Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Maj 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 21 Får oväntat besök / enis 17 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21 Dela Inlagd Maj 21 1 minut sedan, skrev Enis: Får oväntat besök / enis Frugan eller dottern? 🤣😎😉🤔 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Maj 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 21 Besök av dottern kräver ju fika 18 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 21 Trädgårdsarbete i eftermiddagssolen, jag fyller odlingshinkarna med naturgödsel och frugan planterar chili bland annat! ❤️🙏🇸🇪🇹🇭❤️ 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 (ändrad) Kolla på utsikten och den nya satelitterminalen Ändrades Maj 22 av Kenneth4618 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 22 Några planespotters här på utsiktsplatsen 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 22 Nu anlände kärran som jag ska åka med 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 22 Mer utsikt 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 22 (ändrad) På plats Ändrades Maj 22 av Kenneth4618 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 On 2024-05-21 at 17:26, skrev gorjos: Har ett "fornminne" någon km bort. En stupa + några som det bara är stenhögar kvar av. Tror den heter Phrathat Ya Khu. Frugan och hennes kompisar skall dit på onsdag / torsdag och ha dansuppvisning. Var där igår och kollade på förberedelserna. Vilket arbete dom lägger ner. Får citera mig själv. Var och tittade idag också, frugan skulle ju dansa. Här är lite random bilder från dagen. Frugan är hon i mörkt hår och gul skjorta. Tur att jag sticker ut lite mer, annars hade jag nog letat fortfarande. 8 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 Mår tydligen lite för bra här. Brukar klara mig med 2XL. Nu köpte frugan nya shorts till mig från Kina. 7 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 54 minuter sedan, skrev Kenneth4618: På plats 😘 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 Bra fart på koket! 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 22 Nu har det verkligen ordnat till sig, bubbelonsdag på Frimis.. underbart! ❤️🇸🇪 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 22 🙂 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23 Dela Inlagd Maj 23 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 🙂 Du vet vem jag har ringt som står uppställda när kingen landar?😄 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 24 På plats igen och det har möblerats om lite grand. 8 st idag så det blir 2 omgångar. 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: På plats igen och det har möblerats om lite grand. 8 st idag så det blir 2 omgångar. Övertid idag? 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 1 timme sedan, skrev rolba: Övertid idag? Brukar bli 8 till 3 ungefär 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Maj 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 24 On 2024-05-22 at 20:07, skrev gorjos: Får citera mig själv. Var och tittade idag också, frugan skulle ju dansa. Här är lite random bilder från dagen. Frugan är hon i mörkt hår och gul skjorta. Tur att jag sticker ut lite mer, annars hade jag nog letat fortfarande. Festligheterna fortsätter, dag 3 av 5, avslutning på söndag. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Maj 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 25 Dagens dilemma. Kanske skulle haft en egen tråd, i så fall får någon fixa det. Tvekade länge om jag skulle slriva något alls. Eftersom vi har familj och vänner långt bort, kan det gälla många. Troligtvis inte just så här, men kan ju vara ålder eller sjukdom istället. Detta handlar om Däng, familjens svarta får. När vi träffades första gången för 15-16 år sedan var han lärare, ganska högt upp. Han var gift med en lärarinna och dom har en dotter. Sedan tog flaskan överhanden, fru och barn tröttnade och försvann. Däng hankade sig fram som daglönare och på allmosor från familjen. Kom även droger in i bilden. Förra veckan började han spy blod och hamnade på sjukan (inte första gången). Lever och njurar helt paj. Är nu helt gul i skinnet och hemskickad från sjukan eftersom det finns inget att göra, och det är bättre han får dö hemma. Han bor nu hos en av frugans systrar. Nu till dilemmat. Klart man önskar att han kryar på sig och får ett bra liv. Men om inte, vill man då att han kolar snabbt så att vi kan vara med och fixa med begravning osv, eller hoppas man att han klarar sig i alla fall till nästa gång man kommer ner och man slipper köpa en biljett ner en vecka efter hemkomst. Är ju självklart att minst frugan åker ner i alla fall. Och så var det bilden, han sitter där mågonstans. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 25 Dela Inlagd Maj 25 4 timmar sedan, skrev gorjos: Dagens dilemma. Kanske skulle haft en egen tråd, i så fall får någon fixa det. Tvekade länge om jag skulle slriva något alls. Eftersom vi har familj och vänner långt bort, kan det gälla många. Troligtvis inte just så här, men kan ju vara ålder eller sjukdom istället. Detta handlar om Däng, familjens svarta får. När vi träffades första gången för 15-16 år sedan var han lärare, ganska högt upp. Han var gift med en lärarinna och dom har en dotter. Sedan tog flaskan överhanden, fru och barn tröttnade och försvann. Däng hankade sig fram som daglönare och på allmosor från familjen. Kom även droger in i bilden. Förra veckan började han spy blod och hamnade på sjukan (inte första gången). Lever och njurar helt paj. Är nu helt gul i skinnet och hemskickad från sjukan eftersom det finns inget att göra, och det är bättre han får dö hemma. Han bor nu hos en av frugans systrar. Nu till dilemmat. Klart man önskar att han kryar på sig och får ett bra liv. Men om inte, vill man då att han kolar snabbt så att vi kan vara med och fixa med begravning osv, eller hoppas man att han klarar sig i alla fall till nästa gång man kommer ner och man slipper köpa en biljett ner en vecka efter hemkomst. Är ju självklart att minst frugan åker ner i alla fall. Och så var det bilden, han sitter där mågonstans. Tyvärr allt för vanligt i Thailand. Tragiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 25 Dela Inlagd Maj 25 6 timmar sedan, skrev gorjos: Dagens dilemma. Kanske skulle haft en egen tråd, i så fall får någon fixa det. Tvekade länge om jag skulle slriva något alls. Eftersom vi har familj och vänner långt bort, kan det gälla många. Troligtvis inte just så här, men kan ju vara ålder eller sjukdom istället. Detta handlar om Däng, familjens svarta får. När vi träffades första gången för 15-16 år sedan var han lärare, ganska högt upp. Han var gift med en lärarinna och dom har en dotter. Sedan tog flaskan överhanden, fru och barn tröttnade och försvann. Däng hankade sig fram som daglönare och på allmosor från familjen. Kom även droger in i bilden. Förra veckan började han spy blod och hamnade på sjukan (inte första gången). Lever och njurar helt paj. Är nu helt gul i skinnet och hemskickad från sjukan eftersom det finns inget att göra, och det är bättre han får dö hemma. Han bor nu hos en av frugans systrar. Nu till dilemmat. Klart man önskar att han kryar på sig och får ett bra liv. Men om inte, vill man då att han kolar snabbt så att vi kan vara med och fixa med begravning osv, eller hoppas man att han klarar sig i alla fall till nästa gång man kommer ner och man slipper köpa en biljett ner en vecka efter hemkomst. Är ju självklart att minst frugan åker ner i alla fall. Och så var det bilden, han sitter där mågonstans. Tragiskt men till stor del självförvållat av honom. Svårt att ta ställning. Lider med de närmaste. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Maj 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 25 Senaste inägget är sorgligt att läsa eftersom det drabbar nära och omkretsen. Själv traskar jag runt i Vällingby. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... BOM Inlagd Maj 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 25 Precis nyss, skrev BOM: En kvällstur i värmen 10 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu