65Selander Inlagd Oktober 17 Dela Inlagd Oktober 17 On 2024-10-14 at 09:26, skrev rolba: Resan gick väl på 25 så det blir bara en tusing om natten. 18000 för moderatklass, 30000 för hotellet i Royal level men så glömde jag att här är det kutym å dricksa så där gick det 600Usd. Helt ärligt värt varenda krona 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 18 Följde med gumman på läkar besök. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Oktober 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 18 Åt precis hotellfrukost. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 4 minuter sedan, skrev Surin P3: Åt precis hotellfrukost. Putahracsa/Oceanside Hua Hin 👍 Trevligt ställe men bada inte där. Det rinner ut ett dike strax söder om hotellet och det vattnet är inte så rent om man säger så. 3 5 1 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Precis nyss, skrev Luke the Drifter: Putahracsa/Oceanside Hua Hin 👍 Trevligt ställe men bada inte där. Det rinner ut ett dike strax söder om hotellet och det vattnet är inte så rent om man säger så. Bra tips! Vi tänkte inte bada, men hade vi råkat göra det, så hade bajsbadning inte gjort denna minisemester bättre... 😂 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Surin P3: Bra tips! Vi tänkte inte bada, men hade vi råkat göra det, så hade bajsbadning inte gjort denna minisemester bättre... 😂 Om ni vill bada i havet så rekommenderar jag att åka 10 till 15 kilometer söderut. Hua Don Beach, Suan Son Beach eller Haad Sai Noi Beach. Haad Sai Noi Beach besökte jag för övrigt så sent som i förrgår då jag var ute på moppetur Om ni är kvar ikväll så kan jag rekommendera ett besök på antingen fiskepiren eller Hilton Rooftop Bar. Båda inom promenadavstånd. Ändrades Oktober 18 av Luke the Drifter 8 1 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Åt precis hotellfrukost. O fan!!!!???🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 On 2024-10-16 at 10:35, skrev audirs2: Och det gäller att ha rätt märkning på dubbfria nu åxå! 3 PMSF skall det stå på + en snöflinga! Denna märkningen på däcken ska ha börjat redan 2019. 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Efter en natt på Arlanda så blåser vi nu till Mannheim för umgås och se hockey. 9 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 23 timmar sedan, skrev MickeN: Vilken cirkus det är med kändisarna från Icon skandalen. Big Boss med 60 lyxbilar och en program ledare med klockor för 160 miljoner tbh. Polisen har tagit in 17 personer till förhör idag. Vad handlar Icon skandalen om? Jag tror jag missat den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 2 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vad handlar Icon skandalen om? Jag tror jag missat den. https://www.nationthailand.com/blogs/news/politics/40042455 https://www.thaiexaminer.com/thai-news-foreigners/2024/10/17/icon-group-scandal-only-beginning-as-18-bosses-prepare-to-seek-bail-political-connections-revealed/ Det gamla vanliga i Thailand Företagare Politiker Stjärnor inom nöjesindustrin korruption Pyramid Rika gör rika rikare Rika gör fattiga fattigare Enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Efter en natt på Arlanda så blåser vi nu till Mannheim för umgås och se hockey. Du hade ju kunnat åkt till Luleå och hejat fram de våra. 😉 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Försöker fota till @Enis men det är ett otrevligt motljus. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 18 Zoomade lite. Blev något bättre. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 18 Blev några bilder till innan biljarden srog igång. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 10 minuter sedan, skrev rolba: Blev några bilder till innan biljarden srog igång. Nu fick sir Enis säker ribba!🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 Inget stenbord utanför denna 7/11:a... 8 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 För frugan betyder halva priset dubbelt så mycket...🤣 9 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Dessa snabba servitriser som inte kan ta det lugnt en sekund. 13 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Här åker det upp en Isotta W18! Inget oljetryck på denna sköna dam T46. Kranbil från Cija Tank lyfter upp och som sedan kör ett st kanon (Bofors) till min verkstad imon där vi blästrar och målar den i 2 comp färg! 10 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 Lördagspyssel.. skjuts in i ugnen! 💕 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 6 minuter sedan, skrev audirs2: ett st kanon Det blir för mycket för Broder,Apan och Ormet att ta in Btt kanske behöver upplysa (efter alla sina år som språklärare i syndens näste) att st kan vara något annat än Short Time 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 2 minuter sedan, skrev kolla min fot: Det blir för mycket för Broder,Apan och Ormet att ta in Btt kanske behöver upplysa (efter alla sina år som språklärare i syndens näste) att st kan vara något annat än Short Time Har du inte fatta än att Btt är inte på detta forum använd ditt andra nick på TS och gnälla 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 4 minuter sedan, skrev Boa52: Har du inte fatta än att Btt är inte på detta forum använd ditt andra nick på TS och gnälla Jag har inget andra nick. Har du förstoppning hela vägen upp till tankecentrum igen? 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 (ändrad) ölar på Brauquadrat nytt hak i Mannheim. Där man får ett blippkort och blippar pumpen med 4 olika öl. Ändrades Oktober 19 av 65Selander 17 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu