FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Ursäkta om det är fel ställe posta detta. Frågan är vilket flygplan är detta bakfena ifrån. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Precis nyss, skrev FF: Ursäkta om det är fel ställe posta detta. Frågan är vilket flygplan är detta bakfena ifrån. FF norwegian? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 4 minuter sedan, skrev Enis: norwegian? enis Fel, från vilken tillverkare. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 37 minuter sedan, skrev FF: Ursäkta om det är fel ställe posta detta. Frågan är vilket flygplan är detta bakfena ifrån. FF MD ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Precis nyss, skrev Tallviking: MD ? Ingen aning vad MD är, men tips ett är Linköping. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Precis nyss, skrev FF: Ingen aning vad MD är, men tips ett är Linköping. FF Saab 340 eller 2000 ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Saab 340 eller 2000 ? Tv har svarat rätt 2000 är rätt. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 11 minuter sedan, skrev FF: Tv har svarat rätt 2000 är rätt. Kanske denna "stjärt" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Tallviking: Kanske denna "stjärt" ? . Kan vara, jag ska fråga han imorgon eftersom han var med att skrotade planet. FF Ändrades April 23, 2023 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev FF: Kan vara, jag ska fråga han imorgon eftersom han var med att skrotade planet. FF Denna nödlandade 2010 10 mil utanför Berlin på en nerlagd flygbas men mitt över den nerlagda flygbanan var en låg cementmur så därav skadorna på planet Flygbolaget är Crossair Ändrades April 23, 2023 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Tar en promenad på stranden innan frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 9 timmar sedan, skrev FF: Tv har svarat rätt 2000 är rätt. Gissat rätt menar du 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Delar ut minuskarma till höger och vänster, det är en glädjens dag att det är tillbaka igen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 (ändrad) Pysslar Ändrades April 24, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 1 timme sedan, skrev Benriach: Delar ut minuskarma till höger och vänster, det är en glädjens dag att det är tillbaka igen... Och direkt började det komma hämndminuskarma. Härligt, nu kör vi... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Syr ihop lite teakfanér! Är ju en av dessa människorna som måste jobba på måndagar… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Väntar. Nu blir det husbygge några månader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Gud vad jag älskar doften av klorin när man städar....😀 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Gud vad jag älskar doften av klorin när man städar....😀 Näää fy fan, när jag känner den doften vet jag nu stänger lokala strax 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Tillbaka till verkligheten och värmen i Samut Prakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Hamnat här. Men hann med lite mat innan jag checkade in i Khon Kaen. Bra ställe någon mil innan Khon Kaen om man kommer från Kalasin. Verkade vara bra öl och vinutbud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Vi kom inte så långt innan det var dags för lite godis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 En durian glass slinker ner också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Växellådsrenovering Vilken firma har fixat förut tror du @audirs2? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Trångt satan underifrån Nya drev anlänt. Stora drevet kostar en mille plus moms. Måste nog se över försäkringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu