Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 2, 2023 Ska gå in och kolla öl utbudet i den här lilla Tops butiken. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 2, 2023 Dela Inlagd November 2, 2023 On 2023-11-01 at 12:05, skrev rolba: Nä fan, det blir man så jädrans bakis av. Ibland är det värt det... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 2, 2023 Dela Inlagd November 2, 2023 54 minuter sedan, skrev Odin: Ibland är det värt det... Ja man brukar vänja sig efter ett par fyllor några dagar i följd. 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 2, 2023 Dela Inlagd November 2, 2023 Fick ett foto av en vän och stor byggare i Phuket. Nu offiellt nästan att ingen Engelska eller Thai behövs längre. Foto från avslutat bygge just nu i marinan och tagen av företagets ägare. Så vad jag gör just nu.......😪😪😪😪💤 tror jag. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Ikea leverans så skall blir att montera några sängar i stål. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2023 Dela Inlagd November 3, 2023 8 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Fick ett foto av en vän och stor byggare i Phuket. Nu offiellt nästan att ingen Engelska eller Thai behövs längre. Foto från avslutat bygge just nu i marinan och tagen av företagets ägare. Så vad jag gör just nu.......😪😪😪😪💤 tror jag. Var ligger detta ställe? Måste kolla prisbilden. Vi har ett rysskafe på vår gata. Jag var in där i februari när det var mycket ryssar här. Hålet i plånboken gapar fortfarande efter det besöket. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 3, 2023 Dela Inlagd November 3, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev rolba: Var ligger detta ställe? Måste kolla prisbilden. Vi har ett rysskafe på vår gata. Jag var in där i februari när det var mycket ryssar här. Hålet i plånboken gapar fortfarande efter det besöket. Som jag skrev, i marinan. Royal Marina. Och jag har en känsla av att om du kör upp dit och tar en kaffe så blir nog hålet i din plånbok antagligen ett länge bestående vacum 🥴🙏😀. Ändrades November 3, 2023 av Vaxet older version 2 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2023 Dela Inlagd November 3, 2023 Kör frugan till banken för att fylla på kontot samt greja växelpengar inför helgen. idi*tvakten som förr bar dubbla munskydd kör numera endast med ett och har slutat tvinga alla besökare att använda munblöja. Undrens tid är inte förbi. 8 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2023 Dela Inlagd November 3, 2023 5 minuter sedan, skrev Vaxet older version: Som jag skrev, i marinan. Royal Marina. Ok, det är utanför mitt normala verksamhetsområde så det blir nog inget besök där 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Fikar uppe på khao kho 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 3, 2023 Dela Inlagd November 3, 2023 2 timmar sedan, skrev navion hispania: Ikea leverans så skall blir att montera några sängar i stål. Hmm en plastpåse i taskig k*k passform, får mig att dra till minnes en fylla i Tacoma WA. Jag och en motorman vart i storfyllan fick tag i några negerkärringar och hamna på nåt motell. Fyllesjuk och jävliga på väg ombord, dock nyknullade dagen efter, så säger smålänning -fan vi hade inga knullgummi så jag tog plastfodralet till plastmuggarna i dispenser. Vet inte om det vart så säker sex,men fan lite Kajsa Varg mentalitet är nog alldrig fel. Ett gott skratt hjälpte dock innan vi kom ombord och törna till sent och fick utskällning. Han hängde med mig ned till Patong vid avmönstring så det vart en del fyllor mer så att säga. Var nog 1990. 2 1 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 I Bangsaen igen. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Dricker en god öl! 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Pysslar lite 17 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2023 Dela Inlagd November 3, 2023 14 timmar sedan, skrev navion hispania: Hmm en plastpåse i taskig k*k passform, får mig att dra till minnes en fylla i Tacoma WA. Jag och en motorman vart i storfyllan fick tag i några negerkärringar och hamna på nåt motell. Fyllesjuk och jävliga på väg ombord, dock nyknullade dagen efter, så säger smålänning -fan vi hade inga knullgummi så jag tog plastfodralet till plastmuggarna i dispenser. Vet inte om det vart så säker sex,men fan lite Kajsa Varg mentalitet är nog alldrig fel. Ett gott skratt hjälpte dock innan vi kom ombord och törna till sent och fick utskällning. Han hängde med mig ned till Patong vid avmönstring så det vart en del fyllor mer så att säga. Var nog 1990. Så pinsamt inlägg att jag vet inte ens var jag skall starta i min kommentar men börjar med "fy fan va vedervärdig du skriver"🤬..... Har allt som oftast gillat dina inlägg om diverse båtresor, vad du gör på sjön just nu etc., då jag alltid älskat sjöfart🙏 men nu blev jag mer än besviken...... Du inte bara uttrycker dig rasistiskt mot kvinnor med ursprung från Afrika utan även låter dig nedvärdera dem till "ickemänniskor", som bara skall nyttjas med ett s.k. "knullgummi" och dessutom ses som en handelsvara🖕...... Om inte detta var det värsta, så klickade flera av de forummedlemmar jag respekterar, på en så kallad "skrattande emoij".... Hade det varit lika jävla roligt om samma sak hade nyttjats mot era, "nyligen till vuxen ålder kommit", döttrar?! 5 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Blandat från Bangsaen igår. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Tja du sjöfarten har ju dom prostituerade varit en del av sjöfarten länge kanske inte nu längre, men fan så länge. Men nog ser jag både en och annan som trillar dit på nån brasilianska hora då jag mönstartat av nån rigg i Rio relativt nyligen. Om det är kåthet, fylla ganska säkert båda. Men inte fan har det så mycket med att förnedra bruden. Tror inte det skulle fungera att jag skulle påpeka det inkorrekta till några från Texas eller Skottland på drill floor att dom att haft umgänge med prostituerade. Då åker jag hem. Fungerar i Sverige på nån jävla könsneutral, HBTQI certifierad arbetsplats typ kommunhus. Tja man är dinosaurie. Så gillar man inte det så accepteras det liksom den andra delen med fylla, horor, Scandal Beauties, vodka luder etc. En sargong som är långt ifrån pk så är det. Rätt eller fel, Av dig är ju och pk eliten är jag skyldig. Men efter snart 40 år till sjöss är det en del av mitt arbetsliv. så nått jävla kust och hav romantik är det inte till sjöss. Liksom dom flesta åkte och en del fortfarande åker till Thailand för att k**lla och supa. Fan skall man var helt PK så skall man ju knappt dricka en öl i bar i Thailand, då det stöder prostitution. Rasistisk tja i Nigeria där jag jobbat, så dundrar anmällningar in om rasistisk uppträdande då man är arbetsledare. Då kan jag säga att nog fan har man ett jävligt korrekt uppträdande och inte ett N ord. Vem fan är så dum då man hade 2000 usd/ dagen. Man helt enkelt ber dom göra deras arbetsuppgifter som dom ibland vägrar och då vänds det imot dig. Nigeria och Angola tja ta tur dit ner jobba där, så får man uppleva omvänd rasism från det man landar, timtal i passkontrollen utplockad Sitta där och vänta på ingenting. Dom sitter och skrattar åt dig ser hur mycket pengar dom kan plocka dig på osv. Tja name of the game, vist pissigt då. Men inte fan ligger jag sömlös för det. Än mindre för nått PK ideal. Men eftersom du är/var i kött branschen. Så är väl rådet som Charles Bukowski gav det PK riktiga några kilo köttfärs och en blommvas, bästa knull som finns, med ett tillägg kött från ekologisk jordbruk. Samtidigt läser jag RFSL tjänar miljonbelopp på att HBTQI certifiera tex biblioteket. Läsförståelse går ned men va fan huvudsaken är att det finns inget som heter pappa eller mamma. Skattepengarna där det verkligen behövs. Härliga PK negerkung är ju borta ur pippi böckerna. Så vi går mot nytt och härligt sverige. Vilken jävla rasist kärring Astrid ändå var. Nej Moralen den skall var låg och behaglig. 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Moccona trio gott som första kopp på dagen. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd November 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 Djungeln på andra sidan, fan va mycket mer mark vi fått påpeka grannen. Tja det har varit båda vägarna både gett och tagit. Nu slutar ju chanoten vid muren. Så det är väl Ingemans land. Trevligt är det dock att vakna upp till lite ljud från djungeln tycker både jag och gäster. Putsa,fixa och underhåll tar alldrig slut gäller både båtar, brudar och bungalows och en och annan gammal horbock. 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 En cappuccino på BauHaus eller Hidden Lab tror jag stället heter. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 Fyller på frysen 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 Sunday can be Funday. Så gott med leverans av torkad Karl Johan svamp, iberico gris och riktigt smör 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 doner litt enis 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 (ändrad) Tja, Lördagen har varit rätt stressig så nu sitter jag och snackar med ......🧔♂️........en vän uppe i spenaten😀🙏. Så nedan min lördag i några foto. Mat behövs, så idag storshopping på rätt tråkiga Makro Jaha, lite mer stress när man måste hjälpa till med djuren 🙃. Och på Messenger med världen bästa pittbullterier🥴😉, en del fattar, och också snällaste personen jag vet. Nu har han landat i spenaten som ByggarB.zz..ett tag igen.👨🌾 Och grannen har hittat en pålitlig leverantör 🤥 av målning. Hmmm, han är i USA och blir nog brydd om han visste att de "typ" glömt att tvätta först. tja...men färgen sitter väl kvar tillräckligt länge för att eventuella spekulanter ska få ett nymålat hus.....i några månader. Ändrades November 4, 2023 av Vaxet older version 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd November 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 4, 2023 vad jag gör... lägger upp en selfie 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu