Gorocco Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 24 minuter sedan, skrev måne: Partybåt? Perfekt för ändamålet Blev ett spontaninköp under pandemin. Många incidenter med Kermit har hänt under vår flagg, men dem kan vi ta över ett antal öl 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Jo, de är väldigt bra.... Tycker det är jäkligt bra av personerna bakom Yran att de ger så många mindre kända band och artister en möjlighet att visa upp sig live och få en chans.... Minns första gången jag såg Miss Li på en liten scen under Yran för en herrans massa år sedan när hon precis hade börjat sina första trevande steg i artistkarriären och då tänkte jag att hon kommer bli ngt.... I fredags stod hon på Stortorgets scen som var helt fullpackat av folk......❤️ Det uppträdandet "blew my mind" och var ett av det bästa på hela Yran.....🙏 Var inne med kusinerna från Krokom/Offerdal på 90-talet sedan har det inte blivit av. Har lite svaga minnen av öltälten och något tjafs med Bräcke knutters då jag tyckte deras brudar var feta och fula :-). Nu är jag lugn och fin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Lana Del Ray drottningen av depp pop släppte Did you know that there´s a tunnel under ocean Blvd. i år. Bitvis vacker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Lovade visst efter hemkomsten från Kermit att vi skulle plocka svamp idag. Så nu står man i djungeln med en strålande glad Månen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 En stor rackare får Månen på gott humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 (ändrad) Nu tappade Månen en Karl Johan som hon plockat och har nu gått och jämrat sig i 10 minuter. 😁 "Jag är så ledsen" och så kommer ett jämmerläte med jämna mellanrum. Ändrades Augusti 2, 2023 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 1 timme sedan, skrev Gorocco: Nu tappade Månen en Karl Johan som hon plockat och har nu gått och jämrat sig i 10 minuter. 😁 "Jag är så ledsen" och så kommer ett jämmerläte med jämna mellanrum. Och ryggan är full med somtam? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Inte så dålig som nedkyld. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 3 minuter sedan, skrev audirs2: Inte så dålig som nedkyld. Mina under nerkylning Mvh.Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 AW på Rosettas, baren vi byggde innan midsommar. Den här fastnade inte riktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 8 minuter sedan, skrev rolba: AW på Rosettas, baren vi byggde innan midsommar. Den här fastnade inte riktigt. Den e ju Rosa så skicka den till du vet vem... Ruskpricken kommer att älska den... Hehe (vill jag ha detta??) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 45 minuter sedan, skrev Odin: Den e ju Rosa så skicka den till du vet vem... Ruskpricken kommer att älska den... Hehe (vill jag ha detta??) Blev tvungen att testa den. Speciell kan jag väl säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Kom just tebax till mpr efter ett långt uppehåll.Hej alla goda mpr vänner. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 16 minuter sedan, skrev B747: Kom just tebax till mpr efter ett långt uppehåll.Hej alla goda mpr vänner. Liket lever...... ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: AW på Rosettas, baren vi byggde innan midsommar. Den här fastnade inte riktigt. var är sarek?😃 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Månen glad igen när det vankas svampplockning i djungeln. Vindjacka ej vattentät - check Gummistövlar ej hela - check Gorocco genomblöt - check Älskar att plocka svamp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Liket lever...... ❤️ Han har väl fått ny lever, därför! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 21 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Liket lever...... ❤️ Mig blir man inte av med så lätt.😀 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 7 minuter sedan, skrev B747: Mig blir man inte av med så lätt.😀 Gör som Clirre och citerar mig själv.Ont krut osv...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 On 2023-08-02 at 20:17, skrev B747: Kom just tebax till mpr efter ett långt uppehåll.Hej alla goda mpr vänner. Säg som det är. Systembolaget fick tomat på lagret, så nu har du tid att köra med forumtrams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Rätt skönt med en egen liten strand.. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 (ändrad) På väg till Göteborg, stannade och blev välsignade Ändrades Augusti 4, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Framme “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Tog en promenad runt slottet i Landskrona efter ett kortare bankärende i stan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Där var vi också i förrgår Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu