rolba Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: på andra sidan gatan ligger måsdjävlarna och gömmer sig och tror inte att jag ser dem enis Lägg ett bud på det här. Sen kan du smita ut på massage när frugan jobbar. 2 timmar sedan, skrev Enis: på andra sidan gatan ligger måsdjävlarna och gömmer sig och tror inte att jag ser dem enis Lägg ett bud på det här. Sen kan du smita ut på massage när frugan jobbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: på andra sidan gatan ligger måsdjävlarna och gömmer sig och tror inte att jag ser dem enis Lägg ett bud på det här så kan du smita ut på massage när frugan jobbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Fan va det hackar med forumet nu, @Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 1 timme sedan, skrev Tallviking: På väg hit neråt till de varmare breddgraderna ? Vi är på väg neråt, vart vi hamnar imorgon är ej bestämt ännu. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Verkar som att finnarna fick problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Snart är det dags..😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Hamnade på lokalhaket idag. Blev lite att äta. Såg ut som om det inte skulle bli mycket folk från början, men det rättade till sig. 20230422_221955.mp4 stänger kl. 24.00 kl 00.30 när vi lyckades få tag på lift hem, var det fortfarande fullt ös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 3 timmar sedan, skrev Atom: Fel på forumet... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 (ändrad) För att varna känsliga och oförstående läsare, så känner jag mig nödgad att meddela att nedanstående inlägg kan innehålla spår av skämt.....🤣🤣 Nu är det fara och färde.... Snuten är här och jag blir lite orolig... Håller på med storstädning och vädrar b.l.a. täcket på balkongen... Detta är egentligen är ett mycket "no no" hos hyresvärden (fattar inte varför), och nu är väl "Harry Haffa" efter mig??...😁 Jag angav mig frivilligt och gick ner på knä med händerna bakom huvudet och väntade på handbojjorna.....🤣 Men egentligen handlade om en utbildning för polisaspiranter i Gbg att lära känna stadens gator......👍 Ändrades April 22, 2023 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Precis nyss, skrev Odin: Sitter å lyssnar på en galen Koltrast, han... vrålar konstant. Så jäkla härligt. Vår i Sverige. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Snörfull å på väg hem. Kan bli en sup hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Dricker kaffe, men det hade varit trevligt om man även kunde brygga Guinness i kaffemaskinen 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Ibland har man tur när det blir fel i receptionen. Fick nyckeln till våran bungalow men den var upptagen, nu fick vi en bungalow precis vid poolen. Den första var längst bort i hörnet vid muren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Nu har vi hamnat på en ställplats som heter Bananpangkakan. Kul ställe i vildmarken. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 13 timmar sedan, skrev 65Selander: Snörfull å på väg hem. Kan bli en sup hemma Vacker klocka 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Inte gör utan gjort, bokat tid för nytt pass.Bara drygt 2V. väntetid, ett litetnglädjeämne i all misär Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 sista isfisketuren för i år.. Snyft.. Kanske nästa helg men då blir de kryssa mellan vakarna.. #örnabben Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Ute och tittat på detta. VID_20230423_202953.mp4 Inte det lättaste att få på bild. Har man filmat 30-40 sek utan något, så stänger man av och då kommer kvällens bästa blixt. Åskovädret har snurrat runt lite, inte direkt nära. Kom ett par droppar regn och blåser ganska bra. Men vi får se imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 27 minuter sedan, skrev gorjos: Ute och tittat på detta. VID_20230423_202953.mp4 33.45 MB · 0 downloads Inte det lättaste att få på bild. Har man filmat 30-40 sek utan något, så stänger man av och då kommer kvällens bästa blixt. Åskovädret har snurrat runt lite, inte direkt nära. Kom ett par droppar regn och blåser ganska bra. Men vi får se imorgon. Nu har det kommit närmare och börjat regna ordentligt. VID_20230423_205928.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 vakuumförpackar torkat kött enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Skitväder så en brasa får det bli enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Aya frågade mej just - var din mamma duktig på att laga mat? Shouup flashback... Kommer ihåg hur det var när det började dofta kanel och kardemumma i kvarteret, samtidigt hur alla grannungar blev så jäkla bra polare.. Sen satt vi där 6-7 skitungar å käkade varma bullar å mjölk, jag kommer ihåg att jag käkade 12st. bullar å en halv liter mjölk varje gång. Å kompisarna var troligtvis inte sämre, hur f-n orkade hon. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Snubblade över två oöppnade ölbörkar i snödrivan. En riktigt trevlig överaskning ty då jag ledig nästa vecka! Dem ska jag bekanta mig med😉 Skål! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 9 minuter sedan, skrev Oskarudon: Snubblade över två oöppnade ölbjörkar i snödrivan. En riktigt trevlig överaskning ty då jag ledig nästa vecka! Dem ska jag bekanta mig med😉 Skål! Rättade ditt inlägg Ett ölträd vill jag också ha 🍺 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu