B747 Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 En Tingsryd 3.5 går ju också ner ImageUploadedByMaipenrai1404416933.576233.jpg Va fan nu då Haru blivit som Clirre PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Har han börjat städa på Paddingtons också? Ja.Men du får inte säga åt nån. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 En Tingsryd 3.5 går ju också ner ImageUploadedByMaipenrai1404416933.576233.jpg Glömd skylten.Jag tänkte på procenten.He he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Dricker Captain Morgan och cola och lyssnar på gammal thrash metal. Fan vad nostalgisk man blir! Whoop, whoop! Testament! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 3, 2014 Dela Inlagd Juli 3, 2014 Verkar gräva ett hål åt mig själv, ju mer jag letar och tar bort kod som inte just nu behövs för att felsöka desto värre blir det. Tog bort ett stort stycke och nu får jag lint fel som tack för besväret. För*askade datorer, nu har den tappat bort nåt lib igen. Fan det får den väl hålla reda på själv, men det hände efter en lite abrupt omstart så jag förlåter den denna gång. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Sitter och väntar på lite käk... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Njaa, eftersom det är Thai Airways vi har o göra med så blev detta resultatet tgpreorder.jpg IT-avdelningen på det bolaget är inte världsklass om man säger så Och inte nog med detta, samma avdelning ansvarar säkerligen för sidan där man trixar med lite Awards misstänker jag och där blev det så här: awardtg.jpg Och du är säker på att det inte har med din feber att göra ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Åker snörett till Röda Sten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Verkar gräva ett hål åt mig själv, ju mer jag letar och tar bort kod som inte just nu behövs för att felsöka desto värre blir det. javaeländet.PNG Tog bort ett stort stycke och nu får jag lint fel som tack för besväret. För*askade datorer, nu har den tappat bort nåt lib igen. Fan det får den väl hålla reda på själv, men det hände efter en lite abrupt omstart så jag förlåter den denna gång. Är det inte smidigast att bara systemåterställa, att mixtra brukar sällan bli bra och det tar bara en massa tid...? eller Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Är det inte smidigast att bara systemåterställa, att mixtra brukar sällan bli bra och det tar bara en massa tid...? eller Om det hade varit så väl, det är nåt med mitt projekt eller workspace som kommit i otakt. Inte själva windows operativsystemet. Hade det varit excel så är det alltså excelarbetsboken eller nån av kalkylbladen som har fått fnatt, men nu är det ett javaprojekt skrivet i eclipse IDE istället. Men det går nog att fixa, jag skall bara lugna ner mig lite med knäckebröd innan jag kastar mig in i eländet igen. Var just ute och inhandlade mer skinka och mjukost, regnmolnen hängde tunga. Passar mitt humör ganska bra just nu. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Om det hade varit så väl, det är nåt med mitt projekt eller workspace som kommit i otakt. Inte själva windows operativsystemet. Hade det varit excel så är det alltså excelarbetsboken eller nån av kalkylbladen som har fått fnatt, men nu är det ett javaprojekt skrivet i eclipse IDE istället. Men det går nog att fixa, jag skall bara lugna ner mig lite med knäckebröd innan jag kastar mig in i eländet igen. Var just ute och inhandlade mer skinka och mjukost, regnmolnen hängde tunga. Passar mitt humör ganska bra just nu. Ett halvt Leksands knäcke brukar lugna nerverna, funkar med skivade bananer om man vill mer än fibrer. Lycka till med datoren. Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Nu har semestern börjat, bara ett träningspass mellan mig och en kall Spaten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Sitter och väntar på lite käk... Har läst lite Arne och förstår att du inte har beställt lamm i alla fall. Va fan pratar han om egentligen? Hänger inte med. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Inte just nu men för två timmar sen, så hämtades det här Välförtjänat efter 10 år Så nu är vi tre i familjen som innehar detta Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Inspirerad av Wuttan lyssnar jag på gamla trevliga låtar med Testament, slinker ner någon öl också Kan det kanske sluta med en härlig kalsongfylla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 http://img.tapatalk.com/d/14/07/04/asyqajeh "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 överraskade dottern med att köpa en ny dammsugare till henne, så här glad skulle inte frugan blivit om jag gjort detsamma till henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Han lyser med sin frånvaro. Var håller han hus städkärringen? Pratade nyss länge och väl med Lp.Han har avreggat sig.Är less helt enkelt att sitta hela tiden och bevaka alla trådar. Dock så kommer han nog igen till hösten.Men du kanske vet redan?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 överraskade dottern med att köpa en ny dammsugare till henne, så här glad skulle inte frugan blivit om jag gjort detsamma till henne! Skulle inte tro det PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Dricker en öl Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Dricker en ölImageUploadedByTapatalk1404503836.386499.jpg Vart nånstans ? själv dricker jag en öl ivrigt påhejdad av en liten virre hemmavid Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Vart nånstans ? själv dricker jag en öl ivrigt påhejdad av en liten virre hemmavid mankovice är i polski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 mankovice är i polski Självklart, ibland är minnet kortare än man vill erkänna, men med facit i hand blir det lite genant . Jag visste ju det Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Pratade nyss länge och väl med Lp.Han har avreggat sig.Är less helt enkelt att sitta hela tiden och bevaka alla trådar. Dock så kommer han nog igen till hösten.Men du kanske vet redan?? Ja, det var inte oväntat. Kanske följer man hans fotspår. Saknad är han iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Ja, det var inte oväntat. Kanske följer man hans fotspår. Saknad är han iaf.eggar dig Visst är han saknad med sina fina kommentarer.Men om du oxå ska avregga dig då är det lika bra att jag oxå gör det. Fan Wuttan du har redan haft en tajm out.Och Hamnoi och du ska väl träffas i sommar om jag har förstått det hela rätt. Om du oxå avreggar dig så får jag ingen karma längre he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu