaget. https://www.svtplay.se/video/egWqQWq/lokala-nyheter-vast/ikvall-18-10?video=visa Han som filmade hade biljett till Khao Lak den 27e Dec 2004, det blev ingen resa... MVH 5 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev Tommy: Önskar att jag hade kammat mej!!! Tog väl 40 minuter att spela in det som blev nyheter idag, börjar vid 0.55 i inslaget. https://www.svtplay.se/video/egWqQWq/lokala-nyheter-vast/ikvall-18-10?video=visa Han som filmade hade biljett till Khao Lak den 27e Dec 2004, det blev ingen resa... MVH Det var en väldigt fin reflektion över en oerhörd tragedi...... Hade själv så många i mitt kontaktnät som gick bort den där hemska dagen..... 3 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Många små hål i väggen och liknande har stängt redan idag. Nu ska Bangkok tömmas på Isaan boende. Blev att testa en annan coffe shop. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu