Peolito Inlagd Maj 2 Dela Inlagd Maj 2 9 timmar sedan, skrev audirs2: Klubbensborg, har du fikat där då? Najs utsikt där med! Yes mun hundra år sedan. Bodde granne med klubbensborg i mitten på 60-talet. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 3 Dela Inlagd Maj 3 Vilken okristlig tid att träna på..😎 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3 Dela Inlagd Maj 3 Det här ser ut att va kul! En Mpr träff där? https://nykopingsguiden.se/aktuella-evenemang/angtag-pa-oxelomarknad/ 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3 Dela Inlagd Maj 3 5 timmar sedan, skrev ellim63: Vilken okristlig tid att träna på..😎 Bör vara någon gång mellan 0-24 😇 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3 Dela Inlagd Maj 3 Dags för en runda killerpool. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd Maj 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 3 Kittat skotern för sista skoterhelgen här i luleå😆 14 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 4 (ändrad) Jäklar va gott man sov i natt. Fick till och med dra på mig ett täcke ett tag. Jodå Tomas Olsson montörerna hade lite tvivel om att den inte skulle räcka, men jag vill inte ha frysgrader i sovrummet🙂 Spred kylan alldeles förträffligt. 4300 Bath för montaget inkl extra för åskskydd och extra rörlängd. Nu behöver inte frun och svärmor sova utomhus längre 😀 Ändrades Maj 4 av Kenneth4618 23 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Jäklar va gott man sov i natt. Fick till och med dra på mig ett täcke ett tag. Jodå Tomas Olsson montörerna hade lite tvivel om att den inte skulle räcka, men jag vill inte ha frysgrader i sovrummet🙂 Spred kylan alldeles förträffligt. 4300 Bath för montaget inkl extra för åskskydd och extra rörlängd. De vill ju alltid att man ska ha dubbelt så stor maskin mot vad som behövs 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 Gladde mig åt att äntligen ha gjort slut på grafitfettstandkrämen. Så vad väntar när jag skall borsta tänderna igen. Frugan måste fått tag på något osäljbart restlager billigt. Får väl dras med detta denna resan och hoppas det är slut nästa gång jag kommer. 4 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 4 Nu får grisen gotta till sig några timmar.. Och tzatziki är mekad! 😋 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 vilket vm alla favoriter utslagna! tror gilbert tar hem det den här gången 5 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Maj 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 4 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 1 timme sedan, skrev Enis: Å nästan nyrakad, man blir ju nästan lite till sig i trasorna...🤩🤣 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 4 Världens bästa Göran hjälpte oss att köra bort ett gäng grenar och kvistar och lite annat smått o gott till tippen, två lass i gallersläpkärran blev det! 💕 Å sen bjöd frugan på gofika! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 4 Känns lyxigt med egen gräslök! 💕 En färskpotatissallad med Ingrid- Marie äpple som kryddades med dill, gräslök, olivolja, vinäger, salt och nymalen svartpeppar.. Åsså blir det aubergine som penslas med lite gott! 😋 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 Norrtälje. 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 Beundrar ett jobb som en kusin till Ådi gjort. Dörrkarm uppäten av myror är nu utbytt till en med större tuggmotstånd 😁 5 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 Kollar utsikten. Inte en buffelröv i sikte. 5 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Maj 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 5 Tömt Enis Takbar läckage in i vardagsrummet. så man fått tjata på hyresvärden att det är ju ingen idé att återställa inne om man inte lagar orsaken men de var väl för dyrt men via en annan skadereglerare så verkar de gå vägen, var hit och en fem man i förra veckan och klia sig i huvudet enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Beundrar ett jobb som en kusin till Ådi gjort. Dörrkarm uppäten av myror är nu utbytt till en med större tuggmotstånd 😁 Finski vestki e pest! Öv: Suomen hitsaus on parasta!Вы не могли бы мне помочь, пожалуйста? (Vy ne mogli by mne pomoch', pozhaluysta!😆 Putina!!! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 30 minuter sedan, skrev Enis: Tömt Enis Takbar läckage in i vardagsrummet. så man fått tjata på hyresvärden att det är ju ingen idé att återställa inne om man inte lagar orsaken men de var väl för dyrt men via en annan skadereglerare så verkar de gå vägen, var hit och en fem man i förra veckan och klia sig i huvudet enis Jäkla skit då. Jag hade ju tänkt komma och hjälpa dig med bartömmningen om ett par veckor. 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 Gillar sista punkten i väderprognosen mer och mer. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 6 (ändrad) Övervakar mynträkningen 😁 Här kan man fortfarande använda kontanter 😉 Ändrades Maj 6 av Kenneth4618 10 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 6 Veckans behandling av hälsporren. Minst 90% bättre nu än i höstas. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 6 Dela Inlagd Maj 6 On 2024-05-04 at 14:10, skrev gorjos: Gladde mig åt att äntligen ha gjort slut på grafitfettstandkrämen. Så vad väntar när jag skall borsta tänderna igen. Frugan måste fått tag på något osäljbart restlager billigt. Får väl dras med detta denna resan och hoppas det är slut nästa gång jag kommer. Jodå, var och kollade lite i lådorna, och vad hittar man där. Ligger säkert några fler undanstoppade någonstans. Vågar dock inte klaga för mycket. Frugan använder dessa. Kollade lite på hennes och den jag använder verkar vara rena gourmettandkrämen i sammanhanget. 2 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu