Enis Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 inviger Enis Takbar för årets säsong Finnarna passerar precis / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Djävlar vad finnarna är på g. här kommer nästa kärra enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Fredagsmys i uterummet. Läste just på burken. Hur gör man vegansk ost? Smakar ok i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Vi har förflyttas till Göteborg idag, åkt spårvagn också. Såg en läcker Jaguar också med V12. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 När man jobbat färdigt för dagen i trädgården tar man sig en öl... Det är sen gammalt! 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: Djävlar vad finnarna är på g. här kommer nästa kärra enis Se upp, de lägger ut chemtrails! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 9 timmar sedan, skrev M33: Byter däck. Du skall ge fan i mina sommardäck..... Har bokat tid för däckskifte nu på onsdag och då förutsätter jag att sommardäcken är kvar på det dyra "däckhotellet" jag pröjsat för (med klimatkontrollerad lagring)....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Du skall ge fan i mina sommardäck..... Har bokat tid för däckskifte nu på onsdag och då förutsätter jag att sommardäcken är kvar på det dyra "däckhotellet" jag pröjsat för (med klimatkontrollerad lagring)....... Har också mina på däckhotell. Självklart en svit med spa-avdelning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 onko se renkaat skifte? Efter valborg så åker halkpuckorna på en lite stund....😄 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Å sola gick ner och vi gick in, matlagning på G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 14 minuter sedan, skrev ellim63: Å sola gick ner och vi gick in, matlagning på G.. 😋 De var inte lite frestande. kan vi få se färdiga resultatet? Vart det panering eller bara smörstekt? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 1 minut sedan, skrev Mankan: De var inte lite frestande. kan vi få se färdiga resultatet? Vart det panering eller bara smörstekt? Bara smörstekt, rapport kommer senare i en tråd nära dig! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 1 minut sedan, skrev ellim63: Bara smörstekt, rapport kommer senare i en tråd nära dig! 💕 Fantastiskt gott det i alla fall ut och jag vill gärna se resultatet. puss min vän Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Ett tempel nära Chao Lao beach. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Tar en öl 🍻🍺 efter en hård vecka 😁👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Fick i uppdrag av min kära hustru Fru Enis att torka kött och försöka hålla måsar, skator och kråkor borta medans hon kör ett 10 timmars pass på Tennstopet Slutar väl med att man själv får agera fågelskrämma och plocka fram lilla 🥕🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Hoppa in på Harrys,han inte slå ner röven, ölen kom 👌😁🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 på andra sidan gatan ligger måsdjävlarna och gömmer sig och tror inte att jag ser dem enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Förbereder... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Vi har hamnat på en ställplats vid hamnen i Falkenberg. Fantastiskt väder är det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 36 minuter sedan, skrev FF: Vi har hamnat på en ställplats vid hamnen i Falkenberg. Fantastiskt väder är det. FF På väg hit neråt till de varmare breddgraderna ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 6 timmar sedan, skrev pust: Tar en öl 🍻🍺 efter en hård vecka 😁👌 Jäkla förmåga att alltid få platsen närmast massagen 🤗😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Grilltajm “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Kineser i luftrummet nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 19 minuter sedan, skrev Naam jai: Jäkla förmåga att alltid få platsen närmast massagen 🤗😆 Ja, du vet kontakter 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu