Detta inlägg gillas... Dolemon Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Satte kaffet i strupen och min normalt så glada,badapool,träna, och dricka Kaffe stund, ja den gick nästan i stöpet. När det mycket kompetenta byggföretag grannen anlitat för att pigga upp huset....tätade taket och partnern sov så jag började faktiskt fundera på vad jag skulle göra om han damp ner. Men sedan insåg jag........Maipenrai, och då smakade kaffet bra igen. Sååå... Trevlig Måndags morgon. 🙏 Och vad jag vet så var det ingen som tog sig en tidig flygtur i mina kvarter, så som vanligt är oro helt meningslöst, finns ingen lösnng i det 🙏. Tvättstuggu måndag Fråga f-n inte mig varför jag står upp å ner å tvättar (får ej bilden på rätt sätt) Inte dagens men 2005-11-17 var det dagens. Om vi skulle köpa detta hus, sa jag att jag ville ha nya takpannor för dom så "skabbiga" ut. Vips så skickade dom upp 2 st för att skura av taket det var myckat aska från när dom bränner risfälten runt huset. Detta bekymmer är borta nu, finns inga risfällt direkt imot huset mer. 2007 började dom bygga Ayutthaya golfbana, trädet som syns är det enda som finns kvar. Börja grava flytta om massor Mvh.Dolemon 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 På väg till käftis 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 13 timmar sedan, skrev gorjos: Funderar på om kräftan är nästa organism att utrotas. Fick dessa på en smörgåstårta och de var ändå bland de största. Det är skillnad på havskräftor och insjölarver. Burfångade havskräftor kan ibland komma upp i storlek som en mindre hummer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 Idag hyllas Anders Göthberg hela dagen. RIP 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: På väg till käftis Då var rotfyllning 3 och 4 klara av totalt 4, mycket skatteåterbärning blir det 😉 1 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 Köar för att få luggen putsad. 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 Slit å släp, idag har man varit tvungen att kliva ur bilen ett flertal gånger 😉 Skott Nr:6 Sedan shopping Nu blir det lunch 🙂 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 7, 2023 Ut med Daikin som har några år på nacken. In med en nästan ny TCL inverter för 6000. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tapani Inlagd November 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 8, 2023 Knivarna färdiga skickar dom till Sven Arne nästa vecka sen får han dra igång en auktion på dom hoppas att dom drar in några extra baht till barnhemmet ☺️ 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 8, 2023 Dagens dont drog ut på tiden så det fanns inget fönsterbord att tillgå. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 9, 2023 Dela Inlagd November 9, 2023 (ändrad) Förundras över att det är dyrare att köpa skumpa på Arlandas taxfree är på Bolaget. Ändrades November 9, 2023 av Mankan 1 12 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2023 Blir misshandlad av personalen. Äldsta tanten, 65 bast, stark som en björn. 10 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2023 Regn och åter regn, då är det gott med något värmande 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 9, 2023 Dela Inlagd November 9, 2023 On 2023-11-07 at 05:23, skrev MickeN: Ut med Daikin som har några år på nacken. In med en nästan ny TCL inverter för 6000. Daikin är bra kvalitet 👍 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 9, 2023 Dela Inlagd November 9, 2023 On 2023-11-05 at 00:37, skrev 65Selander: Hem å Självdö.... (Sova) Ska inte du va på någon ö långt åt helevete och bli brun?😝 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 9, 2023 Dela Inlagd November 9, 2023 12 minuter sedan, skrev audirs2: Ska inte du va på någon ö långt åt helevete och bli brun?😝 Blir bara röd å bakfull, kom 12/10 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 9, 2023 Dela Inlagd November 9, 2023 On 2023-11-05 at 14:31, skrev Kenneth4618: Man får göra ett försök i år igen, förra året föll jag på målsnöret. Man får trösta sig med att man fick upp priset 😉 Hmm ja du brukar ju göra det... Men jag kan glädja dej med att Kräftorna va fenomenalt goda... Hehe 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd November 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 10, 2023 Tja Baader Meinhof relikerna har checkat ut med Ulrike & Andreas i spetsen. Så påpekade Horst Mahler l bungalow 4 att vattenkokaren gjort sitt. Så det blev till att införskaffa några sådana. Bungalow 2 har vi gjort om lite satte in AC till och det blev ett sovrum till av ett vardagsrum. Har några gäster som hyrt den 6 månader här om åren. Men för gammal och skröpliga nu. Så det blir att se om det finns nya gäster att finna. Bytt en del armaturer och regnmätaren visar på det varit en hel del regn 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 10, 2023 Dela Inlagd November 10, 2023 För övrigt verkade Horst Mahler bedriva radikalisering av mer sexuell karaktär av den lokala kvinnliga delen av befolkningen. Verkar som dom har nån cell i Soi Bangla området.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 10, 2023 Dela Inlagd November 10, 2023 Nyss loggat in och funderar på priolistan. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2023 Dela Inlagd November 10, 2023 41 minuter sedan, skrev 65Selander: Nyss loggat in och funderar på priolistan. Ser du till Johan H nått då?😒 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 10, 2023 Dela Inlagd November 10, 2023 27 minuter sedan, skrev audirs2: Ser du till Johan H nått då?😒 Han lär nog dröja innan han syns till, oavsett om han blir friad så är han brännmärkt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd November 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 10, 2023 Väntar på mer regn 😁 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd November 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 10, 2023 17 minuter sedan, skrev pust: Väntar på mer regn 😁 Jag gör desamma, men tyvärr inget regn, så det blev en öl. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 10, 2023 Här vräker det ner igen, varje kväll den här veckan. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu