rolba Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Idag är det nog säkrast att man har foliehatten på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Handlar Kabanoss enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 @Enis Hittade detta till dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 (ändrad) On 2023-05-09 at 18:50, skrev M33: Inget idag, får leta vidare imorgon.. Testar ett nytt hotell i Köln. Riktigt fräscht för att vara Novotel. Hittade denna på mässan…. @Knasen Vad är det gula i ölglaset (bild 3)? Pasta, ost, hörselproppar, …?? Ändrades Maj 10, 2023 av Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 2 minuter sedan, skrev Marlon: Vad är det gula i ölglaset? Pasta, ost, hörselproppar, …?? Godis 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Precis nyss, skrev M33: Godis 😜 Hur är loungen på hotellet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 48 minuter sedan, skrev Marlon: Hur är loungen på hotellet? Finns ingen, tycker aldrig det finns på Accors hotell i Europa. Definitivt aldrig på Mercure / Novotel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Varit på promenad 😁👌🍺 Precis nyss, skrev pust: Varit på promenad 😁👌🍺 Glömde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 3 minuter sedan, skrev pust: Varit på promenad 😁👌🍺 Glömde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 gick bättre för mig @rolba enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Äntligen hemmaplan 🍺👌🍻😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Enis: gick bättre för mig @rolba enis Vet inte om jag håller med. Tveksamt om du fixar det där för 129 spänn. Om det är lyktglas i plast så går det dock att fixa tillfälligt med hårspray och vax. Ändrades Maj 11, 2023 av rolba Felstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev M33: Finns ingen, tycker aldrig det finns på Accors hotell i Europa. Definitivt aldrig på Mercure / Novotel. Det är lite tråkigt, tycker det är samma sak med IHG och Marriott i Europa. I Asien kan det finnas lounge även på de enklare hotellen som Courtyard och Holiday Inn. Säkert så på Accor också antar jag (är medlem men inte mer än så) Ändrades Maj 11, 2023 av Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Tar en vanilia drink. Fantastiskt god drink. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Jobbar häcken av mig så man kan flexa ut 1300. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Hemma på en lunch "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 18 timmar sedan, skrev Marlon: Det är lite tråkigt, tycker det är samma sak med IHG och Marriott i Europa. I Asien kan det finnas lounge även på de enklare hotellen som Courtyard och Holiday Inn. Säkert så på Accor också antar jag (är medlem men inte mer än så) Så är det. Hotellen i Thailand är förbannat prisvärda. Bra frukost och oftast bra lounge, dessutom bättre på att leverera förmåner. Men det blir mycket intjänade poäng i USA och Europa… 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 18 timmar sedan, skrev rolba: Vet inte om jag håller med. Tveksamt om du fixar det där för 129 spänn. Om det är lyktglas i plast så går det dock att fixa tillfälligt med hårspray och vax. autosol eller tandkräm kan fungera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 18 minuter sedan, skrev M33: Så är det. Hotellen i Thailand är förbannat prisvärda. Bra frukost och oftast bra lounge, dessutom bättre på att leverera förmåner. Men det blir mycket intjänade poäng i USA och Europa… 🙈 USA och Europa används således för att bygga upp poängkontot. När poängen finns så får man boka en asienresa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 19 timmar sedan, skrev rolba: Vet inte om jag håller med. Tveksamt om du fixar det där för 129 spänn. Om det är lyktglas i plast så går det dock att fixa tillfälligt med hårspray och vax. Än så länge är jag uppe i 20kr för en blinkerslampa, orkade inte åka till Biltema så jag handlade hos Proffs Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 33 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: USA och Europa används således för att bygga upp poängkontot. När poängen finns så får man boka en asienresa Nästan, poängen sparas till det året då man vet att man ändå inte klarar platinum. Det året köper man Accor Plus i december för ett år extra platinum, och hotellen betalas med poäng. Accor har inga sweet spots för poängutnyttjande, bara delbetalning av notan. 2000p ger 40€ oavsett hotell / land. Har för mig att det motsvarar en kickback på ca 10% för Platinum. Sedan finns såklart x2, x3, x4 osv men det är för jobbigt att förklara 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Softar på balkongen.... I magiskt vårväder....❤ Samtidigt som underbart avslappnade musik spelas i bakgrunden. 👍🙏❤ Det är kort och gott, en bra avslutning på en tuff men ändå utmanande arbetsvecka...😀 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Två femhundringar på 30 minuter, frugan är snabb när hon kommer igång... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Balkonghänget fortsätter med en smula högre tempo på musiken👍men inte så att grannarna kan klaga iaf😉. Sinnessjukt hur längesedan det var som denna platta roterade i CD-svarven senast men jäklar vad bra och ändå "vårsoft".....🙏👍❤ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu