Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kenneth4618

Den jäveln som hittade på det där med 1 + 2 filer varannan gång borde någon slå in pannbenet på :police:

 

Så jävla idi*tiskt

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Den jäveln som hittade på det där med 1 + 2 filer varannan gång borde någon slå in pannbenet på :police:

 

Så jävla idi*tiskt

 

 

2+2 eller ännu bättre 3+3

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

2+2 eller ännu bättre 3+3

 

Såg en variant på det när jag var i Isaan, går man efter vad som är ritat på vägen är det 2+2, men sen gör dom egna regler så det kan vara 2+3, 3+2, 3+3 (såg nog inte 4 faktiskt nångång) och ibland med mötande trafik för att öka spänningen lite på vägen. Var tacksam för höga trottoarkanter för annars hade det nog blivit en fil till där.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Vafan! Hade ju varit förbannat kul och träffas!! Aja, nästa gång får vi styra upp det lite bättre! :)

Otroligt, men på bilden när apan mötte Hare Krischna så stod jag och tjafsa med två idi*ter som tyckte att jag skulle se mig för trots att den ena sprang på mig. Trodde ett tag att det skulle bli veva på blanka dan men de lugnade sig.  

 

Ja det var synd, känner ju igen din grabb och med tanke på bilden så var vi ca 10 m från varandra. Vi fixar det en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på en gul bil

ba7agudy.jpg

Onödigt bra skärpa du fick till på alla döda kryp i fronten  :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på MPR-s stolthet i lukt och oväsen-branchen

8anapegu.jpg

ugyjuqu3.jpg

Luktade jag så illa??  :ahh:

Då ska du veta att det blev värre på söndagen.   :y7:  :y2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har redigerat de sista picsen från Vårgårda klockan är 23.30.glor ut på solnedgången .Tar fram en pilsner och lite snacks

och tänder lite mys ljus Nu är det Måndag morgon 00.18 och Thailand vaknar och jag går och lägger mig :lazy:  :lazy: godnatt

post-3713-0-64417400-1404685381_thumb.jp

post-3713-0-19098800-1404685387_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter just nu och leker med tanken att ta färjan till Koh Larn i morgon, om vädret är bra.

Tänkte hyra en moppe och ta mig runt ön.

Tips om sevärdheter och måste se mottages gärna, första gången för mig på ön.

 

Bildtråd, ja jag vet. Om det vill sig väl så kommer kanske bilderna i morgonkväll.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tog precis 1 veckas semester :17:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Synnerligen trevligt med en Dansk (frokost) på ett av de där klassiska ställena! Brukar inte bli ett högt streck på den intagna buteljen när eller om den återlämnas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den jäveln som hittade på det där med 1 + 2 filer varannan gång borde någon slå in pannbenet på :police:

 

Så jävla idi*tiskt

Det blir mycket chicken race

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter o försöker få min speciella Uber o komma o hämta mig när.jag ska ner vill ju helst inte behöva åka en S klass

8ejypate.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Efter 14 timmars arbete så får den late chauffören fixa matlådor

post-5585-1404766093,98_thumb.jpg

post-5585-1404766106,78_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter just nu och leker med tanken att ta färjan till Koh Larn i morgon, om vädret är bra.

Tänkte hyra en moppe och ta mig runt ön.

Tips om sevärdheter och måste se mottages gärna, första gången för mig på ön.

 

Bildtråd, ja jag vet. Om det vill sig väl så kommer kanske bilderna i morgonkväll.

Första gången då behöver du väl inte fara runt hela ön. Bara lägg dig på en strand och fota ryskor i string. Det gjorde jag första gången. :nyam:  Man återvänder ju gärna dit eftersom badvattnet ser betydligt trevligare ut där än i Jomtien eller Pattaya.

Och om jag minns rätt så var det elva-turen som rekommenderades ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Handlat efter ett typ åskoväder som passera och slog ut lite elgrejer, halvkul. Men det var trevlig personal i butiken från bollkalle i lagret nisse i infodisken samt hon expediten från något arabisk land där de har mandelformade ögon...

Ingen bild alls på händelserna :)

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbaks på jobbet igen, en natts ledighet men lite att göra. Märks att det är semestertider, jobbar till fredag morgon

äntligen en ledig helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första gången då behöver du väl inte fara runt hela ön. Bara lägg dig på en strand och fota ryskor i string. Det gjorde jag första gången. :nyam:  Man återvänder ju gärna dit eftersom badvattnet ser betydligt trevligare ut där än i Jomtien eller Pattaya.

Och om jag minns rätt så var det elva-turen som rekommenderades ut.

Tack för tipset Rolba,  då slipper jag hyra moppe.  Jag har planerat att ta den båt som avgår kl. 10.00, får se var jag hamnar om nu vädret tillåter.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lagar fläsk med löksås färskpotäter

Orkidéerna får sin vecko skötsel[emoji6]post-3713-1404797963,9_thumb.jpgpost-3713-1404797979,47_thumb.jpg

En semesterbild i ösregnet

post-3713-1404798026,51_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter just nu och leker med tanken att ta färjan till Koh Larn i morgon, om vädret är bra.

Tänkte hyra en moppe och ta mig runt ön.

Tips om sevärdheter och måste se mottages gärna, första gången för mig på ön.

 

Bildtråd, ja jag vet. Om det vill sig väl så kommer kanske bilderna i morgonkväll.

Bilderna kommer i en resetråd, Rågbröd och ärtsoppa på koh Larn.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Badar, Alkolistbadet Siggefora. Helvete vad kallt i vattnet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...