Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 Framme “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 Chaffisen stod och väntade på oss Framme vid hotellet Den obligatoriska sketastolsbilden Utsikten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 (ändrad) Blev en runda på stan Eveghetsölglas jag 🙂 Mycket folk på stan, många skolklasser samt kineser Skinka 😋 Många cannabisbutiker Ändrades Juni 1, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 (ändrad) Lunchtime Fisk till frun och äkta tjeckisk mat till mig första ölen försvann som en avlöning blev en IC på maten och de bjöd på på en dragnagel Frun drog till en klädaffär så det blev en LIIT också Trevligt ställe att sitta på Ett gäng backpackets Ändrades Juni 1, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 Kollat när dom tvättar fasaden på huset som var rejält smutsig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 Inkaserar försäkrings pengar för att täcka upp för dom höga biljettpriserna och får lite subventionerat tjack.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 21 minuter sedan, skrev navion hispania: Inkaserar försäkrings pengar för att täcka upp för dom höga biljettpriserna och får lite subventionerat tjack.😉 Se det positivt..... Ingen mer manikyr på det fingret.... Sorry, dåligt skämt och jag är ledsen för skadan du ådragit dig.....❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 On 2023-05-30 at 19:40, skrev 65Selander: Nyss hemkommen efter en PW. Har ni inte Taxi där?? Hehe skaplig runda. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 Fullt upp i idag, träning, köpa medicin till morsan som kom hem nyopererad från sjukhuset.. Åsså skjutsa frugan till stan där det är Marknadsafton 1 juni 2023.. Men jag trivs bäst på uteplatsen med korv från Roberssons och en sipp vitt vin i solnedgången.. Underbart! ❤️🇸🇪❤️🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 snörar av mig skorna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Se det positivt..... Ingen mer manikyr på det fingret.... Sorry, dåligt skämt och jag är ledsen för skadan du Det var den gröna stroppen som skulle häkta av med höger hand från kroken på armen. Var lite balans akt för att inte ramla ned i diket så höll mig med vänster hand delvis i vecket. Som sagt tur i oturen att inte hela handen var där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Chaffisen stod och väntade på oss Framme vid hotellet Den obligatoriska sketastolsbilden Utsikten Då borde väl Hot Peppers ligga i källaren... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 Blev arbete idag åxå. Nu är misommarölen på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 kokar en tomatsås till senare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 7 timmar sedan, skrev Enis: kokar en tomatsås till senare enis hemkokt är bäst @Enis @rolba 😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 Efter att ha vattnat i trädgården blir det att meka till en romsås till fredagsmyset! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 On 2023-05-28 at 17:56, skrev ellim63: Nu börjar det ordna till sig.. 😎 Chefen ser bestämd ut! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 On 2023-06-01 at 18:07, skrev Kenneth4618: Lunchtime Fisk till frun och äkta tjeckisk mat till mig första ölen försvann som en avlöning blev en IC på maten och de bjöd på på en dragnagel Frun drog till en klädaffär så det blev en LIIT också Trevligt ställe att sitta på Ett gäng backpackets Hittade du min mobil telefon som försvann där 1995? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 9 minuter sedan, skrev audirs2: Chefen ser bestämd ut! Det är inte konstigt att man är strykrädd.. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 Kvällsbild från hotellfönstret. Snart natti natti. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan Peter Hultgren Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 On 2023-05-29 at 10:18, skrev Enis: fem stycken helikoptrar dundrade förbi inga påslagna transponder enis Ser nästan hem till mig 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 skjuter in några laxkotletter i ugnen, egenkokt tomatsås och olika rivna ostar uppå enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 6 timmar sedan, skrev Jan Peter Hultgren: Ser nästan hem till mig 555 kisar men riktigt noga så ser man Strykjärnet 🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: skjuter in några laxkotletter i ugnen, egenkokt tomatsås och olika rivna ostar uppå enis Sådärja, blir det bilder på resultatet? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu