Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Blev några blåa bär igår

20240808_090504.jpg.3165ea5e3724ec256c6787e5ba9cf9d2.jpg

 

Vilket av dem plockade du 😀

 

Enis

  • Ge karma 4
  • Minus 1
  • Haha 3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

 

Vilket av dem plockade du 😀

 

Enis

Jag tror den lilla längst uppe i högra hörnet, den med kvist kvar. Den tog han när han

blev pinknödig ovch mäste kliva ur bilen i 3 min

  • Ge karma 3
  • Minus 1
  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

Jag tror den lilla längst uppe i högra hörnet, den med kvist kvar. Den tog han när han

blev pinknödig ovch mäste kliva ur bilen i 3 min

Ja du byfånen.

Jag plockar inte svamp och bär överhuvudtaget då jag inte kan eller vill pga en trasig höft, är det så jävla svårt att begripa?

Skulle inte ens plocka om höften var hel.

Men jag skjutsar gärna min fru ut i skogen då hon tycker det är avkopplande att gå i skogen och plocka.

 

Ogillar.jpg.006ad00540ff83732f285815c45765cb.jpg

 

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 5
  • Minus 1
  • Haha 5

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ja du byfånen.

Jag plockar inte svamp och bär överhuvudtaget då jag inte kan eller vill pga en trasig höft, är det så jävla svårt att begripa?

Skulle inte ens plocka om höften var hel.

Men jag skjutsar gärna min fru ut i skogen då hon tycker det är avkopplande att gå i skogen och plocka.

 

Ogillar.jpg.006ad00540ff83732f285815c45765cb.jpg

 

tror du att du är ensam om att ha poblem med knän och höfter det har varenda gubbe

men jag tror du är lat som inte vill följa med henne i skogen, kan du köra bil och sova

i den kan du gå några 100 meter. För har du så ont ska du lämna tillbakas körkortet

och tacka för lånet- Att träffa en förare som har såna smärtor i trafiken >HUva

  • Minus 3
  • Ojojoj 1
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

kolla min fot
33 minuter sedan, skrev Boa52:

tror du att du är ensam om att ha poblem med knän och höfter det har varenda gubbe

men jag tror du är lat som inte vill följa med henne i skogen, kan du köra bil och sova

i den kan du gå några 100 meter. För har du så ont ska du lämna tillbakas körkortet

och tacka för lånet- Att träffa en förare som har såna smärtor i trafiken >HUva

img_1_1705739015931.jpg.d5c288df475ba1dae3323cc7186f4ece.jpgSka vi göra som knugen (inte din Skansen kååmpis) och vända blad?

  • Ge karma 1
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

tror du att du är ensam om att ha poblem med knän och höfter det har varenda gubbe

men jag tror du är lat som inte vill följa med henne i skogen, kan du köra bil och sova

i den kan du gå några 100 meter. För har du så ont ska du lämna tillbakas körkortet

och tacka för lånet- Att träffa en förare som har såna smärtor i trafiken >HUva

Du behöver bevisa att du korkad för det vet de flesta redan.

Det var nog det mest  korkade inlägget på detta forum någonsin 🤣🤣🤣🤣

Är det någon som behöver lämna tillbaka körkortet så är det du. 

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 3
  • Haha 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser GD online och funderar om han som är äldre än mig tyckte detta var ett bra ställe

 

IMG_2317.png.3367257585d11369f33215ecc2d1efee.png

 

@rolba 🤔😏🤣

 

enis

  • Haha 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Enis:

Läser GD online och funderar om han som är äldre än mig tyckte detta var ett bra ställe

 

IMG_2317.png.3367257585d11369f33215ecc2d1efee.png

 

@rolba 🤔😏🤣

 

enis

Va, finns det porrklubb i Gävle? 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong
15 timmar sedan, skrev Boa52:

tror du att du är ensam om att ha poblem med knän och höfter det har varenda gubbe

men jag tror du är lat som inte vill följa med henne i skogen, kan du köra bil och sova

i den kan du gå några 100 meter. För har du så ont ska du lämna tillbakas körkortet

och tacka för lånet- Att träffa en förare som har såna smärtor i trafiken >HUva

Nu skulle det funnits Audirs ? i karmauppsättningen.

  • Ge karma 1
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2024-08-08 at 19:33, skrev Kenneth4618:

Du behöver bevisa att du korkad för det vet de flesta redan.

Det var nog det mest  korkade inlägget på detta forum någonsin 🤣🤣🤣🤣

Är det någon som behöver lämna tillbaka körkortet så är det du. 

Ja men snälla kan man inte gå ur bilen för man har problem med höften är man ingen bilförare

Det tror jag tillochmed du förstår, vilken reaktions förmåga har du med dåliga höfter

sen har du visat att du suttit i bilen flera år mens din fru plockat bär så varför har du inte

fixat till det.Kanske läkarna tycker det är ett förlitet problem, syns på rönken. kul att

jag fick fram somsangen länge sen nu. hopas allt är bra med dej

  • Minus 4
  • Snurrigt 1
  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

kolla min fot
22 minuter sedan, skrev Boa52:

Ja men snälla kan man inte gå ur bilen för man har problem med höften är man ingen bilförare

Det tror jag tillochmed du förstår, vilken reaktions förmåga har du med dåliga höfter

sen har du visat att du suttit i bilen flera år mens din fru plockat bär så varför har du inte

fixat till det.Kanske läkarna tycker det är ett förlitet problem, syns på rönken. kul att

jag fick fram somsangen länge sen nu. hopas allt är bra med dej

Sitter Din reaktionsförmåga i din Höft?

Lycka till när du ska serva tuktuken nästa gång...

  • Bullseye 1
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
32 minuter sedan, skrev Boa52:

Ja men snälla kan man inte gå ur bilen för man har problem med höften är man ingen bilförare

Det tror jag tillochmed du förstår, vilken reaktions förmåga har du med dåliga höfter

sen har du visat att du suttit i bilen flera år mens din fru plockat bär så varför har du inte

fixat till det.Kanske läkarna tycker det är ett förlitet problem, syns på rönken. kul att

jag fick fram somsangen länge sen nu. hopas allt är bra med dej

Ännu ett fantastiskt korkat inlägg från den med minst IQ norr om Dalälven 🤣 

Koppla in hjärnan.jpg

  • Ge karma 1
  • Minus 1
  • Bullseye 1
  • Haha 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kolla min fot:

Sitter Din reaktionsförmåga i din Höft?

Lycka till när du ska serva tuktuken nästa gång...

Du menar att om man har problem med höften är man lika reaktions snabb söm man är frisk

Du har ont och är inte lika snabb med broms, koppling man hinner inte med,förstår du

  • Ge karma 2
  • Minus 3
  • Snurrigt 1
  • Hjärta 1
  • Party 1
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hjälper frugan. Skall tillverka lite fond till kvällsmaten.20240810_135726.jpg.c42b65188022f1c1b9e59f4466f5176c.jpg

1,5 kg fläskben skall kokas ner, med en massa rotfrukter.

Ändrades av gorjos
  • Ge karma 5
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Du menar att om man har problem med höften är man lika reaktions snabb söm man är frisk

Du har ont och är inte lika snabb med broms, koppling man hinner inte med,förstår du

Har du läkarexamen också ? 4 årig gymnasieutbildning på komvux förmodar jag 😂

Ändrades av Kenneth4618
  • Haha 4

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Du menar att om man har problem med höften är man lika reaktions snabb söm man är frisk

Du har ont och är inte lika snabb med broms, koppling man hinner inte med,förstår du

Problem med vänster höft och kör automatlåda, funkar det?

  • Ge karma 3
  • Haha 1

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hämtat frugan, allt slutsålt 🤑

  • Ge karma 7
  • Ojojoj 1
  • Skål 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla min fot
40 minuter sedan, skrev Boa52:

Du menar att om man har problem med höften är man lika reaktions snabb söm man är frisk

Du har ont och är inte lika snabb med broms, koppling man hinner inte med,förstår du

Nu blir det Ängäälska, sorry.

img_1_1723094274550.jpg

  • Ge karma 1
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong
2 timmar sedan, skrev Boa52:

Ja men snälla kan man inte gå ur bilen för man har problem med höften är man ingen bilförare

Det tror jag tillochmed du förstår, vilken reaktions förmåga har du med dåliga höfter

sen har du visat att du suttit i bilen flera år mens din fru plockat bär så varför har du inte

fixat till det.Kanske läkarna tycker det är ett förlitet problem, syns på rönken. kul att

jag fick fram somsangen länge sen nu. hopas allt är bra med dej

Förstår att du inte hört talas om automatlåda! Trodde att sådana nymodigheter kommit upp till Tavelsjö!

53 minuter sedan, skrev Boa52:

Du menar att om man har problem med höften är man lika reaktions snabb söm man är frisk

Du har ont och är inte lika snabb med broms, koppling man hinner inte med,förstår du

Dr. Boa har talat.

Då är det ingen mening att jag säger att man kan ha olika former av problem med höften. Att inte kunna gå i skogen behöver inte vara hinder för allt annat. 

Bland det värsta för folk med höftproblem är olika höjdskillnader. Ofta har man inga problem att gå på plant underlag. Då har man knappast heller problem att köra bil. 

  • Ge karma 3
  • Bullseye 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Betalat frugans restskatt. Så tråkigt. Kan man inte betala in lite per månad i förväg i stället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev gorjos:

Betalat frugans restskatt. Så tråkigt. Kan man inte betala in lite per månad i förväg i stället?

Jo det går bra, sätt in pengar på hennes skattekonto.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

När är brytdatum? Vid nyår? Vill ju inte sätta in pengar som jag sedan får tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...