Kenneth4618 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 6 minuter sedan, skrev rolba: Njuter av landskapet, not. Mellan Arlanda och Uppsala Står vid Resecentrum just nu, när ska jag vinka 👋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 Åker snälltåget till Stockholm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 24 minuter sedan, skrev Tallviking: Åker snälltåget till Stockholm Ja, elaka tåg skall man inte åka med! Själv har jag vinterkräksjuka,,,,,fy fan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 Tittar på höns 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 Gick in på Harrys, slog ner röven en Leo, han knappt blicka 👌🍺😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Står vid Resecentrum just nu, när ska jag vinka 👋 Nyss. 😎 Jag fick ett samtal så vi hade redan passerat innan jag fick klart inlägget. Hör av mig och försöker få till ett Uppsalabesök när vi fått ordning på tillvaron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 30 minuter sedan, skrev rolba: Nyss. 😎 Jag fick ett samtal så vi hade redan passerat innan jag fick klart inlägget. Hör av mig och försöker få till ett Uppsalabesök när vi fått ordning på tillvaron. Hur många timmar har hemresan tagit från ni lämnade hemmet i Thailand och hemmet i Sverige? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 1 timme sedan, skrev Stoneys: Hur många timmar har hemresan tagit från ni lämnade hemmet i Thailand och hemmet i Sverige? Måste bli 35 timmar. Åkte onsdag 05.00 från Rawai Anlände hemmet torsdag 11.00 Lägg på 5 timmar tidsskillnad. Utan dessa 12 timmar extra i doha hade det varit rätt bra dörr till dörr. Förlorade en del tid på arlanda åxå. Fick vänta 15 minuter på plattan och sen en bra stund innan de öppnade dörrarna när vi stod vid gaten. Immigration tog över en halvtimme. Fick vänta ytterligare drygt en halvtimma på väskorna. Med en perfekt tåganslutning skulle det nog gå att kapa 2 timmar till Hade även gått att åka en timme senare från Rawai om man varit lite rebellisk men händer något efter vägen kan det ju bli lite svettigt att hinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Skruvat ihop lite till uteköket. Att det bara går att göra så små insexnycklar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Väntar på ombordstigning Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 33d, längst bak vid dörren Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Landat i Skellefteå Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Tänker mig fredagsmys idag....😀 Skall brännas på i Skeppshultaren... Ngn sås också.....😀 Samt att jag skall köra pommes i airfryern.....😀 Men jag är inte där ännu för nu blev det meckigt igen..... Stian skall skuras, locket skall läggas på brunnen, det skall kryddas, stekas, kokas, airfryas etc. Det kör ihop sig helt enkelt....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 46 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tänker mig fredagsmys idag....😀 Skall brännas på i Skeppshultaren... Ngn sås också.....😀 Samt att jag skall köra pommes i airfryern.....😀 Men jag är inte där ännu för nu blev det meckigt igen..... Stian skall skuras, locket skall läggas på brunnen, det skall kryddas, stekas, kokas, airfryas etc. Det kör ihop sig helt enkelt....🤣 Satans stress, jag tar en Pripps på kinesen nedför. Ropa genom fönstret när sysslorna är klara och käket ligger på tallriken så kommer jag upp. Tar gärna en Spaten till maten, så spring och köp det om du inte har några hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1 minut sedan, skrev M33: Satans stress, jag tar en Pripps på kinesen nedför. Ropa genom fönstret när sysslorna är klara och käket ligger på tallriken så kommer jag upp. Tar gärna en Spaten till maten, så spring och köp det om du inte har några hemma. Puss i armhålan på dig men jag har ingen Kines på hörnan🤣.. Spaten bjuds det aldrig på i min casa men gärna grogg...😁 Nu ser det ut att bli klart och kodjävulen skall bara vila lite också😁. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 59 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tänker mig fredagsmys idag....😀 Skall brännas på i Skeppshultaren... Ngn sås också.....😀 Samt att jag skall köra pommes i airfryern.....😀 Men jag är inte där ännu för nu blev det meckigt igen..... Stian skall skuras, locket skall läggas på brunnen, det skall kryddas, stekas, kokas, airfryas etc. Det kör ihop sig helt enkelt....🤣 Ren kärlek! 💕 Fullt upp, fast det är bättre med champinjoner än fotsvamp.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Airfryern är fina grejjer....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Airfryern är fina grejjer....👍 Det såg min sambo med tyvärr.. Numera luktar det lik så fort man slår på den. För det körs silkeslarver fisk å äckelpäckel i tid å otid i den... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Landat i Skellefteå Irländarna funkar på under 3h resor. De är är skitsnabba å kura sprit, SAS Business är gratis men slöare än en snigel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Nu blir det dyrt.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 (ändrad) Planerar käk.....😀 Hoppas det inte blir lika jobbigt som igår, när en känd forummedlem stod utanför och skrek, precis när jag hamnat i matkoma....😉 -"Släpp in mig kötthandlarn , jag vet att du är hemma! Jag har druckit Pripps på Jägerdorfsplatsen och ätit 5 små rätter i timmar!!! Nu kräver jag Spaten och Entrecote!!! Jag är forumets största stekare och kräver min rätt till lounge!!"🤣🤣🤣 Grannarna ringde på och frågade om jag visste vem token var utanför, för visst jobbar du med kött? Nä, jag säljer och köper kottar..😁😁 VARNING!! Vissa textrader ovan kan innehålla spår av skämt samt vänskaplig ironi....... 💙 Ändrades April 1, 2023 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Diskar tillsammans med Marcus enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Blev mat idag också. Bla detta, och detta. På ett sånt här ställe. ca 5 km från södra änden på, Lam Pau Dam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 putsar fönster enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 6 minuter sedan, skrev Enis: putsar fönster enis Välkommen hit! Frugan dålig på detta. Inte en gång på 13 år!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu