Benriach Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 52 minuter sedan, skrev pust: Tar en öl efter en promenad 😁🍻 Då får du fan dricka i samma tempo som du gick... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 7 minuter sedan, skrev Benriach: Då får du fan dricka i samma tempo som du gick... Du, jag försökte förra veckan,vart liggande på tattoo har ont än 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 1 timme sedan, skrev pust: Tar en öl efter en promenad 😁🍻 Var har du pedometern fastsatt när du är inne hos damerna? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 Kom ner så ska jag visa dig, kan inte sprida ut sådana information 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 Svärmorsan fixar Issansnus,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 Intar svensk sommarkväll på bästa vis med lite rödhojt och fuet, multikulti deluxe🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 Beställt och fått mig monterat en en skylt till min takbar Så @M33 inte missar stället. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 8, 2023 Dela Inlagd Juni 8, 2023 20 timmar sedan, skrev rolba: Lillördag då åker man buss. Det är sen gammalt. På lilltorsdag, grillar man körv på balkongen, det är sedan nytt....🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 Dags för lite jobbskvaller det brukar ju hända runt kaffemaskinen säg det men där var det inte en käft enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 En liten fralla till tredje koppen för dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 Tågar upp till Sthlm för en snabbvisit över dagen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 33 minuter sedan, skrev MickeN: En liten fralla till tredje koppen för dagen. Små frallor ska inte underskattas...😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 3 timmar sedan, skrev Enis: Dags för lite jobbskvaller det brukar ju hända runt kaffemaskinen säg det men där var det inte en käft enis Med höga chefer är det ingen som vill prata med!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 @rolba visar sin första svetsfog, 50 år. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 Grillar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 Promenerar dottern var hårsmån från o trampa på den, tur att den redan var mosad, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: @rolba visar sin första svetsfog, 50 år. enis Den ser ju skaplig ut på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 Här händer det grejer..👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 (ändrad) Så jag hamnade på en balkongfest hos grannarna😉.... Bra utsikt men börjar bli trött.... Kryper ner i sängen just nu och tänker att jag lovat ngt konstigt inför morgondagen ....🤣 Ångest.......🤘😁 Vem vet var jag vaknar nånstans i mon?! 😀 Ändrades Juni 10, 2023 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 10, 2023 Dela Inlagd Juni 10, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Så jag hamnade på en balkongfest hos grannarna😉.... Bra utsikt men börjar bli trött.... Kryper ner i sängen just nu och tänker att jag lovat ngt konstigt inför morgondagen ....🤣 Ångest.......🤘😁 Vem vet var jag vaknar nånstans i mon?! 😀 Lovade att hoppa fallskärm (tandem) en gång på en semesterfest. Lite ågren dagen efter när dom ringde ock kollade om jag menade allvar. Själva hoppet blev en av mina bästa upplevelser. Ändrades Juni 10, 2023 av gorjos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Så jag hamnade på en balkongfest hos grannarna😉.... Bra utsikt men börjar bli trött.... Kryper ner i sängen just nu och tänker att jag lovat ngt konstigt inför morgondagen ....🤣 Ångest.......🤘😁 Vem vet var jag vaknar nånstans i mon?! 😀 Hamnade tydligen på en båt 😁😁.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 Väntar på kaffe i uterummet. Ok temp nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 Slit o släp, men man måste väl försöka göra lite nytta mellan golfrundorna 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 Kvällspromenad med hundarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2023 Dela Inlagd Juni 11, 2023 Tittar på Danmark 😆😆😆.... Sedan snabbt tillbaka 😄.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu