Enis Inlagd Maj 14, 2023 Dela Inlagd Maj 14, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Mycke uppspacklade grogghaggor var det. Men även en del nyanlända som du kunnat vila ögonen på innan frugan anlände. Har missuppfattat dessa ”nyanlända” ett antal gånger och tänkt där skullla man ha nått på sidan om, visade sig vara de uppspacklade grogghaggornas döttrar som vuxit upp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 14, 2023 Dela Inlagd Maj 14, 2023 Tittar på massage höns 👌🍻😁 Precis nyss, skrev pust: Tittar på massage höns 👌🍻😁 Och tar en öl 🍻👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 14, 2023 Dela Inlagd Maj 14, 2023 Ölar innan Zumen öppnar 1500, 1700 blir det musik och invigning utav Rep. Jamtlands Ambassad/Konsulat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2023 Dela Inlagd Maj 14, 2023 Gamla klippon är pålitlig, startade på första rycket. Imorgon kommer världens snällaste Bosse och klipper gräset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 14, 2023 Dela Inlagd Maj 14, 2023 Nu blev det så där vårtrevligt igen 🙏.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 Jajemen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jajemen Är det Onsdag i Uppsala? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 50 minuter sedan, skrev Enis: Är det Onsdag i Uppsala? Enis Onsdag hela veckans hos von Lidl “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jajemen Fasen åxå, jag som är på turne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 Fikar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 Grillar körv på balkongen...... Är så sinnessjukt nöjd med den nya elgrillen.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Grillar körv på balkongen...... Är så sinnessjukt nöjd med den nya elgrillen.....👍 Har en elrök, det är samma här, jag är otroligt nöjd 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 18 minuter sedan, skrev jlh66: Har en elrök, det är samma här, jag är otroligt nöjd 👍 Märke? Kan den kallröka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 Slappar på rummet. Helt otroligt, samma som mitt första startnummer på Anglian. Nog det minsta rum jag bott i. Badrummet är dock ok i storlek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 3 timmar sedan, skrev jlh66: Har en elrök, det är samma här, jag är otroligt nöjd 👍 Vad är det för märke på den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 16, 2023 Dela Inlagd Maj 16, 2023 Jag har suttit på huk och våtslipat knivar för hand medelst grov och ännu grövre grit. Jag hoppas att det blir lagligt med vassa knivar här i Thailand efter valet. Det verkar åtminstone som att det har varit totalförbjudet i många år. Med lite tur så kanske man även får diska knivar i det här landet också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 16, 2023 Dela Inlagd Maj 16, 2023 Sitter och väntar på mango bilen,vart lurad 🍻🍺👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2023 Dela Inlagd Maj 16, 2023 På uppdrag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 16, 2023 Dela Inlagd Maj 16, 2023 En tur runt byn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2023 Dela Inlagd Maj 16, 2023 6 minuter sedan, skrev Tallviking: En tur runt byn Vackert nu! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 17, 2023 Dela Inlagd Maj 17, 2023 Besöker nyöppnad thaibutik i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 Jag gör som så ofta, inte ett skit, om inte det här kallas för något att göra 👌🍻🍺😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 37 minuter sedan, skrev pust: Jag gör som så ofta, inte ett skit, om inte det här kallas för något att göra 👌🍻🍺😁 Lika intressant som att kolla på när målarfärg torkar...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 Nej du,i denna korsning händer det mesta, lite krockar, snygga katoer och även höns som ser bra ut 🍺👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 Väntar, hade kunnat byta med Pust “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu