Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Oktober 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3 Jag spelar Labyrint en stund nästan varje dag för att hålla igång finmotoriken och koordinationen. Viktigt när man som jag är 60+. Ibland önskar jag dock att jag vore motorintresserad, för att pilla med tex en moppe är bra för finmotorik, koordination och hjärnan. 15 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 7 stycken idag men vi har bara 4 maskiner för fordon så det blir 2 pass. 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: 7 stycken idag men vi har bara 4 maskiner för fordon så det blir 2 pass. Har du bytt arbetsdag eller trappat upp till halvtid? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 11 minuter sedan, skrev rolba: Har du bytt arbetsdag eller trappat upp till halvtid? Bilmekaniker tar klass 5 certifikat, då är utbildningen en dag kortare. 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3 Äppelsylt på G...💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Bilmekaniker tar klass 5 certifikat, då är utbildningen en dag kortare. Ajdå, där rök 20% arbetstid till. (räknat på 5 dagarsvecka) 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Oktober 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 3 Umgås med 4 olika länder. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 10 timmar sedan, skrev Wangthong: Ajdå, där rök 20% arbetstid till. (räknat på 5 dagarsvecka) Jobbar max en dag per vecka och ibland inte ens det, orkar inte mera 😁 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Oktober 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4 On 2024-09-28 at 13:43, skrev gorjos: Bara lite småfix kvar här. Då börjar vi på sista väggen, snart klar med mitt oavlönade värv.. Nu börjar det likna något. Lite smygar och fönsterfoder kvar. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 En gofika, det är ju kanelbullens dag 8 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 Tar en fika efter att ha gjort en Rolba (bankat) 🙃 Betalade med kontanter 😉 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Tar en fika efter att ha gjort en Rolba (bankat) 🙃 Betalade med kontanter 😉 Glasbanken ser jag. 😎 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 26 minuter sedan, skrev rolba: Glasbanken ser jag. 😎 Blev en runda till insättningsautomaten också 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Oktober 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5 Lite förstärkt kaffe 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... uptoyou Inlagd Oktober 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5 Lite mat på Emporia 🙂 11 1 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5 Kökspyssel med ett glas rött och några bitar parmesan! 💕 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 On 2024-09-14 at 18:45, skrev audirs2: Amazing Thai har inget alkohol tillstånd mera. Någon som känner till dagsaktuell status om alkoholtillstånd? Tänkte mig en visit till helgen... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 Såg på nyheterna antalet djur som dött i översvämningarna. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 2 timmar sedan, skrev Lucky: Någon som känner till dagsaktuell status om alkoholtillstånd? Tänkte mig en visit till helgen... 08-4119000. 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 Paappaaaa!!! Hela badrumsgolvet e blött. - duschar inte du med draperiet innanför badkarskanten?? Jooo det gör jag Ja, inte ere mitt hår iaf. C;D obs, jag har en hårsil i utloppet från badkaret. 5 3 3 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 Frugan har gett upp. Men har en granne som fortfarande plockar. Kan kanske bli något av detta. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 Skjuts in i ugnen, sköter sig själv.. perfekt! 💕 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... FF Inlagd Oktober 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 7 Tittat lite mer på dotterns nya hus. Lite avundsjuk är man. 22 1 1 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7 Dela Inlagd Oktober 7 Jäklar vad fint 👍 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7 Dela Inlagd Oktober 7 Jag som trodde det var över 🫤 4 1 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu