Soengsang Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 SAS ATR72……inte ens SAS egentligen, nåt skrot från Estland med SAS logga😡😡😡😡 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: SAS ATR72……inte ens SAS egentligen, nåt skrot från Estland med SAS logga😡😡😡😡 Måste vara @pigge01 lårben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Fika hos flickorna Lundgren på Skäret Uppe i fyren på Kullaberg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Ordningen återställd. Frugan har tagit över grillningen. Jag behöver bara övervaka och låtsas vara intresserad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 On 2023-07-09 at 20:39, skrev Tallviking: Samma system i Frankrike Man kan köpa sitt certifikat här https://www.certificat-air.gouv.fr/ Schweiz och Österrike har liknande system https://www.asfinag.at/en/toll/vignette/ https://www.ch.ch/en/travel-and-emigrate/holidays-in-switzerland/motorway-vignette/ Behövs detta när man åker till Lübeck också? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 15 minuter sedan, skrev UglyFarang: Behövs detta när man åker till Lübeck också? Så vitt jag vet är det bara tung trafik som betalar avgift i Tyskland. Aldrig hört att någon personbil behövt betala sånt där. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Det rör på sig som flickan sa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Botaniserar skivsamlingen och inser att jag har en skiva med ett av Sveriges bästa band som tyvärr har blivit bortglömt men det hade jag också tyvärr glömt bort att jag hade 🤣.... Lädernunnan som de kallade sig först men senare "The Leather nun" när de började köra på engelska texter🤩.. Vansinnigt bra platta i form av "Nun Permament "......😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Tar en morgon kaffe vid "vita stenarna" //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Fikapaus på Gyllene Måsen i Zams “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 En eftermiddagsutflykt till Huseliiharen. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: En eftermiddagsutflykt till Huseliiharen. Enis Där dricks det seglarbrännvin. 🍺 Nu kände jag igen var ni käkade. Är väl en halvmil fågelvägen från oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 10 minuter sedan, skrev rolba: Där dricks det seglarbrännvin. 🍺 Nu kände jag igen var ni käkade. Är väl en halvmil fågelvägen från oss. Börjar bli en krogtät kuststräcka det där Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Väntar på en arbetskamrat i Bomhusgettot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Väntar på en arbetskamrat i Bomhusgettot. Känner inte igen kåkarna så det lär vara någon obskyr gata i det mörkaste Bomhus Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Frugost (lunch) i Nyhavn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Frugost (lunch) i Nyhavn Ser trevligt ut nu, Men det var riktiga rövarkvarter på 60-70tal. Vi blev vittnen till ett mord där 1969. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 1 timme sedan, skrev Tallviking: Frugost (lunch) i Nyhavn Där har man varit ett antal gånger när man var lite yngre. Men snacka om att valutan är kass nu, över 150 sek för 100 dkk Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Avslutar med en IC, som brukligt är “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: Känner inte igen kåkarna så det lär vara någon obskyr gata i det mörkaste Bomhus Enis Mitt i centrum. Klockarkalles gata. Längst in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 3 timmar sedan, skrev uptoyou: Där har man varit ett antal gånger när man var lite yngre. Men snacka om att valutan är kass nu, över 150 sek för 100 dkk 168 sek för 100 dkr. På forex. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Sjöutsikt från fikakuvösen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Nu är det ingen lek längre. Ros eller ris? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Så där ja 🍻 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 Pannbiffar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu