Benriach Inlagd Lördag kl 17:22 Dela Inlagd Lördag kl 17:22 15 minuter sedan, skrev kolla min fot: Tack C-dude. Jag har inget med din kollegas görande Öht. Trist situation men inget som jag styr över... Och du tycker att Boa är trög i huvudet. Herregud... 8 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Lördag kl 17:27 Dela Inlagd Lördag kl 17:27 2 minuter sedan, skrev Benriach: Och du tycker att Boa är trög i huvudet. Herregud... Han spelar allan hela tiden inget att bry sej om, En tomte nisse 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Lördag kl 17:31 Dela Inlagd Lördag kl 17:31 6 minuter sedan, skrev Benriach: Och du tycker att Boa är trög i huvudet. Herregud... "Denna är tillägnad Kollaminfot." Boa är ett unikum. Du verkar inte förstå skillnaden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Lördag kl 17:36 Dela Inlagd Lördag kl 17:36 4 minuter sedan, skrev kolla min fot: "Denna är tillägnad Kollaminfot." Boa är ett unikum. Du verkar inte förstå skillnaden... Inte du heller. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Lördag kl 17:36 Dela Inlagd Lördag kl 17:36 2 minuter sedan, skrev kolla min fot: "Denna är tillägnad Kollaminfot." Boa är ett unikum. Du verkar inte förstå skillnaden... och vad är skillnaden tycker du. låt höra nu vad ett unikum är, förklara 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Lördag kl 17:38 Dela Inlagd Lördag kl 17:38 32 minuter sedan, skrev Enis: Besöker Björke parkeringsservice 😉 men intendent @rolba lyste med sin frånvaro / Enis Lyser väl rätt bra ändå? Var är snön? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Lördag kl 17:39 Dela Inlagd Lördag kl 17:39 2 minuter sedan, skrev M33: Inte du heller. Tack för påminnelsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Lördag kl 17:40 Dela Inlagd Lördag kl 17:40 2 minuter sedan, skrev Boa52: och vad är skillnaden tycker du. låt höra nu vad ett unikum är, förklara Det betyder att du är unik. Det behöver inte vara positivt, men jag tror han menar det så. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Lördag kl 17:49 Dela Inlagd Lördag kl 17:49 5 minuter sedan, skrev M33: Det betyder att du är unik. Det behöver inte vara positivt, men jag tror han menar det så. Ja herre gud vilka tänk en del av er har Du en av dom konstigaste Huva 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Lördag kl 17:59 Dela Inlagd Lördag kl 17:59 Boa + M33 = kaka söker maka = 💞 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Lördag kl 20:25 Dela Inlagd Lördag kl 20:25 2 timmar sedan, skrev Boa52: Han spelar allan hela tiden inget att bry sej om, En tomte nisse Sa du gammgubbe? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Lördag kl 23:57 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 23:57 Här frodar kärleken... Jag vann en matchtröja med alla autografer. Sur förlust men väntad nere baksidan 15 1 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Söndag kl 06:29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 06:29 En tur Nang Rong Vattenfall vid Khao Yai National Park lite bad o käk med Familjen avslappnande 👍 21 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 08:58 Dela Inlagd Söndag kl 08:58 15 timmar sedan, skrev Enis: Besöker Björke parkeringsservice 😉 men intendent @rolba lyste med sin frånvaro / Enis Fan, jag måste ringa skroten på måndag. De skulle ju hämta allt på gården utom bussen, jaggan och polischevan innan snön kommer. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Söndag kl 11:09 Dela Inlagd Söndag kl 11:09 Lite shopping i förmodligen Skånes bästa thaibutik.... 7 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Måndag kl 03:07 Dela Inlagd Måndag kl 03:07 Förstärkt bevakning när frugan bankar helgkassan. 😇 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Måndag kl 07:47 Dela Inlagd Måndag kl 07:47 Vad sjutton är detta för holk? Sitter på ett nyligen totalrenoverat hyreshus. Det svarta med de vita kablarna ska gissningsvis bli en lysande reklamskylt för restaurangen i huset. Men holken? 6 1 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Måndag kl 07:55 Dela Inlagd Måndag kl 07:55 7 minuter sedan, skrev Lucky: Vad sjutton är detta för holk? Sitter på ett nyligen totalrenoverat hyreshus. Det svarta med de vita kablarna ska gissningsvis bli en lysande reklamskylt för restaurangen i huset. Men holken? Det är ugglan Helges övernattningslya😁 1 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Måndag kl 08:58 Dela Inlagd Måndag kl 08:58 1 timme sedan, skrev Lucky: Vad sjutton är detta för holk? Sitter på ett nyligen totalrenoverat hyreshus. Det svarta med de vita kablarna ska gissningsvis bli en lysande reklamskylt för restaurangen i huset. Men holken? Hem åt ett känt par ;-) 3 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Måndag kl 09:55 Dela Inlagd Måndag kl 09:55 (ändrad) Snubblade över detta och tänkte tipsa. Kanske du har någon thai i din närhet som skulle passa för jobbet? I utkanten av Örebro. OBS! Jag är inte inblandad på något sätt, tar inget ansvar för företaget ifråga. https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/29226090 Ändrades Måndag kl 09:55 av Lucky 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Måndag kl 09:58 Dela Inlagd Måndag kl 09:58 Inte strandnära på lunchen idag men det kanske dyker upp något "vågat" på Chic Bar mittöver. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Måndag kl 11:41 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 11:41 Firar min födelsedag enis 15 4 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Måndag kl 11:51 Dela Inlagd Måndag kl 11:51 10 minuter sedan, skrev Enis: Firar min födelsedag enis Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Måndag kl 11:52 Dela Inlagd Måndag kl 11:52 Grattis 🥳🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Måndag kl 16:30 Dela Inlagd Måndag kl 16:30 8 timmar sedan, skrev Lucky: Vad sjutton är detta för holk? Sitter på ett nyligen totalrenoverat hyreshus. Det svarta med de vita kablarna ska gissningsvis bli en lysande reklamskylt för restaurangen i huset. Men holken? Var är det?....kan tänka mej Pilgrimsfalk bo...på taket verkar vara ett Duvbo så någon falk är inte där...är det helt öppet på den dolda sidan vänster i bild? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu