Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 13 (ändrad) Lång promenad för en lychee soda. Ändrades December 13 av MickeN 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 13 Slit å släp, näst sista för detta året. 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd December 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 13 Meckar en köttfärssås med mer annat än köttfärs. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd December 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 13 i riktiga Thailand nu! pojkarna leker geggamojja å svågern dödat en anka! helt underbart (kin pet pet)🤣 23 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 14 Besökt banken idag. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 Köar hos min hårstylist. 7 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... NilsGJ Inlagd December 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 14 Väntar på avgång mot Helsinki… 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 14 Nu börjar det ordna till sig..😎 12 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 14 Nu verkar det bli dyrt igen. 12 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 Blir fuller och nostaligst 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Blir fuller och nostaligst Ska du upp något till Vemdalen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 8 minuter sedan, skrev goli006: Ska du upp något till Vemdalen? Vem?😇 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 6 minuter sedan, skrev audirs2: Vem?😇 Han med det vackra armbandet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 15 Hamnade i mys hörnan på Inthanin med en ismocca. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... NilsGJ Inlagd December 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 15 Handlar lite i Pratunam. Blir en natt i Bkk innan vidare färd till Korat. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 15 Solen på väg att försvinna så jag dristar mig och tar ett strandnära bord. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 15 Dela Inlagd December 15 (ändrad) Förkylning från helvetet... Frugan och dottern ock! MVH Ändrades December 15 av Tommy 3 1 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 15 Just nu hoppas jag att Ni ska gilla vår Rockballad på Thai. Släppt på alla platformar och Youtube idag 16/12 2024. 🙏 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16 Väntar på mitt Income letter. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 16 Dela Inlagd December 16 4 timmar sedan, skrev rolba: Väntar på mitt Income letter. Fick just mitt. Har väntat sedan i lördags. Det fick bli några öl medans man väntade. Hoppas du fått ditt. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 16 Dela Inlagd December 16 5 timmar sedan, skrev rolba: Väntar på mitt Income letter. E re kungen som skriver ut din lön "nufötirden"?🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16 Dela Inlagd December 16 2 timmar sedan, skrev Wangthong: Fick just mitt. Har väntat sedan i lördags. Det fick bli några öl medans man väntade. Hoppas du fått ditt. Ja det tog bara 10 minuter varav 5 minuter var skitsnack med den trevliga damen på konsulatet. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 16 Dela Inlagd December 16 21 timmar sedan, skrev Tommy: Förkylning från helvetet... Frugan och dottern ock! MVH Det visade sej vara Covid, men vi är på bättringsvägen. MVH 4 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16 Beundrar min kö. 15 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 16 Dela Inlagd December 16 Väntar på frun hos käftis 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu