rolba Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 6 timmar sedan, skrev Stefan: Hur går man till väga med det då? Har aldrig blivit så försenad, förutom de gånger jag skitit i att åka hem men det var ju frivilligt! //S Flyghjälp.se tror jag de heter som hjälper dig. De snor en viss procent men du slipper allt jobb. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 6 Dela Inlagd Februari 6 6 minuter sedan, skrev rolba: Flyghjälp.se tror jag de heter som hjälper dig. De snor en viss procent men du slipper allt jobb. 25 % 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd Februari 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 8 Kallt i Stugsund 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Precis nyss, skrev navion hispania: Kallt i Stugsund Du tänker bara på nöjen du. 😎 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 sipsi testinen provresultat: De skall nog hålla sig till lakrits och vodkatillverkning de där finnpajsarna enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Inväntar skymningen vid ett fönsterbord på McFly's 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Nu, strax efter kl 18 är trafiken som värst här i Rawai. Det märks att det vällt in kineser senaste veckan. 20240208_181507.mp4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 8 Hoppsan, nu kom det en buss förbi åxå. Tom, så bortkastat. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Ytterligare en buss. Nu med 4-5 passagerare. Hur ska detta sluta? Har faktiskt sett tre rejäla lastbilsflak med kineser åxå. Det har jag aldrig sett förr. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Ännu en tom buss. Var är alla kineser? 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 19 minuter sedan, skrev rolba: Ännu en tom buss. Var är alla kineser? De rensar säkert någon buffe någonstans 3 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 4 timmar sedan, skrev Enis: sipsi testinen provresultat: De skall nog hålla sig till lakrits och vodkatillverkning de där finnpajsarna enis Dom e fan inte kloka dom där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 42 minuter sedan, skrev Kenneth4618: De rensar säkert någon buffe någonstans Då missade de ju denna. 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Uppgraderat till stenbord och Leo. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Grogghaggorna vill ha en drink. Tidigast lördag sa jag men de sitter kvar ändå. 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 8 Jaha, så kom barmorsan och sa till haggorna att jobba om det inte vankades drinkar idag. Hon bestöllde dock in en egen öl. Det sista hon sa innan jag drog, ta med så många kompisar som möjligt hit till PP bar på lördag när jag fyller år. Så nu har ni en inbjudan. Ballongvarning dock. Största bordet bokat. Hennes gubbe fick det näst största. 😇 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Februari 8 Dela Inlagd Februari 8 Tur man slapp tapetsera detta. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 8 timmar sedan, skrev gorjos: Tur man slapp tapetsera detta. En polare fick i uppdrag att tapetsera nåt liknande för en 40 år sedan. När svärmor kom in och besiktade skrek hon rätt ut. Du har satt tapeten upp och ner. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 Musik, musik är vad jag gör nu och hoppas kunna göra så länge jag lever . https://www.facebook.com/stories/182457698997499/UzpfSVNDOjkxMDkyODg2NzM1MzYxNA==/?view_single=1&source=shared_permalink&mibextid=W9rl1R och icke Meta…… YouCamVideo_20240209_091517.mp4 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 Smidigt att länka till FB 😞 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Februari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 9 Fikar 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev uptoyou: Smidigt att länka till FB 😞 Jag lägger alltid till videon separat för de som inte har Fb. så länk och video https://www.facebook.com/stories/182457698997499/UzpfSVNDOjExNTY4MjQ3OTIzNDYwNjk=/?view_single=1&source=shared_permalink&mibextid=W9rl1R Välj själv 🙏 0b019e8f460269f9b09c6f539c15e76d.mp4 Ändrades Februari 9 av Vaxet older version 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 39 minuter sedan, skrev Vaxet older version: Jag lägger alltid till videon separat för de som inte har Fb. så länk och video https://www.facebook.com/stories/182457698997499/UzpfSVNDOjExNTY4MjQ3OTIzNDYwNjk=/?view_single=1&source=shared_permalink&mibextid=W9rl1R Välj själv 🙏 0b019e8f460269f9b09c6f539c15e76d.mp4 17.5 MB · 0 downloads Okej, jag har inte FB så har inte en aning vad det länkas till? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 13 timmar sedan, skrev rolba: En polare fick i uppdrag att tapetsera nåt liknande för en 40 år sedan. När svärmor kom in och besiktade skrek hon rätt ut. Du har satt tapeten upp och ner. Mönstret är rätt och mönsterpassningen helt suverän. Att få till passningen runt takbjäkar utan att hacka sönder en våd är helt makalöst. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Februari 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 9 (ändrad) Belysningen blev riktigt bra med spotlights infällda i bjälkarna och en ledlist på ovansidan som du kan ställa värmen på ljuset på. Ändrades Februari 9 av gorjos 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu