andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Öppnar posten och ser att jag har fått ännu ett plastkort, säkert bra att ha någongång... IMG_1653.jpg Vad är det för konstigt plektrum? Dom ska ju vara gröna och ha en krokodil som logga. Eller har jag blivit missledd nu igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Vad är det för konstigt plektrum? Dom ska ju vara gröna och ha en krokodil som logga. Eller har jag blivit missledd nu igen? Dunlop Jazz III, fin skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 (ändrad) Dunlop Jazz III, fin skit. Det låter som ett lagom tjockt plektrum. Ska testa ett sådant, du kan ju sånt med guror av kvalitet. Edit: Själv kör jag med detta (stulen bild) Ändrades Juni 30, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 (ändrad) Det låter som ett lagom tjockt plektrum. Ska testa ett sådant, du kan ju sånt med guror av kvalitet. Det är stenhårt, hittade en ny? variant med "max-grip". Något räfflat mönster på båda sidorna, perfekt om man blir lite kladdig om fingrarna i sommarvärmen. Tysken har många bra grejor man kan köpa, iRig Pro blir nog nästa inköp Ändrades Juni 30, 2014 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Det är stenhårt, hittade en ny? variant med "max-grip". Något räfflat mönster på båda sidorna, perfekt om man blir lite kladdig om fingrarna i sommarvärmen. Tysken har många bra grejor man kan köpa, iRig Pro blir nog nästa inköp IMG_1657.jpg Har min iRig HD i Thailand. Och min RR skruvade jag i delar. Plågar svärmor så ofta jag kan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Kollar biljetter inför västgötaträffen. Och kollar på biljetter inför vinter resan. Men de verkar vara rätt så dyrt att boka nu så jag väntar nog ett tag till Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 vinter resan. Vart då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Vart då? Lutar i mot Thailand. Men är lite sugen på flapperland men dit är jag ingen sugen på att åka själv Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Lutar i mot Thailand. Men är lite sugen på flapperland men dit är jag ingen sugen på att åka själv kom ner i mitten på feb får du följa med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 kom ner i mitten på feb får du följa med Hmm de är ju en ide de också Räknar kallt med att du är i Thailand i mitten av jan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 kom ner i mitten på feb får du följa med Hur tänker du här BMS?... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Hur tänker du här BMS?... Haha ja du de kan man fråga sig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 efter en tuff helg på jobbet blir det lite måndagsmys... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Lutar i mot Thailand. Men är lite sugen på flapperland men dit är jag ingen sugen på att åka själv Jag är nere i 6 dec till 11 jan och det blir nog en tur till flappeland. Så där har du en möjlighet till Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Sitter och bekantar mig med nya datorn och testar lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jag är nere i 6 dec till 11 jan och det blir nog en tur till flappeland. Så där har du en möjlighet till flyger du 6 december kanske vi kan ta en rackare på Arlanda!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 flyger du 6 december kanske vi kan ta en rackare på Arlanda!? Det kan vi säkerligen om jag inte blivit nykterist tills dess. Men det är väl å andra sidan inte så troligt. Reser ni samma datum? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Jag är nere i 6 dec till 11 jan och det blir nog en tur till flappeland. Så där har du en möjlighet till Magiskt.. Vi får kolla på de lite närmare då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Det kan vi säkerligen om jag inte blivit nykterist tills dess. Men det är väl å andra sidan inte så troligt. Reser ni samma datum? prebokat med thai 13.40...hoppas verkligen att det blir så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2014 Dela Inlagd Juli 1, 2014 (ändrad) Öppnar posten och ser att jag har fått ännu ett plastkort, säkert bra att ha någongång... IMG_1653.jpg Vad gör man inte för att bli som sin idol. Fixade detta i Thailand alldeles själv i Korat. Fast så styvt var det inte. Jag kör med 1.5mm med krokodil (Dunlop även det) i vanliga fall. Samma serie rekommenderas även om man vill ha tunnare eller tjockare grejer. EDIT: Alla som brukar befinna sig i Korat känner nog igen bordet. Ändrades Juli 1, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 1, 2014 Dela Inlagd Juli 1, 2014 Sitter på Qatars Dreamliner, blev visst en upgrade idag. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 1, 2014 Dela Inlagd Juli 1, 2014 ImageUploadedByTapatalk1404201560.939164.jpg Sitter på Qatars Dreamliner, blev visst en upgrade idag. Där sitter man ganska gott,fan va sugen jag blev att åka ner nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 1, 2014 Dela Inlagd Juli 1, 2014 ImageUploadedByTapatalk1404201560.939164.jpg Sitter på Qatars Dreamliner, blev visst en upgrade idag. Man får väl inga problem om man har för lång lårben? Går det bra med oproportionerligt långa lårben så tycker jag att Pigge bör underrättas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 1, 2014 Dela Inlagd Juli 1, 2014 Stryket et par skjortor vattnat orkidéerna lugnt så att säga Ett skumbad hanns med också i morse När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 1, 2014 Dela Inlagd Juli 1, 2014 Vad gör man inte för att bli som sin idol. Fixade detta i Thailand alldeles själv i Korat. Tycker dina underlägg är finare med tanke på att du gjort dem själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu