Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 1 timme sedan, skrev måne: Tydligen,det har ni verkligen satt i system.Er 32 gnällde varje gång han var på isen.Och om ni spelar som ni gör med fulgrejer med klubban ,då blir det utvisningar!Ni blev ju utvisade igår oxå men jag har inte läst att er ledning gapat i pressen eftersom ni vann,töntar ocg divor är ni Ni = alla hockey och fotbollslag vill jag hävda fast i olika infallsvinklar. Det är den nya trenden vare sig man gillar det eller Ej. Modo (Karlin) klagade på att man får hyra in tredjemålvakter från högre divisioner . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 1 timme sedan, skrev frogfish: Och @Peolito var den värsta...... (obs ironi)😜 Hehe, jag bara talar om hur det är. Däremot behöver man/jag inte gilla det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 45 minuter sedan, skrev Peolito: Hehe, jag bara talar om hur det är. Däremot behöver man/jag inte gilla det. Hehe, raljerade bara lite om att just du verkade få skulden för det mesta i världen. Men det är härligt att se att sport engagerar från båda håll👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 16 minuter sedan, skrev frogfish: Hehe, raljerade bara lite om att just du verkade få skulden för det mesta i världen. Men det är härligt att se att sport engagerar från båda håll👍 "Sporten" har bestämt att det skall vara ett stockholms lag i högsta serien Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 Testar 3D printern på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 1 timme sedan, skrev måne: "Sporten" har bestämt att det skall vara ett stockholms lag i högsta serien Utan Stockholm har bönderna inga att skylla på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Styrkekram Handhjärta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 En pasta följt av lite tilltugg på planet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 8 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Styrkekram Nu blev det sådär igen 😱🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 1 timme sedan, skrev M33: Nu blev det sådär igen 😱🙈 En perfekt bild som illustrerar det jobbiga med bulkhead. Man kan ju fan inte vrida på fötterna då tåspetsarna fan inte får plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 Börjar bli orolig, längtar till det riktiga Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 Äntligen tillbaka till det riktiga Thailand,gud vad jag har saknat det, nu har jag sett det så kallade Thailand, men nu vet jag vad det riktiga Thailand är. Pattaya 🍻😁😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 Campar i Ulricehamn på en gratis ställplats. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 3 timmar sedan, skrev pust: Äntligen tillbaka till det riktiga Thailand,gud vad jag har saknat det, nu har jag sett det så kallade Thailand, men nu vet jag vad det riktiga Thailand är. Pattaya 🍻😁😅 Härligt, vart lite orolig ett tag , nu ser vi fram mot massa goa bilder 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 (ändrad) Funderar 🤔 Blev erbjuden att sommarjobba hos Francks, sist blev det två år 🙂 Ändrades April 20, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 På väg mot nya mål, första stopp efter 15 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Tittar till frugan. Som helt plötsligt blev trött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 2 timmar sedan, skrev MickeN: På väg mot nya mål, första stopp efter 15 minuter. Är det inte mycket socker i dessa drycker. Tänkte på din växande mage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 3 timmar sedan, skrev MickeN: På väg mot nya mål, första stopp efter 15 minuter. Är ju en annan sak i bilden som är så typiskt Thai. Att kolla räkningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 En kopp innan dagens slit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 18 minuter sedan, skrev gorjos: Är ju en annan sak i bilden som är så typiskt Thai. Att kolla räkningen. Hon kollar telefon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Snart ett dopp I poolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Ut och trampar i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Byter däck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Trotsar fotoförbud Och väntar på frugan som avklarat sin sista efterbehandling nu är det bara fyra stycke skelettstärkande behandling kvar samt 10 år knaprande med mediciner enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu