Wangthong Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Checkar ut från hotell i chiang mai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Åker buss till Bangkok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Lite mat och dryck i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Tar en riktig öl i det riktiga Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Besök här igen då Frugan avbröt ju sin behandling för att hälsa på sin mor. Så nu blir det lite omtag med X-tra doser och så / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 dåligväder? Inga problem här finns grejjer #lakaträsk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 5 minuter sedan, skrev Oskarudon: dåligväder? Inga problem här finns grejjer #lakaträsk Ute å pimplar firre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 11 minuter sedan, skrev 65Selander: Ute å pimplar firre? jepp å nappar gör det🙂 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 nu har jag bestämt mig! ska gå till botten med de hela😘 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Tar det lugnt efter en rundvandring I Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Lille William 20 år idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Fick bara en jäkla längtan... Du jag å Ragge en natt i Pattis, alltså t.o.m. jag stod på scen å vråla....Suck Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 18 minuter sedan, skrev Odin: Fick bara en jäkla längtan... Du jag å Ragge en natt i Pattis, alltså t.o.m. jag stod på scen å vråla....Suck Det var inte igår du skrev något här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 1 minut sedan, skrev M33: Det var inte igår du skrev något här! Hehe nee. Grumpy ol' men... du vet, blev lite... grumpy och loggade ut. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 1 timme sedan, skrev Odin: Fick bara en jäkla längtan... Du jag å Ragge en natt i Pattis, alltså t.o.m. jag stod på scen å vråla....Suck Kommer du till Görlaborgs träffen i aug? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 38 minuter sedan, skrev audirs2: Kommer du till Görlaborgs träffen i aug? Det hoppas inte Hamnoi iaf, då han förmodligen kommer få en "Odinpenis" i handflatan igen i sådana fall...... (Internt skämt för oss som var där och såg eländet)..... 2 timmar sedan, skrev Odin: Fick bara en jäkla längtan... Du jag å Ragge en natt i Pattis, alltså t.o.m. jag stod på scen å vråla....Suck Ja Plogen kan ta mig fan sjunga......❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 oopssz!! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 27 minuter sedan, skrev Oskarudon: oopssz!! ❤️ Kommer jäkligt mycket kärlek från mig (en Götlaborgare ) till dig.....❤️ Underbar bildserie från fångst till matbord.... Önskar jag hade varit där för att uppleva det.....🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Fick se detta när jag tittade lite på fb, fundera på att byta namn 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Får lite omvårdnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Äter fantastiska revbensspjäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Pysslar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Kollar in dagens "svetsfog"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 1 minut sedan, skrev audirs2: Kollar in dagens "svetsfog"! Öststatscontainer??? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Öststatscontainer??? Jäpp, men repad här i Stockholm någonstans! Hellstens Renhållning hade den förut! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu