ola med b Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 (ändrad) Orkar inte lägga in något kort men jag dricker Sofiero framför en dator,kan inte vara så svårt att föreställa sig det tror jag. Och helt ovidkommande så tycker jag att just Sofiero är en väldigt god öl. Ändrades Juli 5, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Orkar inte lägga in något kort men jag dricker Sofiero framför en dator,kan inte vara så svårt att föreställa sig det tror jag. Och helt ovidkommande så tycker jag att just Sofiero är en väldigt god öl. Skäms! Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Skäms! Ja det gör jag nästan jämt så det är inga problem Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Orkar inte lägga in något kort men jag dricker Sofiero framför en dator,kan inte vara så svårt att föreställa sig det tror jag. Och helt ovidkommande så tycker jag att just Sofiero är en väldigt god öl. He he, jag väntade på ditt inlägg.. Herrens vägar äro outgrundliga, Eller hur, du gillar det som man måste vrida om armen på mej för att jag skulle dricka. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 He he, jag väntade på ditt inlägg.. Herrens vägar äro outgrundliga, Eller hur, du gillar det som man måste vrida om armen på mej för att jag skulle dricka. Ja visst är dom outgrundliga,och hoppet är inte ute för dig heller ännu. Du lär dig nog du med tids nog Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Med tanke på allt tjat så kan man ju inte annat än Enis da retsticka "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 (ändrad) Blev så till mig i trasan att det blev en dubbelpoost Ändrades Juli 5, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Med tanke på allt tjat så kan man ju inte annat än ImageUploadedByMaipenrai1373060013.561176.jpg Enis da retsticka Ja där ser man,en man i sina bästa år med bra smak Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Suck,, Herre förlåt dem, ty de veta icke vad de göra... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Blev så till mig i trasan att det blev en dubbelpoost och då tog du bort den fina bilden...skäms på dig mannen ha det gott Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2013 Dela Inlagd Juli 5, 2013 Leo leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Åker tunnelbana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 grillar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Utlurad av frugan i mygg, broms och flughelvetet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Dricker en liten öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Jaaaaa hemma igen, snustort i skogen och en hustru vars hälsa inte är vad hon vill vara för att klara av ett par timmar iskogen. Så vi torkar lite lax istället "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Dricker bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Fikar i Nordstaden i Gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Diskar denna del från en pryl jag nyss andvänt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Fjuttat på grillen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 En liten tripp till Nynäshamn Frugan äter, (ovanligt nog ) så Alec och jag tar en promenad Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Öppnat den första, nästa står o väntar att urdrucken.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Sidfläskinlindad fläskfile på grillen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Vilar mig vid Poseidon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 6, 2013 Dela Inlagd Juli 6, 2013 Jag har ett rent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu