M33 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Slit och släp… Ny stad och nya möten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 öppnar en mr potato enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Kollar sjöutsikten vid Nai Harn. Ganska välbefolkat trots den sena timmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 6 timmar sedan, skrev Wangthong: Tar hand om dagens gurkskörd. Brukar göra inlagd gurka på dem..................så jäkla gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Väntar på flyg. Miniatyrflygplats med endast 4 gater. Inte stort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Poolar lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Dagens sista seriösa uppdrag. Nu har de tydligen börjat med catscan på banken.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Fredagslunch med gubbarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 En promenad...blev förvånad över hundarna.. antal soidogs har annars minskat rejält. Äntligen 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Skulle rest till Sverige 6 mars men fega ur... boka om thaiair biljetten.. skulle kosta 16 000 Baht, men hittade tillslut en ny avgång för 8000 B .. kändes bättre ... återstår Imm på måndag.. hoppas inga problem med att få 30 dagar till 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Upptäckte precis detta på en stolpe två tomter bort. https://netpracharat.com/Netpracharat_EN/one-page/ Mycket infra som byggs i form av vägar och telekom. Nått jag ej sett ännu är gemensamma avloppsanläggningar dock enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Äter en räkmacka. Jag blir vassare och vassare på att göra räkmackor. Det här är andra gången. Nu fick räkorna ligga till sig i lite saltlake. Nästa gång ska jag ge mig på majonnäsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 20 minuter sedan, skrev Wangthong: Äter en räkmacka. Jag blir vassare och vassare på att göra räkmackor. Det här är andra gången. Nu fick räkorna ligga till sig i lite saltlake. Nästa gång ska jag ge mig på majonnäsen. 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 36 minuter sedan, skrev Wangthong: Äter en räkmacka. Jag blir vassare och vassare på att göra räkmackor. Det här är andra gången. Nu fick räkorna ligga till sig i lite saltlake. Nästa gång ska jag ge mig på majonnäsen. Släng i lite dill i saltlaken åxå. Även på den färdiga mackan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 2 minuter sedan, skrev rolba: Släng i lite dill i saltlaken åxå. Även på den färdiga mackan. Glömde det. Jag gjorde det första gången, men nu var jag så koncentrerad på saltet. Klart det blir dill i saltlaken nästa gång om jag kommer ihåg. Vi har hur mycket dill som helst. Ska hänga upp en kvist i köket så jG inte glömmer. Tack för tipsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 🙂 Jag är för lat för sånt där. Frugan förbjuder mig att vara i köket av en anledning. Montera maten är det knappt jag är betrod till. Kör färdig Mills, som jag ska förbättra med lite senap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Slit å släp idag. Ett gäng från en Scaniaverkstad i Varberg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Oljebranchen idag. Man skulle ha en liten tankbil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 @rolba , vad heter denna sort? Något du har under belysning i ditt växthus hemma? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: @rolba , vad heter denna sort? Något du har under belysning i ditt växthus hemma? enis Nä, det där var inte mycket att krama saften ur. Grannen 5 meter bort tillhandahåller förädlade varor så jag behöver inte engagera mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Masserat in rapsolja med vitlök, timjan och rosmarin på ett lammrack, nu får det gotta till sig några timmar! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Nu doftar det kärlek i köket.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Jo men visst.😛 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Undrar varför det blev så tyst på Mpr, är det Mello igen…? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu