Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Har han börjat städa på Paddingtons också?

Ja.Men du får inte säga åt nån.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Dricker Captain Morgan och cola och lyssnar på gammal thrash metal. Fan vad nostalgisk man blir!

 

Whoop, whoop!

 

 

Testament!

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Verkar gräva ett hål åt mig själv, ju mer jag letar och tar bort kod som inte just nu behövs för att felsöka desto värre blir det.

 

post-11193-0-67461700-1404424908_thumb.p

 

Tog bort ett stort stycke och nu får jag lint fel som tack för besväret. För*askade datorer, nu har den tappat bort nåt lib igen. :diablo:

 

Fan det får den väl hålla reda på själv, men det hände efter en lite abrupt omstart så jag förlåter den denna gång.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och väntar på lite käk...me6umyqa.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaa, eftersom det är Thai Airways vi har o göra med så blev detta resultatet  :crazy:

 

attachicon.giftgpreorder.jpg

 

 

IT-avdelningen på det bolaget är inte världsklass om man säger så

 

 

Och inte nog med detta, samma avdelning ansvarar säkerligen för sidan där man trixar med lite Awards misstänker jag och där blev det så här:

 

attachicon.gifawardtg.jpg

Och du är säker på att det inte har med din feber att göra ?  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åker snörett till Röda Sten

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar gräva ett hål åt mig själv, ju mer jag letar och tar bort kod som inte just nu behövs för att felsöka desto värre blir det.

 

attachicon.gifjavaeländet.PNG

 

Tog bort ett stort stycke och nu får jag lint fel som tack för besväret. För*askade datorer, nu har den tappat bort nåt lib igen. :diablo:

 

Fan det får den väl hålla reda på själv, men det hände efter en lite abrupt omstart så jag förlåter den denna gång.

Är det inte smidigast att bara systemåterställa, att mixtra brukar sällan bli bra och det tar bara en massa tid...? eller

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Är det inte smidigast att bara systemåterställa, att mixtra brukar sällan bli bra och det tar bara en massa tid...? eller

Om det hade varit så väl, det är nåt med mitt projekt eller workspace som kommit i otakt. Inte själva windows operativsystemet.

 

Hade det varit excel så är det alltså excelarbetsboken eller nån av kalkylbladen som har fått fnatt, men nu är det ett javaprojekt skrivet i eclipse IDE istället.

 

Men det går nog att fixa, jag skall bara lugna ner mig lite med knäckebröd innan jag kastar mig in i eländet igen. ;)

 

Var just ute och inhandlade mer skinka och mjukost, regnmolnen hängde tunga. Passar mitt humör ganska bra just nu.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det hade varit så väl, det är nåt med mitt projekt eller workspace som kommit i otakt. Inte själva windows operativsystemet.

 

Hade det varit excel så är det alltså excelarbetsboken eller nån av kalkylbladen som har fått fnatt, men nu är det ett javaprojekt skrivet i eclipse IDE istället.

 

Men det går nog att fixa, jag skall bara lugna ner mig lite med knäckebröd innan jag kastar mig in i eländet igen. ;)

 

Var just ute och inhandlade mer skinka och mjukost, regnmolnen hängde tunga. Passar mitt humör ganska bra just nu.

Ett halvt Leksands knäcke brukar lugna nerverna, funkar med skivade bananer om man vill mer än fibrer. Lycka till med datoren.

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och väntar på lite käk...me6umyqa.jpg

 

Har läst lite Arne och förstår att du inte har beställt lamm i alla fall.

Va fan pratar han om egentligen?

Hänger inte med.

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte just nu men för två timmar sen, så hämtades det här

 

post-7077-0-82775500-1404481489_thumb.jp

 

Välförtjänat efter 10 år :)

 

Så nu är vi tre i familjen som innehar detta

 

 

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Inspirerad av Wuttan lyssnar jag på gamla trevliga låtar med Testament, slinker ner någon öl också

 

post-6130-0-63076900-1404488219_thumb.jp

 

Kan det kanske sluta med en härlig kalsongfylla?

 

post-6130-0-46253000-1404488255_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

överraskade dottern med att köpa en ny dammsugare till henne, så här glad skulle inte frugan blivit om jag gjort detsamma till henne! :crazy: 

post-6750-0-31855200-1404491180_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Han lyser med sin frånvaro. Var håller han hus städkärringen? :)

Pratade nyss länge och väl med Lp.Han har avreggat sig.Är less helt enkelt att sitta hela tiden och bevaka alla trådar.

Dock så kommer han nog igen till hösten.Men du kanske vet redan??

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

överraskade dottern med att köpa en ny dammsugare till henne, så här glad skulle inte frugan blivit om jag gjort detsamma till henne! :crazy: 

Skulle inte tro det :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vart nånstans ?

själv dricker jag en öl ivrigt påhejdad av en liten virre hemmavid :13:

mankovice är i polski

Link to comment
Dela på andra sajter

mankovice är i polski

 

Självklart, ibland är minnet kortare än man vill erkänna, men med facit i hand blir det lite

 

genant .

 

Jag visste ju det  :bag:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Pratade nyss länge och väl med Lp.Han har avreggat sig.Är less helt enkelt att sitta hela tiden och bevaka alla trådar.

Dock så kommer han nog igen till hösten.Men du kanske vet redan??

Ja, det var inte oväntat. Kanske följer man hans fotspår. Saknad är han iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var inte oväntat. Kanske följer man hans fotspår. Saknad är han iaf.eggar dig

Visst är han saknad med sina fina kommentarer.Men om du oxå ska avregga dig då är det lika bra att jag oxå gör det.

Fan Wuttan du har redan haft en tajm out.Och Hamnoi och du ska väl träffas i sommar om jag har förstått det hela rätt.

Om du oxå avreggar dig så får jag ingen karma längre he he. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...