Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Ja men är det inte din fru, jag och min fru delar på allt

Det är bara vad du tror, alla thailändskor är bra på att luras. Det har ju du redan skrivit flera gånger 🫠

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 4

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Det är bara vad du tror 🫠

Varför bara floskler när du skriver inte ens roligt att svara dej, kan inte du blocka mej

• Ge karma 2
  • Haha 2
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är bara vad du tror, alla thailändskor är bra på att luras. Det har ju du redan skrivit flera gånger 🫠

Jag kan berätta om två förutom Baa,s fru en thai dam köpte mark för 900 tusen bath

hennes man betalade 8 mån sen sälde hon det, ni får inte säga till min man, en anan thai dam

har mark hus i vår by, du får inte säga det till min man och det är inte i bara våran by

Om man umgås och är nära vänner med Thai får man höra sånt

• Ge karma 2
  • Snurrigt 1
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev audirs2:

Nu börjar det hända saker! Frugan med flera har lånat pengar av denna thaidam som kräver 5000.- per månad i ränta. Nu vill ingen betala denna ränta på dom svarta pengar dom lånat!

Så hon har blivit helt galen nu, har åkt runt till damernas män och krävt in pengar av dom istället! En man tänkte nästan slå henne, han blev så arg! Mig har hon inte besökt ännu men hon kommer att fastna på min bevakningskamera som jag har! Min hyresvärd som är polis sa att det är bara att anmäla henne om hon dyker upp! Jo tjena, polisen har nog annat att göra!! Man har ju hört om dessa thaimaffia damer som lånar ut pengar till höger och vänster men aldrig trodde jag att min frun skulle låna pengar av dom!! Det handlar om 140,000.- tydligen! Sedan har frugan fått sms från hennes man eller pojkvän som jobbar på Swedbank (lägger inte ut hans namn här) att hon kan få låna denna summa från banken! Det är bara det att fruga har lånat så mycket så hon är spärrad på UC för nya lån! Vad dom håller på dessa damer med allting!!??

Be att få en kopia på lånehandlingen om det finns en sådan. 5000 i månaden är säkert ocker och då är det bara att anmäla långivaren.

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
9 timmar sedan, skrev audirs2:

Nu börjar det hända saker! Frugan med flera har lånat pengar av denna thaidam som kräver 5000.- per månad i ränta. Nu vill ingen betala denna ränta på dom svarta pengar dom lånat!

Så hon har blivit helt galen nu, har åkt runt till damernas män och krävt in pengar av dom istället! En man tänkte nästan slå henne, han blev så arg! Mig har hon inte besökt ännu men hon kommer att fastna på min bevakningskamera som jag har! Min hyresvärd som är polis sa att det är bara att anmäla henne om hon dyker upp! Jo tjena, polisen har nog annat att göra!! Man har ju hört om dessa thaimaffia damer som lånar ut pengar till höger och vänster men aldrig trodde jag att min frun skulle låna pengar av dom!! Det handlar om 140,000.- tydligen! Sedan har frugan fått sms från hennes man eller pojkvän som jobbar på Swedbank (lägger inte ut hans namn här) att hon kan få låna denna summa från banken! Det är bara det att fruga har lånat så mycket så hon är spärrad på UC för nya lån! Vad dom håller på dessa damer med allting!!??

För o va ärlig. Du sitter i skiten.

Å andra sidan. Om du kan bevisa att mr bankman är tillsammans med fröken lurare så kan du få dom för jäv, och då kan du få lånet upphävt.

lycka till Men det kräver list och vara påläst.

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev audirs2:

Du undrar vad dessa damer håller på med inte vad din dam håller på med? 
Fordringsägaren kan ju alltid sälja skulden så får både du och din släkt se upp. Kasta ut kärringen illa kvickt och byt lås är vad jag rekommenderar.

• Ge karma 3
  • Bullseye 2
Dela på andra sajter

Såpelade EA sports WRC rally, men efter ett par GT funkar bilkörningen sådäääär, så nu mer GT, musik och MPR 

IMG_8883.jpeg.5126fa723ace3ed6cd66fd53ae2fb820.jpeg

• Ge karma 8
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev audirs2:

FB_IMG_1729740429572.jpg.24d8242cb65c493cb8bc2624c40af5bb.jpg

• Bullseye 3
  • Haha 7
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag kan berätta om två förutom Baa,s fru en thai dam köpte mark för 900 tusen bath

hennes man betalade 8 mån sen sälde hon det, ni får inte säga till min man, en anan thai dam

har mark hus i vår by, du får inte säga det till min man och det är inte i bara våran by

Om man umgås och är nära vänner med Thai får man höra sånt

Undra vad dina vänner (om du har några) säger om dig och din fru.

• Ge karma 2
  • Ojojoj 1
  • Bullseye 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Kommit hem från affären och funderar vad jag tänkte på när jag var där.

20241026_103952.jpg.884eb791a9b87d2b971a9a5d98bda2f7.jpg

Kan ju börja med en GT och se om resten kommer tillbaka. Tror ättikan var till picklad rödlök, men var är löken?

Ändrades av gorjos
  • Ge karma 1
  • Haha 5
Dela på andra sajter

65Selander
52 minuter sedan, skrev gorjos:

Kommit hem från affären och funderar vad jag tänkte på när jag var där.

20241026_103952.jpg.884eb791a9b87d2b971a9a5d98bda2f7.jpg

Kan ju börja med en GT och se om resten kommer tillbaka. Tror ättikan var till picklad rödlök, men var är löken?

Picklad kapris 😉

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev 65Selander:

Picklad kapris 😉

Kaprisen kom jag på att jag skulle ha för att förbättra en köpepotatissallad, men skulle haft salladslök till det också. Den glömde jag. Frugan varit borta i 24 timmar och jag verkar totalt förvirrad redan. Får hoppas jag kan skärpa mig så jag kan åka Januari. Tanken var att vi båda skulle åka i Januari, men ödet ville annorlunda. Se Fuck cancer.

• Ge karma 4
  • Hjärta 5
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Mankan:

Undra vad dina vänner (om du har några) säger om dig och din fru.

Vadå jag bara lyssna och gjorde som damerna ville, inte mitt prroblem

• Ge karma 1
  • Minus 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev rolba:

Lite vågat att ta fönsterbord nu kanske men jag tror ovädret drar på sidan.

20241027_173926.jpg.b1a0127027bd8b3d9de2d789fe47320d.jpg

Svenska vikingar klarar nog av en liten skitstorm!🤠

• Bullseye 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev audirs2:

Svenska vikingar klarar nog av en liten skitstorm!🤠

Men man vill ju inte att sodan ska bli utspädd.😇

20241027_173951.jpg

Ändrades av rolba
  • Ge karma 3
  • Skål 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...