navion hispania Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 56 minuter sedan, skrev jlh66: Fan va gött 👍 Hur fånga du dessa? Vanlig enkelt mete med mask, en bit att gå och en hel broms, mygg, knott och lite halv jävligt . Som det skall vara.😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Nastarovje! Kippis! Dejlig skåål! Håll i hatten nu åker vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 Precis gjort väl i maskin efter ankomst Amsterdam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 11 timmar sedan, skrev UglyFarang: Vad är kravet på burarna, duger hemmasvetsat eller ska det vara någon klassning av dem? Hemmasvetsat duger om du kan svetsa. Svetsar besiktas och rör ultraljudmäts. 10 timmar sedan, skrev UglyFarang: Är det en äkta splitwindow eller bara en plastkaross på annan ram? Alla corvetter är i plast. Tror dock att det där var en eftermarknads raceversion. Rörchassie definitivt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Hemmasvetsat duger om du kan svetsa. Svetsar besiktas och rör ultraljudmäts. Alla corvetter är i plast. Tror dock att det där var en eftermarknads raceversion. Rörchassie definitivt. Jo, att Corvetten har plastkaross det vet jag men jag menade egentligen avgjutning av en splitwindow. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Tar en återställare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 13 timmar sedan, skrev rolba: Hemmasvetsat duger om du kan svetsa. Svetsar besiktas och rör ultraljudmäts. Alla corvetter är i plast. Tror dock att det där var en eftermarknads raceversion. Rörchassie definitivt. Ultra mäter man i all klasser nuförtiden? Mvh från första draget på Keimola banan 1975 utanför H- fors Finland! Körde ju Challenger på den tiden före Kian och det var i standard klassen med den grymma tiden på ca 17sec! Moparn bara spann hela vägen fram till mål kändes det som! Man bör inte ha 175 " som däck baktill!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Åker båt och kollar in skarvarnas förödelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Någonstans ute I Na Jomtien. Dottern badar efter att vi haft en middag med en kollega till frugan o hennes familj. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 5 timmar sedan, skrev audirs2: Ultra mäter man i all klasser nuförtiden? Mvh från första draget på Keimola banan 1975 utanför H- fors Finland! Körde ju Challenger på den tiden före Kian och det var i standard klassen med den grymma tiden på ca 17sec! Moparn bara spann hela vägen fram till mål kändes det som! Man bör inte ha 175 " som däck baktill!😝 Nej, bara sfi klassade vad jag vet. Gäller 7.50 och snabbare. För långsammare räcker ett 5 mm hål på lämpligt ställe i huvudbågen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Nu är det så där körigt igen.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Efter alldeles för mycket spånken, sill och färskpotatis (i ovan nämnd ordning 🤣) på Orust igår...... Så blev det dax för ett nytt äventyr i hemstaden....😀 Vart är jag på väg?....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Efter alldeles för mycket spånken, sill och färskpotatis (i ovan nämnd ordning 🤣) på Orust igår...... Så blev det dax för ett nytt äventyr i hemstaden....😀 Vart är jag på väg?....🤣 Inte många svar på min fråga, men jag hamnade i en liten sporthall, för att lyssna på musik...😀 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Inte helt besviken.....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Tyckte det var lite jobbigt när alla tittade på mig.......🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tyckte det var lite jobbigt när alla tittade på mig.......🤣🤣🤣🤣 Mycket bättre än HH 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 En konstigt torn detta! Vars är det då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 42 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tyckte det var lite jobbigt när alla tittade på mig.......🤣🤣🤣🤣 Kan kännas så när man inte riktigt minns vad som hände dagen innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Mycket bättre än HH 🙂 Nä.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 Tittar på tuttar....🤣🤣😃 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 25, 2023 Dela Inlagd Juni 25, 2023 Hamnde ute vid Ulva Kvarn på bakluckeloppis och jordgubbsplock. Blev en fika också. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 25, 2023 Dela Inlagd Juni 25, 2023 Ute i naturen idag, Edsbro Ununge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 25, 2023 Dela Inlagd Juni 25, 2023 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Tyckte det var lite jobbigt när alla tittade på mig.......🤣🤣🤣🤣 Var BS Bra? Still going strong, eller? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 25, 2023 Dela Inlagd Juni 25, 2023 Frugan är hungrig. Fick ett fönsterbord. Lugn båttrafik idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu