Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 13, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2023 Efter att ha varit här behövs nåt nervlugnande..😜 14 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 8 minuter sedan, skrev ellim63: Efter att ha varit här behövs nåt nervlugnande..😜 Har du varit häktad? 2 10 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 13, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2023 Kollar när frugan matar myggen. 14 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 53 minuter sedan, skrev måne: Har du varit häktad? Hälsade på frugan..🤣 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 13, 2023 Dela Inlagd September 13, 2023 On 2023-09-12 at 15:55, skrev Surin P3: Typisk tisdag... Eller onsdag, jag vet inte vad det är för dag. Jamenförhelvete 3:an Ska vi ha en 2:nd date??? Har du några riktigt dåliga kareokeys??? Du verkar ju vara i form igen... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 14, 2023 17 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jodå🙂 Blev några blåbär igår 🙂 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Skall dra in ett gäng kvalövertid. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Lämnar av 20230916_083953.mp4 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Lämnar av 20230916_083953.mp4 83.37 MB · 0 downloads Får de betala för att stå där? Iaf trevligt inslag när det finns försäljning på torgen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev 65Selander: Får de betala för att stå där? Iaf trevligt inslag när det finns försäljning på torgen. 244 spänn kostar en torgplats på 3x3 meter Ändrades September 16, 2023 av Kenneth4618 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 Kollar på utsikten genom framrutan 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 6 minuter sedan, skrev apknug: Skaffa ett liv istället...... Har ett underbart liv, till skillnad mot dig🙂 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 11 minuter sedan, skrev apknug: Nu handlar inte allt på forumet om dig..... Apknug. Allt handlar inte om dig heller. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Hett tips, tryck på ignorera knappen om du stör dig på när jag hävdar det. Leker du Tuffa Viktor när du kan vara anonym på ett forum, fegis 🤣🤣🤣🤣 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 minut sedan, skrev rolle68: Apknug. Allt handlar inte om dig heller. N'det handlar väl inte om nån enskild men ena gossen har gnälliga in lägg på nästan alla här väntar nu bara på men du då gnäller på alla. skrev så han inte behöver skriva men gubben hittar säkert nåt annat att gnälla över. måste ha ett taskigt liv, utan vänner skulle jag tro för har man samma attityd mot dom drar dom snabbt 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 3 minuter sedan, skrev apknug: Hett tips, tryck på ignorera knappen om du stör dig på när jag hävdar det. Stör mig inte,men du ska inte tro att du alltid har ensam rätt på att ha åsikter. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 4 minuter sedan, skrev Boa52: N'det handlar väl inte om nån enskild men ena gossen har gnälliga in lägg på nästan alla här väntar nu bara på men du då gnäller på alla. skrev så han inte behöver skriva men gubben hittar säkert nåt annat att gnälla över. måste ha ett taskigt liv, utan vänner skulle jag tro för har man samma attityd mot dom drar dom snabbt Sluta att gnälla gubben så kanske livet blir roligare. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 minut sedan, skrev rolle68: Sluta att gnälla gubben så kanske livet blir roligare. Jag svarar han inte men kan inte låta bli ibland genom andra inlägg, nu tror jag lill gubben vill boxxas ha ha blir roligare och roligare 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Har jag hävdat att jag ensam har rätt att ha åsikten att man ska bete sig som folk på sociala medier och inte ägna sig åt personangrepp och Du är så jävla löjlig när du snackar om personenangrepp. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 4 minuter sedan, skrev Boa52: Jag svarar han inte men kan inte låta bli ibland genom andra inlägg, nu tror jag lill gubben vill boxxas ha ha blir roligare och roligare 😉 Gå och hoppa i tavelsjön,så att du blir nedkyld. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 Bekräftelsetorskarna har såå stora problem med andra så dom gör sig löjliga. Och dom gnäller värst och skyller på andra. Patetiskt. 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Bästa stället e här. 12 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 2 minuter sedan, skrev apknug: Ja för vissa så är det helt ok att kalla folk både det ena och det andra. Du verkar tycka det är ok med personangrepp om jag förstör dig rätt. Så jävla lågt att säga så om mig. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 31 minuter sedan, skrev Boa52: N'det handlar väl inte om nån enskild men ena gossen har gnälliga in lägg på nästan alla här väntar nu bara på men du då gnäller på alla. skrev så han inte behöver skriva men gubben hittar säkert nåt annat att gnälla över. måste ha ett taskigt liv, utan vänner skulle jag tro för har man samma attityd mot dom drar dom snabbt Ja vi har märkt att du bara har en vän, babianhövdingen. Men du är ju den gnälligaste någonsin på detta forum 21 minuter sedan, skrev Boa52: Jag svarar han inte men kan inte låta bli ibland genom andra inlägg, nu tror jag lill gubben vill boxxas ha ha blir roligare och roligare 😉 ????????? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 21 minuter sedan, skrev apknug: Har jag hävdat att jag ensam har rätt att ha åsikten att man ska bete sig som folk på sociala medier och inte ägna sig åt personangrepp och förolämpningar? Självinsikt = 0 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu