65Selander Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 (ändrad) Nu sitter man med en av ägarna som skyfflar in gratis bira. Inte tack vare mig efersom min tyska är begränsad men mina vänner kan 🙂 Ändrades Oktober 19 av 65Selander 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Å nu en bricka obstler 14 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 (ändrad) Morning ☕ Phai Dam Phatthana, Wiset Chai Chan District, Ang Thong🌧 Ändrades Oktober 19 av svampen Mer bild 22 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 5 timmar sedan, skrev 65Selander: Nu sitter man med en av ägarna som skyfflar in gratis bira. Inte tack vare mig efersom min tyska är begränsad men mina vänner kan 🙂 Efter en heldag med öldrickande pratar man ju tyska som en infödd.😜 2 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Oktober 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20 Match mot Düsseldorf 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 8 minuter sedan, skrev 65Selander: Match mot Düsseldorf Här fård du lite att runka till!🤠 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Rolba Tyskt ballongparty :-)) 6 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Firar segern över Düsseldorf. 4-2. Bild 2, jag längst ner till höger i röd tröja och kollar om MFF är guldvinnare i kavaj 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20 Visst är det vackert! 💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 18 timmar sedan, skrev 65Selander: Rolba Tyskt ballongparty :-)) E ru på nån jävla cirkus?🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 Hälsocentralen skickade mig till röntgen för att utesluta fraktur, stressfaktur på den vrickade foten / enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 15 minuter sedan, skrev Enis: Hälsocentralen skickade mig till röntgen för att utesluta fraktur, stressfaktur på den vrickade foten / enis Har du inte varit tillräckligt på sjukhuset i år eller är det någon Mia Noi där 😁 Hoppas du slipper gips 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 31 minuter sedan, skrev goli006: Har du inte varit tillräckligt på sjukhuset i år eller är det någon Mia Noi där 😁 Hoppas du slipper gips Blev inkallade för att ta X-tra kompletterande bilder 😱😱😱😱 enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 47 minuter sedan, skrev goli006: Har du inte varit tillräckligt på sjukhuset i år eller är det någon Mia Noi där 😁 Hoppas du slipper gips Enis hörde fel när de frågade om han ville ha en snabb röntgen 😎 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 2 timmar sedan, skrev rolba: Enis hörde fel när de frågade om han ville ha en snabb röntgen 😎 Inga skelettskador ... bara muskeln som behöver tas om hand 🤏 Enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 38 minuter sedan, skrev Enis: Inga skelettskador ... bara muskeln som behöver tas om hand 🤏 Enis Bara att inmundiga massor med Jägermeister det är muskelavslappnande 👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 19 timmar sedan, skrev goli006: Bara att inmundiga massor med Jägermeister det är muskelavslappnande 👍 Frågan om det duger! Ska nog vara thaimassage med extra allt varannan timme. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22 Nya tjockisar på plats idag, @Enis Fan, nu är hon på väg hit. 15 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22 Hur ska detta sluta? 16 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22 Fiskebyn 🍻🙃 Tråkigt väder ☁️🌦🌧☔️ 14 1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 Fick ett mail från Ratsit att en thaikvinna 56 år gammal från Bandhagen har tagit en kreditupplysning på mig!! Va fan då för? Har inga barn med henne!! 1 7 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 11 minuter sedan, skrev audirs2: Fick ett mail från Ratsit att en thaikvinna 56 år gammal från Bandhagen har tagit en kreditupplysning på mig!! Va fan då för? Har inga barn med henne!! åjo du har nog varit där och svetsat och det blev en liten loppa😉 1 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 8 timmar sedan, skrev rolba: Hur ska detta sluta? - You photo take me - now pay you me Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 Central Chon Buri. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 23 Dela Inlagd Oktober 23 14 timmar sedan, skrev audirs2: Fick ett mail från Ratsit att en thaikvinna 56 år gammal från Bandhagen har tagit en kreditupplysning på mig!! Va fan då för? Har inga barn med henne!! Nu har även frugan fått ett mail om kreditupplysning!! Nått skit e det! 2 3 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu