rolle68 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Tar en öl och en sodavatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 16 timmar sedan, skrev rolba: Fredag, då knarkar man. Det är sen gammalt. Går du på silikon? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Tittar ut från restaurangen som heter Blou steak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Har det lite trevligt på Orust med storfrämmande från Sthlm👍. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Sisådär, skjuts in i ugnen! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Tog in lite vitaminer på kvällskvisten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Gott om vatten i Khao Lak, ingen anledning att åka ned till Memories beach för att surfa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Kommer Bond hit så har vi förberett ett utrymme till honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Nu börjar det bli ordning på hembryggeriet. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Meckar ngn form av Cajun/Kreolegryta🙃.... Å så planerar jag efterrätt i form av färska jordgubbar med chokladglass, som skall bli som en "milkshake" 😉 😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 3, 2023 Dela Inlagd Juli 3, 2023 Dags att köra in en chorizopizza i ugnen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 3, 2023 Dela Inlagd Juli 3, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: Dags att köra in en chorizopizza i ugnen enis Jag har köpt en Ooni Ved/Gas pizza ugn. Och resultatet är långt över förväntan. Måste vara nåt för dej, du gör ju Pizza ganska ofta eller? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 3, 2023 Dela Inlagd Juli 3, 2023 12 minuter sedan, skrev Odin: Jag har köpt en Ooni Ved/Gas pizza ugn. Och resultatet är långt över förväntan. Måste vara nåt för dej, du gör ju Pizza ganska ofta eller? Bor i lägenhet... så det får bli Ooni´s elektriska i så fall. Helt klart fattas det ett par hundra grader i en vanlig ugn /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 3, 2023 Dela Inlagd Juli 3, 2023 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Meckar ngn form av Cajun/Kreolegryta🙃.... Å så planerar jag efterrätt i form av färska jordgubbar med chokladglass, som skall bli som en "milkshake" 😉 😋 Ser gott ut och mest ut som Cajun. Var i New Orleans 2004 och fick då lära mig att Cajun är mer ”one pot cooking” och Kreol var det som kom fram när svarta slavar skulle laga fransk mat. På den tiden importerade företaget jag jobbade på mat men när vi kom hem och skulle lägga en order till en av fabrikerna låg den 50 cm under vatten. Orkanen Katarina hade hälsat på. Fantastisk mat, både Cajun och Kreolsk för att inte tala om draget på Bourbon street! Ändrades Juli 3, 2023 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 4, 2023 Dela Inlagd Juli 4, 2023 Första stoppet blev Arboga på en gratis ställplats. Sen åkte vi till Ludvika som kostar 200kr med el. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2023 Dela Inlagd Juli 4, 2023 grillar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 4, 2023 Dela Inlagd Juli 4, 2023 Lyssnar på dagens skivinköp som gjordes hos världens bästa Bengans 😀 🙏.... Säga vad man vill om Per Gessle men han är verkligen en låtknackare utan dess like👍..... Inga direkta "superhits," på senaste plattan med Gyllene Tider men dock ett genuint "popsnickeri" av Per + resten av Gyllene 😍😍....... Andra skivan jag köpte var med "Jason Isbell and the 400 unit", som är en underbar amerikansk artist som gör fin "americana" när den är som bäst❤.. Bra musikkväll idag..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Kör rätt in i kaklet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 återbesök enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Skulle stanna i Gävle idag, men det var fullt, överallt så det blev Furuviks camping. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 22 minuter sedan, skrev FF: Skulle stanna i Gävle idag, men det var fullt, överallt så det blev Furuviks camping. FF Snygg tattartermos... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 8 minuter sedan, skrev Elmeri: Snygg tattartermos... Jag måste missat något! tattartermos är husvagn, Kan ha fel. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Dricker sprit på Orust 🤣🤣🤣🤣.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Checkat in i fiskebyn Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Letar resa 🏝️ Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu