Soengsang Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 54 minuter sedan, skrev Boa52: Vad är det för gammal MC ser nästan ut som min Susuki 125 cc Delvis Honda. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Delvis Honda. Honda 175 cc 60 talet? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 1 timme sedan, skrev Naam jai: Honda 175 cc 60 talet? 🤔 Hade dom 175 cc då mina är på högst 150 cc det är fel också 138 är min yhamaha på kallas 150 cc Finns säkert alla varianter i Thai, kina, ryska som har olika cc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 2 timmar sedan, skrev Boa52: Hade dom 175 cc då mina är på högst 150 cc det är fel också 138 är min yhamaha på kallas 150 cc Finns säkert alla varianter i Thai, kina, ryska som har olika cc Du kan inte snurra till det lite ytterligare? Dä vore bra... 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 47 minuter sedan, skrev kolla min fot: Du kan inte snurra till det lite ytterligare? Dä vore bra... För att göra det lätt för dej, fanns det 175 cc i Thai på 60 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 29 Nu är det tisdag igen, @Enis 21 1 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 29 Dethär var nytt rekord, 1 tim 5 min hemifrån till att hamburgaren var serverad. Önödigt lång väntan på tåget 2 minuter. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 29 Dela Inlagd Oktober 29 I eftermiddags har jag letat elfel på Peugoten eyy extraljus funka inte, f-n vad jag leta ström gick fram jord fanns och ny lampa oj oj det var likt fö-b ett jord fel från ljusreläet I bland blir man tokig på ett litet fel 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 29 Hemma igen i fattigdom och elände. 13 1 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29 Dela Inlagd Oktober 29 4 timmar sedan, skrev rolba: Nu är det tisdag igen, @Enis Ho ser att tänka: Enis när kommer du, behöver en riktig karl denna gången!🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 29 Tänkte få en stund med frugan efter stängning kl 22. Så här ser det ut efter midnatt. Jag går på sängen. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 29 Idag var man tvungen att ha pannlampa när man plockade äpplen.😎 15 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30 Får rå om frugan en stund idag i alla fall när banken skall besökas. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Oktober 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30 En härlig sockerbomb inköpt på Kocksgatan 19. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30 Skulle fota en chang men fick med en suddig till @Enis 16 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 30 Dela Inlagd Oktober 30 (ändrad) On 2024-10-25 at 17:39, skrev Boa52: Ja herre gud min fru vet inte vad det är, det är bara för dej att betala Det finns inte en normal thaitjej på denna jord som inte vet vad en Gucciväska är 🤣 Snacka om att ormen är blåst Ändrades Oktober 30 av Kenneth4618 5 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Oktober 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30 On 2024-10-26 at 11:24, skrev gorjos: Renoverar verandan. Lite pill. Blir ganska bra. På söndag är sista dagen, då skall ställningarna rivas. Pga väder blev det lite förseningar, men nu är ställningen borta. Blir bra det här. 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 30 Dela Inlagd Oktober 30 2 minuter sedan, skrev gorjos: Pga väder blev det lite förseningar, men nu är ställningen borta. Blir bra det här. Fint hus 👍 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30 Home Phrapadeng and Higway Too Hell Outside Pattis. Nu En NattGrögg på Bsllisen! GO KVÄLL! 17 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Oktober 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30 36 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Fint hus 👍 Grabbarna fick det av mig för kanske 15 år sedan. Den äldste köpte sedan ut lillbrorsan.Nu har vi renoverat det helt. Bergvärme, golvvärme, tilläggsisolerat och nya dörrar fönster plus en tillbyggnad på 50 m2. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 31 (ändrad) Idag Vila handla hemma i Phrapadeng skönt lite Sabai ! Oså lite Sunset från ballisen kanske ett par Leo 🍻 ? Ändrades Oktober 31 av svampen 20 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 31 Dela Inlagd Oktober 31 6 timmar sedan, skrev svampen: Idag Vila handla hemma i Phrapadeng skönt lite Sabai ! Oså lite Sunset från ballisen kanske ett par Leo 🍻 ? Vafan, hur gammal är du? Natta darlingen och ut och parta lite. 😜 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 31 bus eller godis enis 11 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tapani Inlagd November 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 1 Ny kniv tillverkad i min nya verkstad kommer snart att säljas på auktion där pengarna går till barnhemmet i Udon Thani. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 1 Dela Inlagd November 1 1 timme sedan, skrev Tapani: Ny kniv tillverkad i min nya verkstad kommer snart att säljas på auktion där pengarna går till barnhemmet i Udon Thani. Snyggt jobb! Smider du bladen själv? Är skaftet från palmen som man utvinner socker från? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu