Tallviking Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 Knallar runt i Lunds äldre kvarter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 Inspekterar domänerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 Tänkte jogga lite men här blev det stopp. Bara att gå hem igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 21 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jamenvisst Kippers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 plockat sig lite hjortron😀 Nu lite lakaträskparty😁 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 Ten crowners from nowhere in a hoppborg på Orust idag.... Sov gött där en stund......🤣😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22, 2023 Dela Inlagd Juli 22, 2023 Lovade frugan att nej, jag går inte ut i kväll heller! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 4 minuter sedan, skrev audirs2: Lovade frugan att nej, jag går inte ut i kväll heller! lyllos å då snackar til henne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 15 timmar sedan, skrev gorjos: Kippers? First Hotel Christian IV Kristianstad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: First Hotel Christian IV Kristianstad Har inte varit inne där sen det blev hotel. Var bank där när jag var liten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 29 minuter sedan, skrev gorjos: Har inte varit inne där sen det blev hotel. Var bank där när jag var liten. Nu var det toaletter i bankvalvet 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 23 timmar sedan, skrev Nilsson68: Tele 2 med @Peolito👍 Succe`igen😂 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 38 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu var det toaletter i bankvalvet 🙂 Det jag reagerade på bilden var valven och tänkte på Kippers, men den ligger ju i källaren och har knappast några fönster. Ca 5 min promenad från var ni var. Finns ju en pub riktigt nära, vid stora torget som heter Bånken och har för mig att det också är en fd banklokal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 Balkonggrillar den chilimarinerade Ibericofilen som jag hade med mig upp till Orust till helgens holmgång.....🤣 Blev inte mycket grillning av den på kvällen......😋 Kanske skulle vara liiiiiiite smartare än att tro att man kan grilla "finkött" med 2 promille......🤣🤣🤣 Så då blev det grillkörv istället.....😉 Lättlagat och lättspytt......🤣 Men nu ser det ut att bli ordning på torpet......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23, 2023 Dela Inlagd Juli 23, 2023 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nu var det toaletter i bankvalvet 🙂 Skitsäkert. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2023 Dela Inlagd Juli 24, 2023 Nya tag 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 24, 2023 Dela Inlagd Juli 24, 2023 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nya tag 🙂 No shit man! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2023 Dela Inlagd Juli 24, 2023 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nya tag 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 24, 2023 Dela Inlagd Juli 24, 2023 Funderar hur Rolla kan gå på Aw... Han har väl aldrig jobbat.... Kom igen bara jag har hjälmen på... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 Inte just nu, men en lite utflykt här om dagen… Gissar att ingen känner igen sig 😃 Så vart är vi? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 52 minuter sedan, skrev Soengsang: Inte just nu, men en lite utflykt här om dagen… Gissar att ingen känner igen sig 😃 Så vart är vi? Gotland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 17 minuter sedan, skrev Don Went: Gotland Gotland är stort…. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Gotland är stort…. Fårö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Don Went: Fårö Nope. Men i närheten. Ändrades Juli 25, 2023 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2023 Dela Inlagd Juli 25, 2023 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Inte just nu, men en lite utflykt här om dagen… Gissar att ingen känner igen sig 😃 Så vart är vi? Mannen som kör båten liknar Tobbe som driver Hedesunda Samköp i Gävle! Dom säljer all sorts metall via Stena Stål! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu