MickeN Inlagd Juni 14, 2023 Dela Inlagd Juni 14, 2023 Jävla drag i Jakan ikväll, tre polis bilar utanför porten. Huvudpersonen från Brasilien, vi kan väl säga som så mer än 2 öl i kroppen ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2023 Dela Inlagd Juni 14, 2023 3 timmar sedan, skrev audirs2: Nytt ställe att supa på? Japp, blev 4 st 33:or idag. Hann med att skruva lite på grannens Ford åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Väntar på att få flyga lite igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Morgonkaffe i Sommarsverige🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Första benet avklarat, nu mot Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Drar ihop sig till första start. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 52 minuter sedan, skrev rolba: Drar ihop sig till första start. Var är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 47 minuter sedan, skrev pust: Var är du? Tierp. Blev ett kort brake nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Andra rundan nörmar sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 23 minuter sedan, skrev rolba: Andra rundan nörmar sig. Vad är det för startavgift nuförtiden? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 9 minuter sedan, skrev audirs2: Vad är det för startavgift nuförtiden? Drygt 4000 tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Kvaltvåa nu efter andra försöket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Utflykt! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 3 timmar sedan, skrev rolba: Tierp. Blev ett kort brake nu. Uppdatering. Förarna oskadda. Bilarna behöver dock en rejäl upputsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Campar i Strängnäs hamn, varmt är det. Acen funkar bra. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2023 Dela Inlagd Juni 15, 2023 Måste flytta fläkten närmare och närmare, är det växthuseffekten månne.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Nu kör vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 27 minuter sedan, skrev rolba: Nu kör vi Är du med i något team eller är du med som funktionär på EM'et? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Idag ere faen varmt,, o jag känner mig återigen kränkt,, enligt regelskylten på detta condo får jag inte bada pga av min psoriasis ( lindrig ) o att jag inte får pippa i poolen. Inte nog med det, jag blev även väldigt kränkt av vietjet när vi flög från ubon,, dom tyckte jag skulle ha långbyxor och långärmad tröja pga av min psoriasis annars fanns det en möjlighet att jag ej fick följa med. Allt detta har fått mig att hata vissa ryssar ännu mer o min bitterhet är enorm 😂 C;D Ps,, Jag badar iallafall och bad vietjet personalen gå hem o läsa på 1177. Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Är du med i något team eller är du med som funktionär på EM'et? Team. Hjälper en gammal konkurrent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Njuter Lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Kände att jag måste fira idag att Per slutar sin anställning. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Njuter av första regnet på över 2 månader Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Dotter kom just för en månads sommarlovs besök innan gymnasiet och första ring startar, spännande på alla fronter. Hon är ju född och delvis uppvuxen här så Thailändskan är ju självfallet flytande, vilket knappast kan sägas om min egen trots drösvis med år i Thailand. Tänk om man hade varit ung och smart som dotter och inte "typ" rakt igenom tvärtom. Då hade nog Thailändskan suttit där som en smäck, nu får man le och låtsas man fattar en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 16, 2023 Dela Inlagd Juni 16, 2023 Hälsar på hos Mattias Djuse. Andelshästen Myth's Legacy poserar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu