Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 Jag vet inte om det är rumsgrannarna ovanför eller vägg i vägg på hotellet i Östersund, men nog fan är det några som ligger varandra ❤️..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Just som jag trodde att lyxen kunde bli större än igår, så checkade jag in på Hotel Älgen i Östersund idag..... Den här sviten gick inte av för hackor 🤣... Å det monstruöst stora badrummet saknade inga bekvämligheter 😉... Har du lånat Svampen kamera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 On 2023-07-26 at 21:13, skrev 65Selander: När du är framme så är biran slut på Stråket. 😉 Den såg ut att klara sig en dag till trots mitt besök i tidig eftermiddag 😉.. Drack bara Prosecco och insmugglad sprit, så du kan vara lugn....🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 1 minut sedan, skrev Ale: Har du lånat Svampen kamera? Nä, den nedärvd i generationer och jag har fått den stora äran att förvalta traditionen vidare sedan långt tid tillbaka.....😉 Tyvärr tar jag alldeles för skarpa bilder ibland men denna gången lyckades jag 🤣🤣🤣..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 Warum ist es zu viele to promenera innan hotellet ?😝 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Jag vet inte om det är rumsgrannar😍na ovanför eller vägg i vägg på hotellet i Östersund, men nog fan är det några som ligger varandra ❤️..... Knacka på och fråga om du får vara med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: Trodde f@n Putin släppte bommen nyss för djävlar vilken smäll det var så rutorna skallrade och ett konstant lufttryck på någon sekund. men efter ett tag kom lite efterskalv av åska så man kunde slappna av men första smällen den var inte att leka med och den lät inte som en åsksmäll brukar enis Du kanske hade ett besök i elgrillen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 Helgen är räddad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 Vad ska du dricka på lördag då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 7 minuter sedan, skrev Issanbonde: Vad ska du dricka på lördag då?? Har du hittat några blåbär och kantareller ännu? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Enis: Har du hittat några blåbär och kantareller ännu? Enis Yes full fart på torget i dag! Men inga mängder svamp Bara 8 kg Ändrades Juli 28, 2023 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 On 2023-07-26 at 10:22, skrev kolla min fot: Pinoys Väldigt bra ställe med många minnen. Vi var inte där nu sommar även fast det var planerat så. Men som alla vet. Planer fungerar aldrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 Just nu känner jag mig som en tupp i hönsgården!//S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2023 Dela Inlagd Juli 28, 2023 12 timmar sedan, skrev Issanbonde: Vad ska du dricka på lördag då?? Vi råkade spilla ut ca 20 liter så det kanske kan komma till användning 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Packar lite nödproviant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 (ändrad) Likt Btt får man ta båten en bit när man köpt billiga biljetter. Ändrades Juli 29, 2023 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Likt Btt får man ta båten en bit när man köpt billiga biljetter. Woow, vilken kryssare!! Har den dubbla Cat 926,or? (V12 motorer) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Packar lite nödproviant. Safe first, om du skulle få i dig stark, kan du skölja ner med 5,0 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Levererat koriander (pak chi) runt halva Örebro.. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Förbereder... 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 29 minuter sedan, skrev ellim63: Förbereder... 😃 fint när får jag vara med? kontrar med vår middag. frugan i Thailand 😀 Skål! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Nu ska det provsmakas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 27 minuter sedan, skrev Oskarudon: fint när får jag vara med? kontrar med vår middag. frugan i Thailand 😀 Skål! Åh leverbiff 😭 med gräddsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 timme sedan, skrev Oskarudon: fint när får jag vara med? kontrar med vår middag. frugan i Thailand 😀 Skål! Det är bara att höra av sig, passar det så gör det.. Leverbiff har jag nog inte ätit sen jag gick i skolan, jag var nog den enda i klassen som gillade det.. Smakade det bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 10 timmar sedan, skrev ellim63: Det är bara att höra av sig, passar det så gör det.. Leverbiff har jag nog inte ätit sen jag gick i skolan, jag var nog den enda i klassen som gillade det.. Smakade det bra? faktiskt så var det gott. De var pojken som smög med den i kundvagnen på coop😁 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu