Sam sip sam Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 Misstänker ungefär lika långt ner som dina ;-) då ramlar dom ingenstans[emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 undra hur långt ner dom ramlar när hon släpper bygeln Den var bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Ska börja bygga stödmur runt tomten och tycker utsikten är helt OK så här års. (Tittar man riktigt noga, så ser man nya Robinson-skylten) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Kollar ut över Bangkok från tjejens gamla jobb på ett sjukhus. Vårt Hôtel ligger där borta (Centre point Dilom) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Läste GP nu på morgonen Som tur satt jag på das Fan bilbränder i Rannebergen centrum[emoji27][emoji16] 3 ungdommar sågs springa från plattsen och jag som bara har centrum3ungdommarsågsspringafrånPLAplattsenochjagsombaraharTrafik Min lilla röda stod 5 meter från skelletten.Så nu får jag se över försäkrings skyddet. [emoji27] När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Men va i helvete, för satan såna helvetes satans ligister skulle skjutas ner på fläcken.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Läste GP nu på morgonen Som tur satt jag på das Fan bilbränder i Rannebergen centrum[emoji27][emoji16] 3 ungdommar sågs springa från plattsen och jag som bara har centrum3ungdommarsågsspringafrånPLAplattsenochjagsombaraharTrafik Min lilla röda stod 5 meter från skelletten.Så nu får jag se över försäkrings skyddet. [emoji27]20140624_073205.jpg20140624_073235.jpg Var väl mord där förra veckan har jag för mig ,du har flyttat till paradiset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Ser till att pojken blir klippt. Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Slappar vid poolen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Inte så mkt att tillägga. Skulle väl vara "bara njuter" i så fall.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 frugan har monterat ihop två vinställ! första färdigt! nerburet o påfyllt med lite gott i den nyrenoverade källaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 24, 2014 Dela Inlagd Juni 24, 2014 Ännu en kväll med film och myspys i Värtahamnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 frugan har monterat ihop två vinställ! IMG_3225.JPG första färdigt! IMG_3226.JPG nerburet o påfyllt med lite gott i den nyrenoverade källaren! IMG_3227.JPG IMG_3229.JPG Snygga vinställ. Var är de köpta någonstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Morgonkoppen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Rast och vila slut ,,, ut och jobba nu. Behövde inte leta länge för att finna några go´bitar. Och vilket härligt brummande du ger ifrån dig If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Ute på Sverigeturné, passerade just här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Snygga vinställ. Var är de köpta någonstans? inköpta på JYSK 225kr,var lite orolig för om dom skulle vara rangliga men är väldigt stadiga! (fast det är tur att man har en fru som kan skruva ihop dom) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Jobbat lite i Halmstad och nu är här... Lång bro det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Då var man incheckad och klar i Halmstad, mysig utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Då var man incheckad och klar i Halmstad, mysig utsikt. DSC_0308.JPG Scandic Hallandia ser det ut som. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Spanar in polisen här i Jakan 4 polisbilar,helikopter och 3 ambulanser. Vet ej vad som hänt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Spanar in polisen här i Jakan 4 polisbilar,helikopter och 3 ambulanser. Vet ej vad som hänt. Jq ngt är på g står poliser från Enköping mot sthlm längs vägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Helikoptern snurrar på fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 En man skjuten i benet söderhöjden Jakobsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 25, 2014 Dela Inlagd Juni 25, 2014 Jq ngt är på g står poliser från Enköping mot sthlm längs vägen Kanske detta ; http://www.expressen.se/nyheter/man-skjuten-i-benet-utanfor-stockholm/ 18.16 på onsdagskvällen fick polisen larm om en skottlossning på Söderhöjden i Jakobsberg nordväst om Stockholm. Mannen ska ha blivit skjuten i benet och varit vid medvetande när polisen anlände till platsen. Polisinsatsen pågår fortfarande. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu