MickeN Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 På tur i Nontha Buri, SakSiam resort. Vi bor i en liten tunna andra sidan sjön husvagnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 Har varit till fastlandet o lämnat in bilen. Frun hade "glömt" att nämna att hon hade lyckats backa på något sist vi var här. Jag for hem innan henne så var ovetande om detta. 3000 baht i självrisk. Får se hur resultatet ser ut. Jag är en petig jävel när det kommer till sånt här. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 (ändrad) Försöker hålla koll på den här. Den låg i bakhåll på mig när jag gick ut. Ca 8 cm i diameter. När jag tittar på den rör den sig inte, men så fort jag kollar i paddan så. Kass bild, men jag går inte närmre. Ändrades April 3, 2023 av gorjos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 börjat påskhandla enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 On 2023-03-28 at 16:50, skrev Issanbonde: Fick ta från snöslunga!!!! Har ormen rätt?? 🤔😳🤣🤣🤣 Ormet kruper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 Utkörd 06.15 för en promenad, avsluta med en rejäl frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 Strövar runt i tempel område i Ayutthaya. Varmt som bara den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 Checkar in på I-uDia hotell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 Väntar på att bli bjuden på lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 On 2023-03-23 at 06:59, skrev Enis: meckar frukost enis Skippa sylten... Kalles kaviar is da shit Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 Nu jäklar ska det ätas påskmat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 En(?) kvällsbira på uteplatsen. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 (ändrad) Testar dessa. Tror inte chips smaksatta med sjögräs har någon marknad i Sverige. Ändrades April 4, 2023 av gorjos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev gorjos: Testar dessa. Tror inte chips smaksatta med sjögräs har någon marknad i Sverige. Får förtydliga. Gillar rent sjögräsgodis, men att göra potatischips av det funkar inte enl mig. Ändrades April 4, 2023 av gorjos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 4, 2023 Dela Inlagd April 4, 2023 3 timmar sedan, skrev gorjos: Testar dessa. Tror inte chips smaksatta med sjögräs har någon marknad i Sverige. Säg inte det, det finns en helvetes massa mijömuppar o veganer som petar i sig vad som helst för att framstå som renläriga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Efter gårdagens utsvävningar är vi tillbaka i verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 En varg siktades i morse bara en kilometer från vårt hus Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Väntar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Väntar Men fan, har ni snö idag också.....15 mil norr om dig är det strålande solsken och 8-9 gr varmt, ännu varmare i solen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Väntar Va f.n har ni för väder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Men fan, har ni snö idag också.....15 mil norr om dig är det strålande solsken och 8-9 gr varmt, ännu varmare i solen. Här har solen försvunnit men ingen nederbörd i alla fall, än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 35 minuter sedan, skrev Tallviking: En varg siktades i morse bara en kilometer från vårt hus Märkligt. Du flyttar till Skåne och så fort det börjar närma sig fullmåne observeras en varg alldeles i närheten av där du bor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 5 minuter sedan, skrev Alarik: Märkligt. Du flyttar till Skåne och så fort det börjar närma sig fullmåne observeras en varg alldeles i närheten av där du bor. Mitt på blanka dan och på arbetstid dessutom ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Mitt på blanka dan och på arbetstid dessutom ! Förståeligt att det tar tid att acklimatisera sig. För din kännedom så är det i morgon klockan 06.36 det blir fullmåne. Ändrades April 5, 2023 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 11 minuter sedan, skrev Alarik: Förståeligt att det tar tid att acklimatisera sig. För din kännedom så är det i morgon klockan 06.36 det blir fullmåne. Får ta en ny sväng upp runt kyrkan då och "spana" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu