Kötthandlarn Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 BBQ:ar lite....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 21 timmar sedan, skrev Enis: Framme i vårt svenska paradis enis Det saknas lite trädgårdskonst där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 10 minuter sedan, skrev rolba: Det saknas lite trädgårdskonst där. Vem minns inte navkapselmannen i Läby vid gamla E4:an 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 omväxlande väder i dag friskar de på enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Dags för en längre tur med Simon Hua ser inte brant ut på bild men det är det i mellan stora stenblock går promenaden vidare Passerar Bråviksbrantens naturreservat its a djungle out there En glimt av bråviken igen färjan på intågande men va f@n jag som skulle ha kaffe och glass bara att ta samma tur hem igen då enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Nu börjar det ordna till sig.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Gjorde tydligen ett bra jobb senast så jag fick ölvakten idag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Efter att varit på Orust en hel helg, så blir man förvånad över att hitta en sådan här trevlig lapp på balkongen 🤩..... Den är ju uppenbarligen inte riktad till mig, då jag inte har några "sexiga" tröjor och om jag hade haft det, så hade den här kroppen inte varit sexig i dylika tröjor...🤣😃🤣 Men jag suger åt mig allt som kan tolkas positivt, så ngn granne såg mig förmodligen i ngn gammal "sunktröja" när jag skulle sopsortera och gick igång på detta?.....🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 fem stycken helikoptrar dundrade förbi inga påslagna transponder enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Balkonghäng med påföljande grillning...👍💛 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Balkonghäng med påföljande grillning...👍💛 Finskjortan på, eller... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 Jag som trodde att jag skulle få vara ledig idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 33 minuter sedan, skrev rolba: Jag som trodde att jag skulle få vara ledig idag Kör ni med levande bete😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Jag som trodde att jag skulle få vara ledig idag Lite pillig att rensa och filea..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Lite pillig att rensa och filea..... Gör inget. Finns ju korv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 20 timmar sedan, skrev Benriach: Finskjortan på, eller... Inte bara det, jag hade handknutit en reguljär fluga också....... Var på gång att ta på mig fracken för detta speciella tillfälle men jag tar det till ngn annan gång..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 Nyss hemkommen efter en PW. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 30, 2023 Dela Inlagd Maj 30, 2023 Tog en sväng till Smygehuk idag och Sveriges sydligaste punkt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 Ny tattad, en öl som belöning 🍺😁😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 Lite avkoppling efter en hård dag 👌🍺😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 Kvällens tur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 3 sorters fuet och lite vitt. Det funkar alltid🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 8 timmar sedan, skrev pust: Ny tattad, en öl som belöning 🍺😁😁 Gladpackad både med öl och plast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 (ändrad) Parkerade nära denna gång🙂 Nu frulle Ändrades Juni 1, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 (ändrad) Får plats med benen Ändrades Juni 1, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu