Uppiz Inlagd December 7 Dela Inlagd December 7 På plats 🥳🍻 5 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd December 7 Dela Inlagd December 7 Då var vi i gång på Biljardpalatset 🎱😁🍻 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8 Något tystare på morgon promenaden idag jämfört med att gå utmed Sukkan. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8 Det här var lite jobbigt för en gamling. Härliga vyer om man tar sig upp. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 8 Dela Inlagd December 8 2 timmar sedan, skrev MickeN: Det här var lite jobbigt för en gamling. Härliga vyer om man tar sig upp. När du verkar vara i trakten. Kontrollera om (sakura) cherry blossom är just nu. (Khao Kho at Phu Lom lo) Det är ganska kortvarigt brukar vara i dec/jan. När vi var upp var det lite för tidigt och det var i mitten på dec. Men det varierar från år till år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8 (ändrad) Dåligt med sömn inatt, madrassen stenhård. Svalare här uppe än i Samut Prakan. Lite blandat från igår. Ändrades December 8 av MickeN 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9 Soluppgång vid resorten. Lite kallt är det bara +16 när vi gick ut. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9 Lite trångt att sitta och fika men desto bättre utsikt. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9 Dela Inlagd December 9 1 timme sedan, skrev MickeN: Lite trångt att sitta och fika men desto bättre utsikt. Ja det är väldigt mäktig natur där uppe! Vi håller ju till i närheten så vi brukar åka upp så gått som varje år till olika ställen där uppe. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 9 Dela Inlagd December 9 38 minuter sedan, skrev Wangthong: Ja det är väldigt mäktig natur där uppe! Vi håller ju till i närheten så vi brukar åka upp så gått som varje år till olika ställen där uppe. Vi är på väg mot Phitsanulok nu. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9 (ändrad) Nu lite redigering efter första dagen på en ny video inspelning. Sången heter, So What, och kommer i Januari. Men kolla gärna vårt släpp på Måndag först. Ändrades December 9 av Vaxet older version 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9 (ändrad) Två tempel besök idag KhaoKho och Phitsanoluk. Blev lite blandat. Ändrades December 9 av MickeN 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9 Dela Inlagd December 9 7 timmar sedan, skrev MickeN: Vi är på väg mot Phitsanulok nu. Är ni kvar i trakten är ni välkomna. Jag pm telefon. Synd att jag inte såg det lite tidigare. Jag har varit ute på byggjobb hela eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9 Dela Inlagd December 9 7 timmar sedan, skrev MickeN: Vi är på väg mot Phitsanulok nu. Är ni kvar i trakten är ni välkomna. Jag pm telefon. Synd att jag inte såg det lite tidigare. Jag har varit ute på byggjobb hela eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd December 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9 På förmiddagen hade det dykt upp en leverans. Detta låg på bakre tomten. Några timmar senare har vi lagt ut gränsen på det som ska gjutas. Förut var det att lägga till och ta bort jord. Nu får vi bila för att få bort jorden. Att jord kan bli nästan som betong trodde jag inte. 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 10 Dela Inlagd December 10 10 timmar sedan, skrev Wangthong: Är ni kvar i trakten är ni välkomna. Jag pm telefon. Synd att jag inte såg det lite tidigare. Jag har varit ute på byggjobb hela eftermiddagen. Det blir frukost och sen söker vi oss hemåt, ca 40 mil att köra med några stopp. Ett tempel besök här innan vi åker. Hade gärna träffats och sett hur ni har det. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 10 Dela Inlagd December 10 2 timmar sedan, skrev MickeN: Det blir frukost och sen söker vi oss hemåt, ca 40 mil att köra med några stopp. Ett tempel besök här innan vi åker. Hade gärna träffats och sett hur ni har det. Det kommer kanske fler tillfällen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 10 Dela Inlagd December 10 Åkte på straffkommendering och hänger tvätt 7 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11 Från igår, nu har man blivit konst(ig) intresserad också. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 11 Dela Inlagd December 11 1 timme sedan, skrev MickeN: Från igår, nu har man blivit konst(ig) intresserad också. Väldigt fina kort! Har ni lyckats ta dom i Pitsanulok? Har aldrig sett dessa där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Wangthong: Väldigt fina kort! Har ni lyckats ta dom i Pitsanulok? Har aldrig sett dessa där. Allt är därifrån. Vid bron. Ändrades December 11 av MickeN 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11 Dela Inlagd December 11 Blev en mittiveckanbankning. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11 Dela Inlagd December 11 13 timmar sedan, skrev rolba: Blev en mittiveckanbankning. Nu gick Thailands BNP upp igen!🤠 1 1 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 13 Dela Inlagd December 13 En tur med taxi in till Samut Prakan igår. En 10 battare för 6km, blev pengar över till lite mat. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13 Dela Inlagd December 13 Slöar framför tv:n 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu