rolba Inlagd Fredag kl 10:35 Dela Inlagd Fredag kl 10:35 2 timmar sedan, skrev Enis: Drabbats av Thailändska febern, var väl inte så jag hade föreställt mig den enis Jaha, styrkan satt i hår och skägg. 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Fredag kl 12:28 Dela Inlagd Fredag kl 12:28 4 timmar sedan, skrev Enis: Drabbats av Thailändska febern, var väl inte så jag hade föreställt mig den enis krya 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Fredag kl 12:34 Dela Inlagd Fredag kl 12:34 4 timmar sedan, skrev Enis: Drabbats av Thailändska febern, var väl inte så jag hade föreställt mig den enis Det där är ingen thailändsk feber! Du är för gammal och garvad för det. Imorgon är du uppe igen möjligen lite bakfull. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 17:34 Dela Inlagd Fredag kl 17:34 4 timmar sedan, skrev Wangthong: Det där är ingen thailändsk feber! Du är för gammal och garvad för det. Imorgon är du uppe igen möjligen lite bakfull. Precis, Hongtong och satyg i tassemarkerna när det finns godsaker i civilisationen 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Fredag kl 18:57 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 18:57 Kökspyssel.. 💕 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Fredag kl 23:46 Dela Inlagd Fredag kl 23:46 Släpar hem gotte påse Precis nyss, skrev 65Selander: Släpar hem gotte påse 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Lördag kl 00:23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 00:23 11 timmar sedan, skrev Wangthong: Det där är ingen thailändsk feber! Du är för gammal och garvad för det. Imorgon är du uppe igen möjligen lite bakfull. 6 timmar sedan, skrev rolba: Precis, Hongtong och satyg i tassemarkerna när det finns godsaker i civilisationen Skratta ni föll som en fura i natt, svimma för tredje gången i år Fick sy 12 styng Enis 7 8 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Lördag kl 00:35 Dela Inlagd Lördag kl 00:35 16 timmar sedan, skrev Enis: Drabbats av Thailändska febern, var väl inte så jag hade föreställt mig den enis Vart riktigt pissig på väg en ner då jag kom ned för en 10 dagar sedan. Helt slut då vi kom hem till Khao Lak. Feberyrsel och en jävla hosta. Till sjukhuset dagen efter och en thai antibiotikakur intravenöst och sprutor i bägge skinkorna x 2 omgångar och sedan i piller form.Visade sig vara lunginflammation. Sista pillerna idag. Två av gubbarna som jobbar åt mig i Sverige hade åkt på det för nån månad sedan. Mycket snack om mycoplasma i Sverige och att det var lätt åka på lunginflammation. Nått jag alldrig haft. Sista pillren idag mår mycket bättre men känns att man fått sig en omgång. 9 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Lördag kl 03:06 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 03:06 2 timmar sedan, skrev Enis: Skratta ni föll som en fura i natt, svimma för tredje gången i år Fick sy 12 styng Enis Det där är inte att leka med. Ta en riktig undersökning. Har du något riktigt sjukhus i närheten, gör en riktig koll. Att gå omkring och svimma är inte normalt. Var på Bangkok hospital och doktorn frågade om jag skulle göra en riktig provtagning. Jag är svindålig på det här med sjukdomar od. Fick efter några dagar ett antal sidor med provsvar. Så mycket detaljer hade jag ingen aning om att man kunde få ut av ett blodprov. Det var för att jag hade ont i magen jag besökte doktorn. Doktorn tyckte egentligen att det inte behövdes något ingående prov men gjorde det mest för att göra mig nöjd. Tog med detta till Sverige, doktorn där visste nog inte vad hälften stod för. Hemma i Sverige chansar man hellre på att prova medicin än att ta prover. Enda gången man fått se en sådan lista på resultat av prover var när man varit på hälso undersökning via jobbet. Det var ändå mindre än hälften av denna lista. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Lördag kl 15:30 Dela Inlagd Lördag kl 15:30 Grundar då det blir mat på lokal i kväll 5 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Lördag kl 16:50 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 16:50 Tittar på när grabben försöker fixa till en transmissionskåpa till en Norton Commando. Synd bara att någon annan varit inne och försök svetsa. 10 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Lördag kl 17:07 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 17:07 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Lördag kl 17:09 Dela Inlagd Lördag kl 17:09 Tekoppen med en 53"a Libanes Spriiiiiit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Lördag kl 18:13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 18:13 Frugan skördade sista potatisen.. skjuts in i ugnen! 💕 Och köttet fick gotta till sig med detta salt.. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Lördag kl 23:27 Dela Inlagd Lördag kl 23:27 5 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan skördade sista potatisen.. skjuts in i ugnen! 💕 Och köttet fick gotta till sig med detta salt.. Sry, undrar köttsalt, vs fisksalt, vs olika salt. Vad gör det för skillnad? För mig same same. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Söndag kl 01:54 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 01:54 fyller på kroppen med salter och mineraler enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Söndag kl 02:27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 02:27 Wow, vilket besök så här på fars dag enis 13 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 05:56 Dela Inlagd Söndag kl 05:56 På spaning i lampaffären. 6 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 06:35 Dela Inlagd Söndag kl 06:35 4 timmar sedan, skrev Enis: Wow, vilket besök så här på fars dag enis Välplanerat men dyrt misstänker jag. 😇 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Söndag kl 06:46 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 06:46 Fick lite nya möbler levererade för några dagar sedan. Har börjat få ordning efter allt plockande och flyttande av innehåll och gamla möbler. Köpte detta ganska billigt i Sukothai. Fast det är bara för att få en på kroken. När de är på plats kommer måttstocken fram och förslagen på kompletterande möbler blir inte lika billigt. Han ringde nyligen och gav priser på tilläggsmöblerna. Är supernöjd med snurran på bordet. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Söndag kl 10:42 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 10:42 Bänkat mig för ett kvällsmål Nu får man vakta maten 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 12:12 Dela Inlagd Söndag kl 12:12 9 timmar sedan, skrev Enis: Wow, vilket besök så här på fars dag enis Angående fars dag. Som det kan vara i Sverige. 3 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Söndag kl 13:43 Dela Inlagd Söndag kl 13:43 Smygfotat en från KA med högtidsdräkt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Söndag kl 14:55 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 14:55 Stilstudie. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Måndag kl 04:00 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 04:00 Fick en bisittare vid banken idag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu