gorjos Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 On 2024-02-14 at 14:17, skrev Tallviking: Snabbis till Kambodja idag för att fylla på Visa-dagar När du stack till kambodja, hur många dagar fick du vid inresa i Thailand igen. Har sett denna. Där det verkar som om man får 30 dagar. Men också denna. Där det bara är 15 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 3 timmar sedan, skrev gorjos: När du stack till kambodja, hur många dagar fick du vid inresa i Thailand igen. Har sett denna. Där det verkar som om man får 30 dagar. Men också denna. Där det bara är 15 dagar. Svenska skolan verkar inte ha någon koll. Svenskar får inte visa on arrival. Och man får 30 dagar landvägen men bara två gånger per år. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev rolba: Svenska skolan verkar inte ha någon koll. Svenskar får inte visa on arrival. Och man får 30 dagar landvägen men bara två gånger per år. Ja det var väl en tid då man bara fick 15 dagar landvägen i ett led att komma åt de som åkte in och ut hur många gånger som helst. Numera får man 30 dagar igen men nu kommer man förmodligen bli nekad om man gör det upprepat. Ändrades April 30 av Mankan 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 40 minuter sedan, skrev rolba: Svenska skolan verkar inte ha någon koll. Svenskar får inte visa on arrival. Och man får 30 dagar landvägen men bara två gånger per år. Huvudsaken att det är 30 dgr. Mina 60 går ut den 25/5 så jag får köpa till 30 dgr. Men sen vill frugan att vi skall ta en tripp till Vietnam den 28/5-1/6 och då ryker ju mina köpta 30. Hade jag då bara fått 15 så hade jag ju fått åka ut en gång till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 Tar en stenbordsbira. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 Försvinnande gott. Blev snabbt en till. Hmm, blev tydligen två på min nota. 7 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 30 Fullt upp idag. Först blev det träning på Ökk snart är man i sommarform men ni får ge er till tåls lite ...en sälfie kommer så småningom...💪😜 Sen fixade jag några ärenden till morsan och hämtade frugan på hennes jobb, på vägen slank frugan in på Robertson och köpte en räkmacka till sin svärmor! 💕 Nu är vi hemma på uteplatsen med ett svenskt bubbel från Arilds vingård och några jordgubbar... underbart, fantastiskt trevligt! ❤️🇸🇪🙏❤️🇹🇭 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 30 skakat hand med ägaren som sett frugan och mig som nykära, delat ut kritor och papper till Pia när hon var liten samt säkert slängt ut Na från krogen som vuxen 🤣 tog en öl också 21 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 On 2024-04-29 at 16:57, skrev rolba: Samma som med barbrudarna. Ser ut som 35 men känns som 47. 😇 Håller inte riktigt med. Träffat flera 47-åringar som känns som om dom är 35! Kan kanske bero på åldern, min alltså. 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Labor day, då jobbar man sa frugan. Sätt upp ett par hyllor. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Titta på killarna som installerar fiber i denna hetta 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Titta på killarna som installerar fiber i denna hetta Flyttar ni hit på heltid nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 (ändrad) 1 timme sedan, skrev rolba: Flyttar ni hit på heltid nu? Nej det kommer aldrig att ske 🙂 Ändrades Maj 1 av Kenneth4618 2 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 Dags att skriva plakat tror jag enis 4 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 Köat för att fått plats på Retro/Kungsholmen. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Väntar på lunch. Man skulle faktiskt kunna vänja sig att sitta så här mest hela tiden. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 Idag har det "gått" bra. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 1 timme sedan, skrev gorjos: Idag har det "gått" bra. Demonstrationståget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 8 minuter sedan, skrev rolba: Demonstrationståget? Nä, var nog 60 år sedan man hoppade in i ett sådant, och då bara de sista metrarna så att man kom gratis in på Sommarlust i Krstd. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Äntligen! tog revansch på påskfiaskott! Fem minuters kamp men kom vinnande ur fajten! 16 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 5 timmar sedan, skrev rolba: Väntar på lunch. Man skulle faktiskt kunna vänja sig att sitta så här mest hela tiden. Med en pilsner i ena handen och den andra handen på kön 🙂 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 8 minuter sedan, skrev uptoyou: Med en pilsner i ena handen och den andra handen på kön 🙂 Nån annans kön förstås! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Kompisen vill åka till Ikea å fika! Nej tack sa jag, vill du att jag skall få hjärtflimmer, frågade jag? Nä vi tar ett ställe på Mälarhöjden istället! 16 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 1 timme sedan, skrev audirs2: Kompisen vill åka till Ikea å fika! Nej tack sa jag, vill du att jag skall få hjärtflimmer, frågade jag? Nä vi tar ett ställe på Mälarhöjden istället! Fint där. Hade hårdkromad där 1965 och fick en sten huvet. Det var tider det. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 1 timme sedan, skrev Peolito: Fint där. Hade hårdkromad där 1965 och fick en sten huvet. Det var tider det. Klubbensborg, har du fikat där då? Najs utsikt där med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu