Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 inte just nu och inte jag men ändå..😛 Idag har frugan varit i Linköping och visat sin respekt för Buddha och gett mat till munkarna! 🙏❤️🇹🇭🙏 Lite roligt är att munken som sitter bakom frugan kommer ihåg mitt namn och frågar alltid hur jag mår, (han och en annan munk välsignade vårat hem för 15-17 år sedan!.💕🙏 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 55 minuter sedan, skrev 65Selander: vad jag gör... lägger upp en selfie Fin pöjk nyrakad. Farbrorn på bäljen (magen) är min väns bort gågne mors kusin vännens mor till höger, sen får du välja av dom 2 andra pöjkarna vem du har på magen Mvh.Dolemon 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 3 timmar sedan, skrev 65Selander: vad jag gör... lägger upp en selfie Saknar den presidenten 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 3 timmar sedan, skrev 65Selander: vad jag gör... lägger upp en selfie Var e brudarna? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 En story om hur två filéer föll in Löve 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 Super mig ful efter Mora våldtog oss Brynäsare men vi är still in the top. 12 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 39 minuter sedan, skrev kolla min fot: En story om hur två filéer föll in Löve Kan det bli 28-30 inlägg innan slut resultat? 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Ormen verkar alltid imponerad av framåt progress. Dock inte av ny mat men trettiofem inlägg hur det kan te sig när man ska ta sig ifrån hotel rummet till den lokala marknaden för att köpa frukost/frukt. Lunch, middag, vem fan bryr sig? Mat, allt ska ju blandas i magen ändå... 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Jag får nog lägga in något mer PK. Balla trasigheten kanske reser 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Pre taco. Nån drog ett spett i hjulet i grisbussen när jag var på väg till Makro 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 En fotad biljardkö eller en dartavla är ju inte detta. Hold The Line 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Ska man vänta tills monkey fånen släppts ifrån Skansen? 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 När Donnan fick en stjälk i ögat, alltså det som inte sitter i mitten på huvudet. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Hem å Självdö.... (Sova) 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Vart i Umeå (med omnejd) kan det köpas ett helt kilo i närheten av en vedbod? 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 In på 66 års service. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 50 minuter sedan, skrev MickeN: In på 666 års service. The number of the beast 🤘 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Tänder ett ljus för nära och kära 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tapani Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Fixat tre kockknivar till auktion för Udon Thani Home for Girls som kommer att genomföras innan jul. Jag har gjort om två Aranyik blad i kolstål till tre kockknivar nu ska jag bara göra kostymer till knivarna "Saya" i något fint trä. 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Tapani: Fixat tre kockknivar till auktion för Udon Thani Home for Girls som kommer att genomföras innan jul. Jag har gjort om två Aranyik blad i kolstål till tre kockknivar nu ska jag bara göra kostymer till knivarna "Saya" i något fint trä. Då måste jag bjuda på dem på plats! 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 1 timme sedan, skrev Drivern: Då måste jag bjuda på dem på plats! Man får göra ett försök i år igen, förra året föll jag på målsnöret. Man får trösta sig med att man fick upp priset 😉 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 Kökspyssel...💕 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd November 5, 2023 Dela Inlagd November 5, 2023 Funderar på om kräftan är nästa organism att utrotas. Fick dessa på en smörgåstårta och de var ändå bland de största. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2023 Besöker hälsodepartementet för att förnya licensen för massagen. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 6, 2023 Dela Inlagd November 6, 2023 (ändrad) Satte kaffet i strupen och min normalt så glada,badapool,träna, och dricka Kaffe stund, ja den gick nästan i stöpet. När det mycket kompetenta byggföretag grannen anlitat för att pigga upp huset....tätade taket och partnern sov så jag började faktiskt fundera på vad jag skulle göra om han damp ner. Men sedan insåg jag........Maipenrai, och då smakade kaffet bra igen. Sååå... Trevlig Måndags morgon. 🙏 Och vad jag vet så var det ingen som tog sig en tidig flygtur i mina kvarter, så som vanligt är oro helt meningslöst, finns ingen lösnng i det 🙏. Ändrades November 6, 2023 av Vaxet older version 9 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu