harvester Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Nu får ni ge er ! Hamnoi, Wuttan ,Stefan 5300, Gorocco m.fl. är dom som ger forumet värt att läsa. Stanna !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Pratade nyss länge och väl med Lp.Han har avreggat sig.Är less helt enkelt att sitta hela tiden och bevaka alla trådar. Dock så kommer han nog igen till hösten.Men du kanske vet redan?? Det är väl ingen som tvingar honom att bevaka alla trådar. Själv följer jag bara de trådar som verkligen intresserar mig och de jag anser mig ha tid till och har därför valt bort väldigt många trådar och ämnen. Är det en lång tråd jag vill in och titta i så kollar jag bara dom första och sista sidorna eller om jag halkat efter i någon mastodonttråd så kollar jag bara de 2-3 sista sidorna. Folk verkar tro att det är någon plikt att läsa allt som skrivs här och får tvångstankar av det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 (ändrad) Folk verkar tro att det är någon plikt att läsa allt som skrivs här och får tvångstankar av det. jag tycker det börjar bli jobbigt, detta med MPR! Ändrades Juli 4, 2014 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Det är väl ingen som tvingar honom att bevaka alla trådar. Själv följer jag bara de trådar som verkligen intresserar mig och de jag anser mig ha tid till och har därför valt bort väldigt många trådar och ämnen. Är det en lång tråd jag vill in och titta i så kollar jag bara dom första och sista sidorna eller om jag halkat efter i någon mastodonttråd så kollar jag bara de 2-3 sista sidorna. Folk verkar tro att det är någon plikt att läsa allt som skrivs här och får tvångstankar av det. Ja.Du har rätt där.Men...Höll på att säga för mycket.LP kommer tebax till hösten.Han får berätta själv. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Anlände nyss hotellet i Toronto Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 På Mae Phim Beach, behagligt. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 På väg till Köpenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Dags för en PW innan man ger sig iväg på dåligheter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Tar en stänkare efter en lång jävla promenad Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Dags för en PW innan man ger sig iväg på dåligheter Blir det till att uppvakta LP idag??LP har berättat att han ska besöka fyllpizzan idag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Tittar på en gul bil Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Blivit utlurad i skogen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Kollar på MPR-s stolthet i lukt och oväsen-branchen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 På väg mot månadens alternativa Mprträff. Mediokert benutrymme och bedrövligt varmt på första sträckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 På väg till Köpenhamn. IMAG0222.jpg[/ quote] Världen är liten, sitter på Café Sorgenfri och dricker bira i väntan på smörrebröd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Rensar ogräs Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 detta har jag hållt på med idag, annars dricker jag mest pilsner hela dagarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Sitter i Nyhavn och käkar och dricker öl med familjen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Varit och handlat mat i VH, sen fick Lillkrabban syn på en Secondhand-affär. Alla fick något, Theo fick skor, Kevin fick skor och leksaker, PiBaeng fick leksaker, Mamma fick en tröja, Lillkrabban fick ännu ett par skor och slutligen fick Gorocco betala. Nu har vi mött upp frisör Om och barnen ska klippas och Gorocco förtjänar en kall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Sitter i Nyhavn och käkar och dricker öl med familjen. IMAG0237.jpg Ha ha jag är dig på spåret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Strax dags för rolba att spränga ljudvallen igen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Tittar på när ambulanser o poliser passerar på vägen i full fart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Var visst värre än jag trodde 5 skadade trafiken nerstängd nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Träffen går fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Träffen går fint en spaten i ett fulölsglas, vilket helgerån.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu