rolba Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 Besiktar driftens moderniseringar här på mångmiljardindustrin. Blir en anmärkning eller två. Obs, ej produktplacering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 15 minuter sedan, skrev rolba: Obs, ej produktplacering. 😂🤑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 4 timmar sedan, skrev rolba: Besiktar driftens moderniseringar här på mångmiljardindustrin. Blir en anmärkning eller två. Obs, ej produktplacering. Helsinborgs packningar, kallades de för när man jobbade i maskin rummena.555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Idag fyller vi en liten tank, bara 20,8 m³ Kokaren går för högtryck. Producerar 1200 liter 95% i timmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Pinoys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenta Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 16 timmar sedan, skrev j43: Helsinborgs packningar, kallades de för när man jobbade i maskin rummena.555 Ja, Gorthon bolaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Besöker Jula Investerat i en ny grästrimmer för hela 199 bagare och en glass 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Besöker Jula Investerat i en ny grästrimmer för hela 199 bagare Jag är skeptisk. Den duger nog bara till att trimma skitskägget. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev rolba: Jag är skeptisk. Den duger nog bara till att trimma skitskägget. 😉 Den förra för 200 höll i 5 år Nu har jag ju anställda som klipper med maskin först, så jag finlirar bara några meter runt altan 🙂 Ändrades Juli 26, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Den förra för 200 höll i 5 år Nu har jag ju anställda som klipper med maskin först, så jag finlirar bara några meter runt altan 🙂 Då är det nog lugnt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Fick bara ihop 10,2 m³ på första skiftet. Då får man jobba ett skift till. Det är sen gammalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 4 minuter sedan, skrev rolba: Fick bara ihop 10,2 m³ på första skiftet. Då får man jobba ett skift till. Det är sen gammalt. Är du hemma hos Boa? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Är du hemma hos Boa? Nja, det är nog nästa rum. Den tanken rymmer 49m³. Håller på att tömma den nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Är du hemma hos Boa? Bara drygt 9 m³ kvar att pumpa ur från 49 kubikstanken. Imorgon kommer leverans med tankbil från Danmark med 96% och denna tank är backup då om något händer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Kände mig lite småsugen, så jag tände på grillen😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 5 timmar sedan, skrev rolba: Jag är skeptisk. Den duger nog bara till att trimma skitskägget. 😉 Deras sladdlösa 18V funkar helt ok till att trimma lite kanter med men inget till grövre växter. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Checkar in på ett ställe jag ofta passerat under åren men aldrig någonsin trott att jag skulle stanna vid 🤣🤣..... Planen var väl att jag skulle övernatta längs vägen i min hängmatta med myggnät och regnskydd men när det regnar alldeles för mycket, fick jag ta till nödlösning..... Men man skall inte klaga. Här var det lyx och flärd utan dess like och som t.o.m. hade fått @M33 att bli avundsjuk....😉 Bara kolla loungen så förstår ni 🤣... Sovrummet är "fit for Kings"😂... För att inte snacka om pissoaren 😂. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 Frugan har ju semester så nånting ska vi väl göra fastän ryggen min är skräp.. En efterrättsstout till mig och ett glas rött från Italien till frugan.. 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 22 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Checkar in på ett ställe jag ofta passerat under åren men aldrig någonsin trott att jag skulle stanna vid 🤣🤣..... Planen var väl att jag skulle övernatta längs vägen i min hängmatta med myggnät och regnskydd men när det regnar alldeles för mycket, fick jag ta till nödlösning..... Men man skall inte klaga. Här var det lyx och flärd utan dess like och som t.o.m. hade fått @M33 att bli avundsjuk....😉 Bara kolla loungen så förstår ni 🤣... Sovrummet är "fit for Kings"😂... För att inte snacka om pissoaren 😂. Kokkonsten i köket håller givetvis 3-stjärnig standard hos Guide Michelin 😉😉.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 30 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Checkar in på ett ställe jag ofta passerat under åren men aldrig någonsin trott att jag skulle stanna vid 🤣🤣..... Planen var väl att jag skulle övernatta längs vägen i min hängmatta med myggnät och regnskydd men när det regnar alldeles för mycket, fick jag ta till nödlösning..... Men man skall inte klaga. Här var det lyx och flärd utan dess like och som t.o.m. hade fått @M33 att bli avundsjuk....😉 Bara kolla loungen så förstår ni 🤣... Sovrummet är "fit for Kings"😂... För att inte snacka om pissoaren 😂. Ska du åka hela E45 an så passerar du Fritz hemtrakter och slutar i Gällivare där du kan sova gott högst uppe på Dundret. Det är en trevlig resa som jag gjorde för ett antal år sedan,sen tog vi E4an hem längs kusten. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 53 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Ska du åka hela E45 an så passerar du Fritz hemtrakter och slutar i Gällivare där du kan sova gott högst uppe på Dundret. Det är en trevlig resa som jag gjorde för ett antal år sedan,sen tog vi E4an hem längs kusten. Nä, nästa stop blir Östersund för lite Yra.... Sedan hem igen på måndag... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Kokkonsten i köket håller givetvis 3-stjärnig standard hos Guide Michelin 😉😉.. Äntligen kom solen och då blev man inte pissförbannad över utsikten.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 26, 2023 Dela Inlagd Juli 26, 2023 52 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, nästa stop blir Östersund för lite Yra.... Sedan hem igen på måndag... När du är framme så är biran slut på Stråket. ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 Just som jag trodde att lyxen kunde bli större än igår, så checkade jag in på Hotel Älgen i Östersund idag..... Den här sviten gick inte av för hackor 🤣... Å det monstruöst stora badrummet saknade inga bekvämligheter 😉... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2023 Dela Inlagd Juli 27, 2023 Trodde f@n Putin släppte bommen nyss för djävlar vilken smäll det var så rutorna skallrade och ett konstant lufttryck på någon sekund. men efter ett tag kom lite efterskalv av åska så man kunde slappna av men första smällen den var inte att leka med och den lät inte som en åsksmäll brukar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu